Gelen mesajın doğruluğundan emin olamadığım için engel atmayı düşünüyordum. Ama bizimkiler dışında Adonis'i bilen kimse yoktu. Birinin şaka yapma olasılığı çok düşüktü... Tekrar bir mesaj gelince düşüncelerimden sıyrıldım ve okumaya başladım.
Gönderen: 0534******
Niye görüldü attın ki güzelim? Şuan Adonis'in ölümünü gören Afrodit kadar üzgünüm...
Kafamı iki yana sallayarak mesaj yazmaya koyuldum, bu Adonis denen ölümlü çok olmaya başlamıştı!
Gönderen: Ben
Numaramı nasıl ve nereden buldun? Aslında sana bunu sormam çok saçma! Ne de olsa odama kadar giriyorsun, benden uzak dur!
Haklıydım, onunla konuşabilmenin verdiği avantajı bu yönde kullanıyordum işte. Aslında heyecanlı da hissediyordum, sanki yanımdaymış gibiydi... Birilerinin beni böyle güzel sevmesi iyi hissettirmişti.
Gönderen: 0534******
Numaranı nereden bulduğumu çok takma, irdeleme. Senden uzak durma konusuna gelirsem... O biraz zor, sana bu kadar yakınken vazgeçemem. Mutlu olmamıza az kaldı.
Mutlu olmamıza az mı kaldı? Yani... Yakında kendini gösterecekti! Tekrar mesaj gelince gülümsedim.
Gönderen: 0534******
Güzelim artık telefonuna numaramı kaydeder misin? O güzel yüzünü görmek istiyorum...
Profil fotoğrafım çok garipti, bir an değiştirmeyi düşündüm ama sonra vazgeçtim. Adam zaten beni tanıyordu rezil olsam pek bir şey olmazdı.
Ona karşı rezil olma düşüncesi kafamı bulandırırken kararımı son anda değiştirdim ve daha güzel bir fotoğrafımı koydum. Böyle daha iyiydi. Şimdi sırada onu kaydetmek vardı, ne diye kaydetmeliydim ki? Bu kadar çok düşünmeme kızdım ve adını kaydettim. Adonis... Ona en çok bu yakışırdı, değil mi?
Gönderen: Ben
Kaydettim, ben sende ne diye kayıtlıyım? Merak ettim de.
Adonis'in hemen görmesiyle göz devirdim ve beklemeye başladım. Adam resmen benim yazmamı bekliyormuş gibiydi. Gerçi bekliyordu...
Gönderen: Adonis
Bunu bilmemene çok şaşırdım ve üzüldüm. Tüm mektuplara Anemon diye başlıyorum hanımefendi ne diye seslendiğimi unutuyor... Kırıldım.
Salaklığım yüzünden onu kırmıştım! Parmaklarımı hızlı bir şekilde klavyede gezdirdim ve açıklayıcı bir mesaj attım.
Gönderen: Ben
Kırılmanı istemedim, hani bana bazen mektupta Kıvırcık diye sesleniyorsun ya belki onu yazmışsındır diye düşündüm.
Gönderen: Adonis
Aslında kırılmamıştım sadece ne tepki vereceğini merak etmiştim :') Beni düşünüyorsun...
Gelen mesajla gözlerimi sonun kadar açtım ve hızlı bir şekilde yazdım. Beyefendi onu düşündüğümü düşünmüştü! Kesinlikle düşünmüyordum, sadece... O kadardı işte! Kendi kendime saçmaladığımı fark ettim ve düşünceleri bir kenara attım.
Gönderen: Ben
Seni düşündüğümü düşünüyorsan yanılıyorsun! Sadece açıklama yapmak istemiştim. Hem sapık gibi odama giren birini neden düşüneyim ki? Bir daha yazmazsan sevinirim, uyuyacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anemon| Tamamlandı
Teen FictionDuyduklarım gerçek miydi? Bana mektup gönderen, bana aşık olduğunu dillendiren kişi o muydu? Kalbim bedenimden çıkacak gibiydi. "Sevda..." Göz yaşlarım istemsizce akıyordu, durduramıyordum. Kafamı iki yana salladım, nasıl Adonis o olabilirdi ki? ***...