Περιμένουμε ώρα τώρα. Ο χώρος είναι ασφυκτικός.
Ο Κακασι έχει φύγει και είμαστε οι τρεις μας ανάμεσα σε νίντζα αρκετά μεγαλύτερους μας.
Ξαφνικά πετάγεται από το πουθενά η Ινο και αγκαλιάζει τον Σασκε.
«Σασκε τι κανείς; Καιρό έχω να σε δω.» Λέει ενθουσιασμένη και τα μάγουλα της έχουν ροδοκοκκινίσει.
Ο Σασκε ενοχλημένος την σπρώχνει μακρυά. Το βλέμμα της Ινος πέφτει πάνω μου.
«Σακουρα τι δουλειά έχεις εδώ;» Λέει με απέχθεια.
«Θα ρωτούσα το ίδιο για εσένα.» Τι εκνευριστική κοπέλα. Το ολοξανθο μαλλί της έχει μακρινει και έχει ομορφαίνει.
Από πίσω της πλησιάζουν και αλλά παιδιά της ηλικίας μας. Οι παλιοί συμμαθητές μας.
Ο Ναρουτο πετάγεται από την χαρα του ενώ ο Σασκε απαξιεί εντελώς.
Ευτυχως δεν είμαστε οι μικρότεροι.
Ξαφνικά νιώθω κάποιος να με σπρώχνει βίαια. Γυρίζω να κοιτάξω και αντικρίζω ένα κοκκινομάλλικο αγόρι με γαλανά μάτια. Δεν έχει φρύδια και το βλέμμα του είναι πιο ψυχρό και εκείνο του Σασκε.
«Πρόσεχε που πηγαίνεις!» Φωνάζω χωρίς δισταγμό.
Ο Σασκε γυρίζει να δει τι γίνεται όπως και κάποιοι από τους συμμαθητές μας.
Το περιεργο αγόρι γυρίζει και με κοιτάζει με ένταση. Δεν μιλάει. Αλλά το βλέμμα του δείχνει να με προειδοποιεί. Έπειτα χάνεται στο πλήθος μαζί με την ομάδα του.
«Αρχίζω και ανησυχώ με τον ανταγωνισμό.» μουρμουραει ένα κοριτσι δίπλα μου. Τη ξερω. Μπλε κοντα μαλλιά και περίεργα μάτια. Είναι το ήσυχο κορίτσι που παρακολουθεί συνεχώς τον Ναρουτο.
«Μην ανησυχείς Χινατα. Μην αμφισβητείς την δίκη σου δύναμη.» Χινατα δεν την λένε;
Το κοριτσι χαμογελάει διστακτικά.
Μια μεγαλοπρεπή πόρτα ανοίγει με δύναμη και ξεπροβάλλει ένας γεροδεμένος άντρας.
Όλοι γυρίζουν να τον κοιτάξουν.
«Καλώς ήρθατε στα chunin exams. Ήρθε η ώρα να ξεκινήσουμε.»
YOU ARE READING
Why? (Greek)
FanfictionThis story is written in Greek and its about Sakura's story with Sasuke.. I am taking this from the very start and I am not going to rush things. There will be times when Sakura pisses you off but that goes with her character. Give it a try ❤️ ( bt...