Το βλέμμα της Σακουρας ενώνεται με το εξουθενωμένο του Σασκε. Τα πράσινα μάτια της γεμίζουν δάκρυα και τότε είναι εκείνη που κρατάει το αγόρι από το να πέσει στο έδαφος. Τον κρατάει σφικτά στην αγγαλια της και εκείνος δεν προσπαθεί να την απομακρύνει. Γιατι και ο ίδιος χρειάζεται λίγη στοργή παρόλο που συνεχώς την περιορίζει στην ζωή του. Γιατι πάντα την θεωρούσε αδυναμία.
Η ζέστη αγγαλια της κοπέλας θερμενει το κρύο σώμα του.
«Νομιζα πως πέθανες» του λέει κι η φωνή της λυγίζει.
«Δεν μπορώ να πεθάνω ακόμη» της απαντάει. Έχει έναν στόχο να πετύχει. Και αφού το πραγματοποιησει μετά δεν έχει πρόβλημα να πεθάνει. Όμως μέχρι τότε δεν θα επιτρέψει σε κανέναν να του στερήσει την ζωή.
Ο Σασκε κοιτάζει το πτωμα του αγοριού που παραλίγο να του καταστρέψει τα σχέδια. Το πρόσωπο του δείχνει παραμορφωμένο από τα χτυπήματα. Πως θα μπορούσε μια ευγενική κοπέλα σαν την Σακουρα να κάνει κάτι τόσο σκληρό σε έναν άνθρωπο. Μέσα του ξέρει την απάντηση όμως αρνήται να την παραδεχτεί στον εαυτό του.
Τότε καταφθάνει ο Ναρουτο και αντικρίζει το σκηνικό σοκαρισμένος.
«Σασκε» χαμογελάει
«Ηλιθιε! Πως τόλμησες να θυσιαστεις για χάρη μου;» Ο Ναρουτο φωνάζει επιθετικά όμως το πρόσωπο του δείχνει συγκινημένο.
«Το σώμα μου..» προσπαθεί να πει με δυσκολία το μαυρομαλλικο αγόρι.
«Το σώμα μου κινήθηκε από μόνο του. Δεν υπήρχε χρόνος να σκεφτώ..» καταφέρνει να ολοκληρώσει.
Η Σακουρα τελικά τον αφήνει από την αγγαλια της και κοιτάζει το νεκρό αγόρι λίγο πιο δίπλα.
Τον σκότωσα
Σκέφτεται
Σκότωσα κάποιον
Τα μάτια της τσούζουν από το κλάμα που είχε ρίξει και το σώμα της μουδιάζει όταν συνειδητοποιεί αυτό που διέπραξε. Τα απανωτά χτυπήματα έχουν πληγώσει την ψυχική της υγεία και τότε όλα μαυρίζουν και πέφτει λυποθυμη δίπλα στο αγόρι που εκείνη σκότωσε ανελέητα.
YOU ARE READING
Why? (Greek)
FanfictionThis story is written in Greek and its about Sakura's story with Sasuke.. I am taking this from the very start and I am not going to rush things. There will be times when Sakura pisses you off but that goes with her character. Give it a try ❤️ ( bt...