Bölüm: 24♠️Beklenen Kavuşma

43.4K 1.2K 430
                                    

Ama "aşk" basit bir kelimeydi ona göre, ve çoktan da ölüp gitmişti zaten.

Ayaz'dan..

Gece Kulübü'nden içeri girdiğimde alkol ve sigara kokusunun yakıcı hissi burnuma doldu. Yüzümü ekşiterek Bahar'a bakınmaya başladım.

Bar tarafında siyah saçlı bir kız gördüğümde ilerlemeye başladım.

Umarım Bahar değildir diye geçirdim içimden. Eğer o ise giydiği elbise katil olmama yol açabilirdi.

Kafasını yana doğru çevirdiğinde Bahar'ın yandan görüntüsü karşıladı gözlerimi.

Bahar'ı görür görmez kalbimin ritminin değişimine alışamamıştım çok yabancı olduğum bir histi bu bana. Onu çok özlemiştim. Kafamı olumsuz anlamda sallayarak bu düşünceleri uzaklaştırdım. Şu anda düşünmem gereken daha önemli bir konu vardı.

Mesela kıyafeti.

Sabır dilercesine derin bir nefes aldım.

İleride bir hareketlilik sezmem olduğum yerde duraklamamı sağladı. Bir erkek bedeni kollarını Bahar'ın beline dolamıştı. Damarlarımın gerildiğini hissediyordum.

Kimdi bu dalyarak?

İyiki o kolyeye takip cihazı yerleştirmişim diyerek geçirdim içimden, yoksa olacakları düşünmek dahi istemiyordum.

"Bıraksana lan kızı!"

Bağırmamla ikiside bana dönerken sinirden gözümün önü kararmıştı.

Hızla ilerleyerek şaşkınca bana bakan adamın yüzüne yumruğumu geçirdim.

Müzik sesi kesildiğinde herkes bize dönmüştü ama umrumda değildi. Bu herif bir yumrukla kurtulamazdı.

"Abi özür dilerim sahipli olduğunu bilmiyordum."

Sinirim daha fazla artarken bir yumruğumu daha suratına geçirdim.

"Eşya mı lan bu kız ne sahibi?"

Etraftakiler çıkışa koşuşturarak çıkmaya başlamıştı.

Kolumda bir baskı hissetmemle başım o yöne doğru çevrildi.

"Dışarı çıkmanız gerekiyor lütfen zorluk çıkarmayın."

Haklılardı ama bu piçi iyice benzetmeden gitmek canımı sıkardı.

"Git buranın sahibini çağır onunla konuşacağım."

Buranın güvenliğinden sorumlu olduğunu anladığım adam hoşnutsuzca arkasını döndüğünde yerde yatan ite son bir bakış attım.

Burnunun kanamış ve dudağının patlamış olması keyfimi yerine getirdi. Ama aklım da başka bir şeyler vardı.

Ayağımı kaldırarak penisine baskı uyguladığım da çığlığı boş mekan da yankı yaptı.

Rahatlamıştım.

Bahar'dan Devam..

Ayaz'ın sesini duyduğum da içimde bir rahatlama oluştu. Gelmiş olması mı rahatlatmıştı beni yoksa bu beladan kurtaracak olması mı bilemiyordum.

Kalbimle aklım birbiriyle savaşıyordu adeta.

Hızla yanımıza ulaşarak adamla benim aram da ki iletişimi kopardı. Artık kollarını bedenimde hissetmiyordum.

KORKUSUZ MAFYA (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin