Περπατάω σε ένα στενό που οδηγεί προς τη σχολή και κρυφογελάω όταν σκέφτομαι ότι θα περνάω περισσότερο χρόνο με τον Σασκε! Νιώθω κάποιον να με προσπερνάει και αμέσως καταλαβαίνω ότι είναι εκείνος!
«Σασκεε» φωνάζω χαρούμενα «είμαστε συνεργάτες ως νίντζα πλέον ! Θέλεις να πάμε καθόλου μόνοι μας κάπου να γνωριστούμε καλύτερα;» Τρέχω να τον φτάσω στο βάδισμα και τα καταφέρνω.
«Όχι ευχαριστώ» λέει εκείνος χωρίς δισταγμό και το χαμόγελο μου χάνεται αμέσως.
«Γιατι;» Ρωτάω με απορία
«Δεν βλέπω τον λόγο. »
Και προτού προλάβουν τα δάκρυα να έρθουν στην επιφάνεια μας χωρίζει με ορμή ένα σώμα και μας αγκαλιάζει ο Ναρουτο. Αχ αυτό το ξανθό αγόρι. Πάντα τόσο χαρούμενος και ενεργειακός.
«Γειαα θέλετε να πάμε κάπου να γνωριστούμε καλύτερα; Είμαστε η ομάδα 7 έτσι δεν είναι Σακουρα; » προτού γυρίσει να με κοιτάξει εγώ και ο Σασκε φωνάζουμε με μια φωνή ΟΧΙ και απομακρυνόμαστε αφήνοντας το ξανθό αγόρι μόνο του πίσω. Ο Σασκε πάλι με το βλέμμα κάτω και ολίγων εκνευρισμένος και εγώ πλήρως εκνευρισμένη και πληγωμένη σφίγγω τις γροθιές μου και δεν αφινω το δάκρυ να πέσει.
Φτάνοντας στην σχολή και οι τρεις, ο ένας πιο πίσω ο άλλος πιο μπροστά, μας συγκεντρώνει μονάχα εμάς ένας ψήλος νεαρός δάσκαλος με άσπρα μαλλιά καρφακια, μαύρα μάτια και μια μαύρη μάσκα η οποία κάλυπτε το κάτω μέρος του προσώπου του.
«Γεια σας παιδιά! - λέει χαμογελαστά- είστε η ομάδα 7 και εγώ θα ειμαι ο προπονητής-δάσκαλος σας! Μαζί θα πηγαίνουμε σε αποστολές ώστε να γίνεται σπουδαίοι νίντζα !»
Ο Σασκε γνέφει και ο Ναρουτο κατά ενθουσιάζεται όπως και εγώ η ίδια! Οι αποστολές θα με φέρουν πιο κοντά με τον Σασκε θέλει δεν θέλει!
«Καθίστε » μας λέει και καθόμαστε στα σκαλοπάτια της εισόδου.
«Λοιπον ένας ένας ξεχωριστά θα πει τα ενδιαφέροντα του, τα πράγματα που απεχθάνεται και το όνειρο του για το μέλλον! Ξεκινάμε με εσένα Σακουρα» μας δηλώνει
«Λοιπον ειμαι η Σακουρα Χαρουνο και .. μαρεσει ...- γελάω ντροπαλά και ροδοκόκκινιζω κοιτώντας τον Σασκε ο οποίος φαίνεται εξίσου να έχει κοκκινίσει - μισώ τον Ναρουτο!» Λέω εκνευρισμένη και α γαλανά του μάτια καταουφιαζουν
«Εϊ αυτό δεν είναι δικαιοο!» Παραπονιέται και εγώ συνεχίζω
« ..το όνειρο μου είναι .. να λειτουργω όπως το φεγγάρι για τους ανθρώπους ! Όλοι θέλουν να λειτουργούν σαν τον ήλιο και να φωτίζουν την ζωή των γύρων τους... όμως εγώ όπως και το φεγγάρι θέλω να φωτίζω την ζωή κάποιου που είναι βυθισμένη στο σκοτάδι! Και δεν θα σταματήσω μέχρι να τα καταφέρω.. όσο σκοτάδι και αν υπάρχει μέσα του θα φωτίσω την ζωή του έστω και λίγο! » λέω και βουρκώνω
«Ωραία Σακουρα! Σασκε σειρά σου..»
Ο Σασκε κλείνει τα μάτια του και όταν τα ξανά ανοίγει αρχίζει
«Το όνομα μου είναι Uchiha Sasuke. Δεν υπάρχει κάτι που να με ενδιαφέρει ή να σιχαίνομαι. ...Το όνειρο μου ..δεν είναι όνειρο γιατι θα γίνει πραγματικότητα. Η φιλοδοξία μου είναι να σκοτώσω κάποιο συγκεκριμένο άτομο και να αποκαταστήσω το όνομα της φυλής μου..» λέει και όλοι τον κοιτάμε συντετριμμένοι καθώς ο ίδιος φαίνεται να ειναι χαμένος στην φιλοδοξία του.
Ο προπονητής ξεροβήχει για να ανακτήσει την προσοχή. «Ναρουτο σειρά σου..»
Ο Ναρουτο επιστρέφει στην πραγματικότητα και χαμογελώντας περιγράφει
« Ειμαι ο Uzumaki Naruto! Λατρεύω να τρώω μακαρόνια από το μαγαζί του γερό Στιβ.. μισώ σίγουρα τον Σασκε και το όνειρο μου είναι... είναι να γίνω ο αρχηγός του χωριού και ο πιο δυνατός νίντζα τον οποίο όλοι αναγκάστηκα θα σέβονται και θα θαυμάζουν και έτσι δεν θα υπάρχει κανείς ο οποίος θα με χλευαζει ή θα με απομακρύνει. Έτσι δεν θα ειμαι μόνος ποτε ξανά!» Όταν τελειώνει νιώθω να ανατριχιάζω.. πρώτη φορά ακουω τον Ναρουτο να μιλάει με τόσο πάθος! Ίσως να μην είναι τόσο ανόητος όσο συμπεριφέρεται καθημερινά..
«Εμένα με λένε Shi .. μπορείτε να με φώναζεται Κύριε Σι! Μπορείτε να πατε σπίτια σας και αύριο θα έρθετε για το τεστ! »
«Τεστ;» Ρωτάμε δυνατά εγώ και ο Ναρουτο
«Μόνο οποίος περάσει το τεστ αύριο θα συνεχίσει με τις αποστολές! Οι υπόλοιποι θα πρέπει να ξανά βγάλουν την χρόνια.. μην φάτε τίποτα αύριο το πρωί καλύτερα..» λέει χιουμοριστικά « επτά ηωρα θα είστε στην Γκρι αλάνα ( μια αλάνα που χρησιμοποιείται για να εκπαιδεύονται νεαροί νίντζα ) μην αργησεται» ..
ESTÁS LEYENDO
Why? (Greek)
FanficThis story is written in Greek and its about Sakura's story with Sasuke.. I am taking this from the very start and I am not going to rush things. There will be times when Sakura pisses you off but that goes with her character. Give it a try ❤️ ( bt...