Όταν αρχίζω να τρώω νιώθω ανακούφιση καθώς σιγα σιγα γεμίζω ξανά με ενέργεια.
Ξαφνιάζομαι όταν βλέπω τον Σασκε να προσφέρει το πρωινό του στον Ναρουτο ο οποίος φαίνεται εξίσου σοκαρισμένος.
«Σασκε τι πας να κανείς; Θέλεις να αποκλιστεις από το τεστ;» Φωνάζω ενώ τα πράσινα μάτια μου τον κεντρίζουν διάπλατα.
« Πρέπει να φάει για να ανταπεξέλθει στο τεστ. Πρπφανως μόνοι μας δεν είμαστε αρκετά ικανοί όποτε τον χρειαζόμαστε» εξηγει εκείνος έχοντας τα μάτια κλεισμενα.
Ο Ναρουτο συγκινείται και προτού προλάβω να φέρω αντίρρηση κοιτάω το φαγητό που κρατάω σφιχτά. Φτάνει για δυο άτομα και έχω χορτάσει. Ο Ναρουτο έχει να φάει από το χθεσινό βράδυ και ο Σασκε έχει δίκιο.. χρειαζόμαστε τον Ναρουτο να είναι δυνατός ώστε να καταφέρουν τουλάχιστον δυο από εμάς να περάσουν το τεστ.
Έτσι συκωνω το πρωινό που έχει μείνει και του το προσφέρω και εκείνος εκπλήσσεται.
«Σακουρα .. και συ..» μουρμούραει
«Φάε..- χαμογελάω αμήχανα- ούτως ή άλλως κάνω δίαιτα και ο Σασκε έχει δίκιο!»
Ένα λαμπερό χαμόγελο απλώνεται στο πρόσωπο του και τα γαλανά μάτια του προδίδουν την χαρα του και ο Σασκε χαμογελάει υπερήφανα αφήνοντας μας να δούμε τα ίσια άσπρα του δόντια για λίγο.Προτού προλάβουμε να πούμε τίποτα άλλο εμφανίζεται ο δάσκαλος Σι με ένα οργισμένο και τρομακτικό ύφος και καταλαβαίνουμε όλοι ότι θα τιμωρηθούμε για αυτό που διαπράξαμε.
Ο Σασκε σουφρώνει τα φρύδια, ο Ναρουτο φαινεται κατά τρομαγμένος όπως και εγώ.
Όμως ο δάσκαλος απότομα αλλάζει διάθεση και χαμογελάει. «Πέρασατε» δηλώνει
«Ττ..ττι;» Με το ζόρι καταφέρνω να αρθρώσω την λέξη.
«Και οι τρεις σας.. περάσατε το τεστ συγχαρητήρια!» Χαμογελάει περιέργως
«Μα.. πως.. και γιατι...» φωνάζει ο Ναρουτο
« Όσοι σπάνε τους κανόνες είναι άθλιοι... όσοι όμως θυσιάζουν τους φίλους τους για τους κανόνες είναι πολύ χειρότεροι από άθλιοι!» Λέει εκείνος με πάθος.. λες και για εκείνον αυτά τα λόγια είχαν παραπάνω από την αξία που θα είχαν φυσιολογικά. Αναρωτιέμαι ποιο είναι το παρελθόν του Σι..
Και οι τρεις χαμογελάμε με ανακούφιση και κοιταζόμαστε χαρούμενοι που τα καταφέραμε. Νιώθω τόσο όμορφα που για πρώτη φορά συμπάσχω με τον Σασκε.. και τον Ναρουτο! Νιώθω πως είμαι μέρος αυτής της ομάδας και νιώθω σημαντική..
«Αύριο έχετε την ευκαιρία να ξεκουράστειτε ενώ από μεθαύριο ξεκινάμε τις ομαδικές αποστολές! Τα λέμε τότε» Τελειώνει και εξαφανίζεται ..
ESTÁS LEYENDO
Why? (Greek)
FanficThis story is written in Greek and its about Sakura's story with Sasuke.. I am taking this from the very start and I am not going to rush things. There will be times when Sakura pisses you off but that goes with her character. Give it a try ❤️ ( bt...