6 ~training

153 11 0
                                    

Αφού γύρισα ασφαλής το χτεσινό βράδυ και βαθιά πληγωμένη από τα άκαρδα λόγια του Σασκε ξεκίνησα για το σχολείο.
Σήμερα ο προπ μας πήγε στο δάσος για να μας εκπαιδεύσει και ένιωσα άβολα καθώς διέκρινα τον Σασκε ανάμεσα στους συμμαθητές μου.
Εκείνος φαινόταν ανέγγιχτος από οκά αυτά που συνέβησαν καθώς ήταν όπως πάντα ήσυχος και απόμακρος.
Ο Ναρουτο παράγετε μπροστά μου
«Ποτε δεν μου είπες το όνομα σου »
«Σακουρα » του απαντώ
«Σακουρα δεν πιστεύω να σου αρέσει αυτός ο χαμένος! »
« Πως σου ήρθε αυτό» σοκκαρομαι
«Είσαι κορίτσι και σε όλα τα κορίτσια του σχολείου αρέσει και δεν βρίσκω τον λόγο !»
Όλα τα κορίτσια; Σκέφτηκα και θυμήθηκα την πρώτη φορά που τον είδα να ειναι περιτριγυρισμένος από κορίτσια.
Ο Ναρουτο με κοιτάει καθώς εγώ ήμουν χαμένη στις σκέψεις μου.
Συνεχίσαμε την εκπαίδευση και για μήνες και άρχισα να κάνω παρέα με περισσότερα άτομα και απέκτησα και μια κολλητή της οποίας το όνομα ήταν Ίνο. Είχε ξανθά κοντά μαλλιά και λαμπερά γαλάζια μάτια. Ήταν πανέμορφη.
Όλον αυτόν τον καιρό ήμουν κολλημένη με τον Σασκε όμως δεν το εκμυστηρεύτηκα σε κανέναν καθώς κανείς δεν θα καταλάβαινε και εκείνος φαινόταν να είχε ξεχάσει την ύπαρξη μου ενώ οι επιδόσεις του βελτιώνονταν συνεχώς.
Προτού το καταλάβω ήταν ο καλύτερος στην τάξη και σε όλο το σχολείο και όλοι πι καθηγητές μιλούσαν για το ποσο καλός νίντζα θα γινόταν.
Την ίδια στιγμή ο Ναρουτο ήταν έντονα ενοχλημένος με τον Σασκε αφού ήθελε να είναι ο ίδιος ο καλύτερος όμως πάντα κατέληγε σε ατασθαλίες. Το όνειρο του ήταν να γίνει ο Χοκαγκε του χωριού κάτι που το είχε μάθει όλο το σχοκειο αφού το έλεγε με κάθε ευκαιρία.
Ήμουν περήφανη για τον εαυτό μου αφού ήμουνα η καλύτερη σε σχέση με τα αλλά κορίτσια όπως και η Ινο.
Όμως ποιος ήτανε ο στόχος μου ; Και τι επιδίωκα σαν νίντζα ;

Why? (Greek)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant