VEDALAŞMA

7.1K 158 14
                                    

Uzun süredir geceleri uyumakta zorluk çekiyorum. Sürekli yapacaklarımı, yapmam gerekenleri düşünüp duruyorum. Birçok sorumluluk almam gerek. Bunun yanında birçok karar. Ama geleceğim için en büyük adımı atmıştım.Şehir değiştiriyordum. Saatler sonra alarmım çalacak ve ben bavulumu ve eşyalarımı bir kez daha kontrol edip ortaokuldan beri hiç ayrılmadığım arkadaşım Seda'yla yola çıkacaktım.Buna hazır mıyım bilmiyorum? Ama her şey düşünülmüştü. Doğru olan da buydu biliyorum ama işte ben biraz değişikliğe açık biri değilim. Bağlandığım şeyleri,alışkanlıklarımı kolay kolay bırakamıyorum. İzmir'e uçacaktık. Son sınıf çok önemliydi. Her şeyi belirliyordu ve ben emeklerim boşa çıksın istemiyordum. İzmir'de bir koleje kaydımızı yaptırmıştık. Aslında tam kolej de sayılmazdı.Okul gibi eğitim veriyorlar aynı zamanda da etüt yapıyorlardı. Soru çözüm saatleri, özel ders imkanları çok iyiydi. Alanında uzman bir kadroyla çalışıyorlardı. Yani dershane sistemi gibi ama aynı zamanda zorunlu bir eğitim. Mezun öğrenciler de var seviyeye göre karma bir eğitim uygulanıyor.Alarmımın çalmasıyla baktığım duvardan ayırdım gözlerimi. Her şeyi tekrar tekrar gözden geçirdim.Annemler İzmir'e taşınacaktı evet ama zamanı tam belli değildi ve bu durum beni biraz üzüyordu. İnsanın kendi evi ailesi gibisi yok. En azından bu durum benim için öyle diyelim.Anneme çok bağlıydım.Her şeyimi anlatır,dertleşir,çoğu zaman beraber güler beraber ağlardık. Babam otel işletmecisiydi. İşine çok önem vermiş oldukça iyi bir mevki sahibi olmuştu. Birkaç yerde otelimiz vardı babamsa birinden yönetiyordu idari işlemleri. Buraya gelmemin bir sebebi de buydu işte. Babam İzmir'de yeni bir otel açmak istiyordu. Ama işte hemen olmuyor bu işler. Biraz daha zaman gerekliydi.Bu yüzden ailem gelemiyordu.Yani en azından bir süre.Gerçi zaten etütler,dersler derken evde pek vakit geçiremeyecektik zaten o yüzden çok üzülmüyorum.Seda'nın babası Adnan Amca galericiydi.İzmir'de şube açmıştı.Taşınmışlardı bir ay önce.Benim de onlarla kalmamı teklif etmişti Adnan Amca. Babam da önce beni bırakamamış sonra zaten biz de İzmir'deki proje için oraya yerleşebiliriz sürekli gidiş geliş yapacağız bu süreçte elimdeki işleri hallettikten sonra da yanınıza geliriz demişti. İşte böyle her şey şekillendi. Eğitim de halledildi. Hiçbir sorun kalmamıştı.

Saçımı yukarıdan at kuyruğu yaptım.Valizlerimi aldım ve annemlerin odasına gittim. Onlar da hazırdı. Benimle gelecek bir iki gün sonra geri döneceklerdi. Uzunca sarıldık birbirimize... İlk kez ayrı kalacaktık bu kadar ama görüşecektik elbet. Havaalanına gittik. İzmir uçağının anonsuyla yürümeye başladık.İşte başlıyorduk... 


Soldaki Ece, sağdaki Seda arkadaşlar...

Yorum ve votelerinizi bekliyorum😊😊😊

ODUN SEVGİLİM(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin