Ανοίγω τα μάτια μου και τα τρίβω για να ξυπνήσω ευκολότερα. Χουζουρεύω δυο λεπτά και έπειτα πετάγομαι απότομα.
« Το τεστ είναι σήμερα !» Γουρλωνω τα μάτια και συκωνομαι για να ντυθώ γρήγορα. Χτενίζω το μακρύ ροζ μαλλί μου και τρέχω στην εξώπορτα.
«Πρωινό ;» Φωνάζει η μαμα μου
«Δεν επιτρέπετε σήμερα» λέω γρήγορα και φεύγω ακούγοντας την κοιλιά μου να παραπονιέται.
Φτάνω στην γκρι αλάνα στις επτά ακριβώς όπου βρίσκετε ήδη ο Σασκε με τα χέρια σταυρωμένα.
Μονη μαζί του! Εκεί που χαίρομαι καταλαβαίνω ποσο αμήχανα θα είναι. Στέκομαι δίπλα του «καλημέρα» λέω χαμογελαστά
«Καλημέρα» απαντάει
Αφού περνάει λίγη ώρα βλέπω τον Ναρουτο να έρχεται και να μας καλημερίζει.
«Σακουρα ελπίζω να μην σε ενόχλησε ο Σασκε.» Λέει και άγριο κοιτάζει το μαύρομαλλικο αγόρι δίπλα μου.
«Όχι μην ανησυχείς» λέω νευρικά
Να με ενοχλήσει; Μακάρι να με ενοχλούσε αλλά στέκεται δίπλα μου όλη αυτή την ώρα και δεν κάνει τον κόπο καν να με προσβάλλει όπως συνηθίζει. Ειμαι τυχερή που μου είπε καλημέρα.
«Αν σε πειράξει πες το μου και θα το κανονίσω» λέει με σιγουριά ενώ ακουω ένα ειρωνικό γελάκι από την μεριά του Σασκε.
«Είπες κάτι ;» Λέει θυμωμένα ο Ναρουτο
Ο Σασκε αλλάζει μεριά το κεφάλι του λες και έδωσε περισσότερο σημασία στον Ναρουτο από όση άξιζε.
Περιμένουμε αρκετή ώρα σε σημείο που εγώ και ο Σασκε εχουμε καθίσει στο γρασίδι ενώ ο Ναρουτο βρίζει τον δάσκαλο μας.
«Άργησα;» Ακούγεται μια φωνή και βλέπουμε τον δάσκαλο Σι να χαμογελάει σαν να μην περιμέναμε μια ώρα.
«ΝΑΙ» εγώ κι ο Ναρουτο φωνάζουμε επιθετικά.
«Τώρα που είμαι εδώ ας ξεκινήσουμε.. ακούστε προσεκτικά. Έχω δυο κουδουνάκια στα χέρια μου.. στόχος σας είναι να κατορθώνεται να τα πάρετε από εμένα. Προσοχή! Έχω δυο κουδουνάκια και είστε τρεις! Μόνο όσοι πάρουν ένα περνάνε το τεστ.» Μας εξηγεί
Σοκκαριζομαστε όλοι με τα λόγια του.
Ο Σασκε θα περάσει σίγουρα. Αλλά ο Ναρουτο και γω.. πρέπει να ειμαι εγώ που θα περάσω το τεστ!
«Αρχικά κρυφτείται καλά και προετοιμαστε την έφοδο σας!» ΣυμπληρώνειΑρχίζουμε και τρέχουμε στο δασος όπου τα δέντρα είναι πάνω από τριάντα μέτρα. Βλέπω τον Σασκε μπροστά μου να τρέχει με μεγάλη ταχύτητα. Τον ακολουθώ και όταν τον βλέπω να πέφτει να κρυφτεί κάτω από έναν μεγάλο θάμνο κάνω το ίδιο.
Νιώθω τα ξερά φύλλα κάτω από το σώμα μου γυρνάω για να δω τον Σασκε ξαπλωμένο δίπλα μου σε εντιμότητα.
Καταλαβαίνω την ενόχληση του όταν με διαισθάνεται. Μην θέλοντας να του σταθώ εμπόδιο κάνω να μετακινηθώ όμως νιώθω το χέρι του να σπρώχνει την πλάτη μου πάλι κάτω στο έδαφος. Αφήνοντας το χέρι του στην πλάτη μου πιέζοντας την με κοιτάει θυμωμένα «μην κίνησε όταν είσαι πάνω σε ξερά φύλλα, θέλεις να μας βρει;» Λέει σοβαρά αλλά και συμβουλευτικά.
Γνέφω καταφατικά εκείνος πέρνει το χέρι του από την μέση μου και νιώθω επιτέλους ότι με εμπιστεύεται έστω και λιγακι. Μην θέλοντας να τον απογοητεύσω μένω ακίνητη στο σημείο όταν ακουω κάποιον να περπατάει λίγα μέτρα μπροστά μας.
Ο Σασκε με κοιτάει και βάζει το δάκτυλο μπροστά από το στόμα του υπονοώντας να κάνω ησυχία.
Είναι Ο δάσκαλος Σι και δεν φαίνεται να μας έχει δει.
Ξαφνικά κάποιος πετάγεται δίπλα του προσπαθώντας να του επιτεθεί.
Ο Ναρουτο!
«Τι ηλίθιος» μουρμουρίζει ο Σασκε
Ο γαλανομάτης φίλος μου φωνάζει « δεν πρόκειται να κρυφτώ!»
Προσπαθεί να επιτεθεί στον δάσκαλο με μαχαίρι και εκείνος το απωθεί εύκολα καθώς κλωτσάει τον Ναρουτο προς τα πίσω και εκείνος πέφτει με δύναμη στα ξερά φύλλα. «Μεγάλο λάθος σου. Πρέπει να κρύβεσαι έτσι ώστε να επιτεθείς στον αντίπαλο χωρίς να σε καταλάβει.. αυτό είναι το πλεονέκτημα. Εσυ .. απλώς ανακοίνωσες ότι είσαι εδώ και με αφίσες να σου επιτεθώ.»
Ακουω τον ειρωνικό γελακι του Σασκε από δίπλα μου.
«Μήπως να βγούμε να τον βοηθήσουμε;» Προτείνω δειλά
«Σε έχω για πιο έξυπνη από τον Ναρουτο» μου απαντάει απειλητικά και καταλαβαίνω την απάντηση του.
Όταν ο δάσκαλος Σι δένει σε ένα δέντρο τον Ναρουτο γυρνάει το βλέμμα του προς το μέρος μας και ανατριχιάζω.
Προτού το πολύ σκεφτώ πετάγομαι από την κρυψώνα και δίνω στον δάσκαλο Σι μια μπουνιά και πετάγεται τουλάχιστον τριάντα μέτρα μακριά. Η δύναμη των χεριών μου δεν είναι ανθρώπινη. Έχω μάθει να διοχετεύω όλη την δύναμη και την chakra μου στα χέρια και να την αφήνω ελεύθερη όταν χτυπάω κάποιον.
Αφού φανερώθηκα ο Σασκε μπορεί να κρυφτεί κάπου άλλου και με αυτόν τον τρόπο του κερδίζω χρόνο. Ελπίζω να το εκτιμήσει..
YOU ARE READING
Why? (Greek)
FanfictionThis story is written in Greek and its about Sakura's story with Sasuke.. I am taking this from the very start and I am not going to rush things. There will be times when Sakura pisses you off but that goes with her character. Give it a try ❤️ ( bt...