13 ~test 2/3

95 11 0
                                    


Αφού έχω αποκαλυφθεί και έχω επιτεθεί με σκοπό να καλυψώ τον Σασκε βλέπω ότι ο δάσκαλος Σι έχει εξαφανιστει από εκεί που είχε πέσει.
Και ξαφνικά νιώθω μια περίεργη αίσθηση δυσφορίας. Όλα γύρω μου γυρίζουν και αρχίζω να βλέπω παραισθήσεις. Όταν συνειδητοποιώ ότι ο δάσκαλος χρησιμοποίησε τη μέθοδο με την οποία βλέπεις παραισθήσεις καταλαβαίνω ότι σε λίγα λεπτά θα βρίσκομαι λυποθυμη στο έδαφος.
Όπως προέβλεψα όλα γύρω μου μαυρίζουν και μετά κενό..

Όταν ξανά ανοίγω τα μάτια μου και νιώθω τα ξερά φύλλα να έχουν διαλυθεί από κάτω μου αντικρίζω τον Σασκε να βρίσκεται σε μάχη με τον δάσκαλο Σι. Τον παρακολουθώ να φυσάει και ο αέρας αυτος να μετατρέπεται σε δυνατή και μεγάλη φωτιά κατευθείαν πάνω στον δάσκαλο. Τα μαύρα μαλλιά του Σασκε ανεμοζουν και τα ματια του έχουν κοκκινίσει.Εκείνος αποφεύγει τις φλογες την τελευταία στιγμή και εντυπωσιάζομαι από τον τρόπο που παλεύουν. Ο Σασκε είναι τόσο δυνατός σε αντίθεση με εμένα και τον Ναρουτο. Παλεύει με τόσο παθος και ορμητικότητα.
Συκωνομαι με δυσκολία και πετάω πάνω στον δάσκαλο Σι δυο μαχαίρια απο τα οποία ξεφεύγει με ευκολία.
Τοτε το δεξί μάτι του δασκάλου Σι μετατρεπεται σε κόκκινο όπως ακριβώς του Σασκε πριν λίγο.
Από εκείνη την στιγμή και μετά ακινητοποιεί τον Σασκε γρήγορα. Αντιλαμβάνομαι πόση δύναμη προσφέρει στον κάτοχο το μάτι αυτό όμως συνειδητοποιώ ότι ο δάσκαλος μας δεν είναι ένας Uchiha. Πως είναι δυνατόν να κατέχει αυτή την δύναμη που μόνο ένας Uchiha μπορεί να καταλαμβάνει;

Μετά από λίγη ώρα ο Ναρουτο βρίσκεται δεμένος σε έναν πάσσαλο ενώ εγώ και ο Σασκε καθόμαστε στο γρασίδι δίπλα του εξάντλημενοι. Ο δάσκαλος Σι στέκεται μπροστά μας.
«Έχετε στην διάθεση σας ακόμη δυο ώρες για να πάρετε τα καμπανάκια. Σακουρα, Σασκε θα φάτε το πρωινό που έφερα. Προσοχή όμως δεν θα δώσετε καθόλου από το πρωινό σας στον Ναρουτο διότι είναι εκείνος που ήταν πιο αδύναμος από όλους σας. Εάν επιχειρείται να σπάσετε τους κανόνες για να βοήθησετε τον φίλο σας θα αποκλειστείτε αμέσως.»
Ο Ναρουτο παραπονιέται, το ίδιο και το στομάχι του. Ο δάσκαλος εξαφανίζεται και μένουμε οι τρεις μας στην πεδιάδα...

Why? (Greek)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora