Ησυχία. Πρέπει να κάνουμε ησυχία. Ο Σασκε είναι περιέργως πολύ ανήσυχος.
Η Σακουρα το αντιλαμβάνεται αμέσως.
«Είσαι εντάξει Σα..» Προτού τελειώσει την φράση της το χέρι του αγοριού καλύπτει με δύναμη το στόμα της.
Είναι τρελή; Θέλει να πεθάνουμε;Ο Σασκε συνεχίζει και κοιτάζει πίσω από τον ψηλό κορμό του δέντρου στο οποίο βρίσκονται. Κρύος ιδρώτας στάζει από το μέτωπο του.
Η προσοχή του κοριτσιού αποσπάται από κάτι.. Ένα τεράστιο.. τερατώδες μεγάλο κεφάλι φιδιού εμφανίζεται από το πουθενά.
Η Σακουρα προσπαθεί να ουρλιάξει αλλά συνειδητοποιεί ότι το χέρι του Σασκε την εμποδίζει. Κατατρομαγμενη προσπαθεί να το απομακρύνει όταν το βλέμμα του αγοριού στρέφεται προς το φίδι.
Μας βρήκε;
Το φίδι επιτίθεται και οι δυο τους πηδάνε από το μεγάλο κλαδί στο έδαφος. Κοιτάζουν γύρω τους και την εντοπίζουν..
Η ανατριχιαστική φιγούρα της γυναίκας βρίσκεται ξανά λίγα μέτρα μακριά τους.
Θα πεθάνουμε; Κόβεται η ανάσα της Σακουρας.Το κεφάλι της γυναίκας μακραίνει και φτάνει στον λαιμό του Σασκε. Τα σώματα τους μουδιάζουν για άλλη μια φορά. Ζουν έναν εφιάλτη;
«Σασκε!» Ουρλιάζει το κορίτσι όταν τα δόντια του πλάσματος δαγκώνουν τον λαιμό του.
Το αγόρι πέφτει στο χώμα από τον πόνο. Το κεφάλι της γυναίκας επιστρέφει στην βάση του. «Είσαι τυχερός Σασκε. Αν ζήσεις από αυτό.. θα αποκτήσεις τη δύναμη που αναζητάς χεχε.» Λέει με τη φρικιαστική φωνή του.
Το πρόσωπο της γυναίκας μεταμορφώνεται σταδιακά σε εκείνο ενός άντρα. Τα χαρακτηρίστηκα του μοιάζουν με εκείνα ενός φιδιού. Και σε μια στιγμή εξαφανίζεται από μπροστά τους.
Η Σακουρα τρέχει στο πλευρό του αγοριού. Το μαύρο του μαλλί ανακατωμένο και το πρόσωπο του ιδρωμένο. Τον πέρνει αμέσως στην αγκαλιά της.
«Ααα» ουρλιάζει εκείνος από τον πόνο. Το κορίτσι προσέχει δυο στίγματα στο μέρος που τον δάγκωσε ο άντρας.
Σασκε; Τι σου έκανε;Δάκρυα αρχίζουν να τρέχουν από τα μάτια της ενώ πιάνει το χέρι του Σασκε. Εκείνος αμέσως σφίγγει το χέρι της με τρομερή δύναμη για να ξεφυγει από τον πόνο.
«Ναρουτο! Σε χρειαζόμαστε!» Το σώμα του Σασκε σταματάει να τρέμει και τελικά χάνει τις αισθήσεις του. Η Σακουρα αμέσως τον τυλίγει στην αγκαλιά της.
Που είσαι Ναρουτο;
ESTÁS LEYENDO
Why? (Greek)
FanficThis story is written in Greek and its about Sakura's story with Sasuke.. I am taking this from the very start and I am not going to rush things. There will be times when Sakura pisses you off but that goes with her character. Give it a try ❤️ ( bt...