Bazen hayatında bazı şeylerin değişmesini istersin. Mesela; ailen, dış görünüşün, yaşama tarzın.
Ben bunların hiçbirini istememişken başıma böyle şeylerin gelmesini anlayamıyordum. Göze batmamak için elimden geleni yaparken bu düştüğüm durum çok saçmaydı.
Yatakta oturmuş bir saatten fazla süreden beri bunları düşünüyordum.
Başımın ağrısıyla inleyerek lavaboya doğru yürüdüm. Yüzümü yıkayarak azda olsa kendime geldiğimde, yatağa yatarak uyumaya çalıştım.
Uyuyamıyordum.
Ayağa yeniden kalkarak su içmek için aşağı kata doğru inmeye başladım.
Etrafıma bakındığımda Ayaz'ın ortalıkta olmadığını gördüm. Rahat bir nefes alarak mutfağa girdiğimde suyumu doldurarak içmeye başladım.
Dışarıdan gürültülü bir ses duyduğumda korkuyla etrafıma bakındım.
Bahçe kapısındaki korumaların sesin geldiği yöne doğru koşturduklarını gördüğümde aklıma gelen fikirle heyecanla dudağımı dişledim.
Bahçe kapısından kaçacaktım.
Hızla bahçe kapısına doğru yöneldiğimde kilitli olmamasını umarak yana doğru kaydırdım.
Kapınının açılmasıyla vücudumda bir sevinç dalgası hissettim.
Hızla bahçeye doğru koşarak, boyumdan yirmi santim kadar uzun olan duvara tırmanmaya başladım.
Ayağımın kaymasıyla parmaklarımı duvardaki çıkıntılı yere mıhladım. Kendimi toparlamam lazımdı bu fırsatı değerlendirmek zorundaydım.
Kollarımdan güç alarak kendimi hızla yukarıya doğru çektiğimde ayaklarımı sabit tutarak dengemi sağlamaya çalıştım.
Başarmıştım.
Hızla aşağıya atlayarak ayaklarımı zeminle buluşturduğumda ileriye doğru koşmak için hareketlendim.
Nereye gittiğimi bilmeden yarım saate yakın bir süredir koşuyordum. Dizlerimin sızladığını hissettiğimde birkaç saniye nefeslenerek etrafıma bakındım.
Ağaçlar ve topraklık alan vardı.
En sonunda harabeyi andıran üstü kapalı bir mekan gördüğümde oraya gitmeyi aklımdan geçirdim. Yağmurun hafifçe yağmaya başladığını bedenime değen suyla hissederek irkildim.
Yağmurdan korunmak için gördüğüm mekana doğru ilerlemeye başladığımda, yağmur şiddetini arttırıyordu.
Sonunda bulduğum yere girdiğimde içerideki toz ve kasvet midemi bulandırmıştı.
İlerleyerek içeriye baktığımda bir insan silüeti gördüm. Korkuyla etrafıma bakınarak saklanacak bir yer aradım ama nafileydi burada harabeden başka hiçbirşey yoktu.
Bana doğru yaklaşan adım seslerini duyduğumda kalbim kulaklarımda atıyordu.
Aramızda neredeyse bir metre mesafe kala durduğunda karanlık olduğu için yüzünü göremiyordum.
"Neden buradasınız?"
Sesini duyduğumda irkilmeden edemedim. Kalın ve tehditkâr bir ses tonu vardı.
"Kayboldum ve yağmur çok fazla yağıyor. Islanmamak için girdim buraya rahatsızlık verdiysem çok özür dilerim, isterseniz gidebilirim."
Korkudan söylediğim şeylere ben bile şaşırmıştım.
Bir adım daha bana doğru yaklaştığında yüzünü gözler önüne serdi.
Buğday bir teni, yeşil gözleri, küçük ve hafiften kalkık olan bir burnu, kumral saçları ve kirli sakallarıyla normal bir insana benziyordu.
Gözlerim kıyafetlerinde takılı kaldığında pis ve çamurlu kıyafetler yerine bir gömlek ve pantolonla karşılaştım. Neden böyle bir insan burada olabilirdi ki?
"Yağmur dinene kadar burada sığınabilirsin."
Söylediklerine içten içe bir mutluluk yaşarken gözlerimi etrafta gezdirmeye başladım. Oturacak bir yer arıyordum ama yoktu.
"Beni takip edin"
Kafamı sallayarak peşinden ilerlemeye başladığımda elimde olmadan tırnaklarımı avuç içime batırıyordum.
Derin bir nefes aldığımda söylediğini yaparak arkasından ilerliyordum ama içimde tarif edemeyeceğim kadar kötü bir his vardı.
💎💎💎
Bölüm biraz gecikti kusura bakmayın. Okuduktan sonra oylayarak yorumlarınızı yazarsanız çok mutlu olurum. Hepinizi çok seviyorum.💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKUSUZ MAFYA (+18)
ChickLitOlmaması gereken bir yerde, görmemesi gereken şeyleri gören masum bir kız. BAHAR ÖZTÜRK Hayatında kimseye merhamet etmemiş kalbi buz tutmuş karanlık bir adam. AYAZ KESKİN. ♣