Nefes'ten
Tahir'in saçma sapan sözleri bitince yüzüme baktı. Ben de ona baktım, ve hemen kahkaha attım.
N: Ne diyorsun lan sen?
Dedim ve bir kere daha kahkaha attım. O da bana tek kaşını kaldırmış, bakıyordu.
N: Bu dediklerin şaka ise komik değilse daha komik
T: Allah'ım sabır ver.Ellerimi belime koydum ve tek kaşımı kaldırıp ona baktım.
N: Sabır verilmesi gereken sen değilsin, benim! Mal mal şeyler yapıp benim sinirimi bozma! Kendine bir an önce gel lütfen. İçinde neler yaşıyorsun bilmiyorum ama o içindeki şeyler bitene kadar benim yanıma yaklaşma! Çünkü ben sana karşı hiçbir şey hissetmiyorum, hissetmeyeceğim! Bunu o kalın kafana sok! Sen benim hâlâ gözümde kardeşimsin. Ölümüne hemde!Sözlerim bitince yukarı çıktım. Umurumda bile değil. Odama girdim Banu hâlâ uyuyordu. Bomba patlasa uyanmazdı lan bu da. Banyoya doğru giderken kapı kapanma sesi duyunca yutkundum. Şu an neden bu hâldeyiz bilmiyorum. Keşke bir ay önce ki hâlimize dönsek, keşke..
Banyoda işlerimi halledip Banu'nun yanına uzandım, sırtımı yatak başlığına dayadım. Mesaj vardı, hemen girdim ve zibilyon tane grubun arasından mesajı buldum. Aytaç'tı bu. Şimdi siz soruyorsunuz Aytaç kim? Hemen açıklıyorum, lisede biz bununla iyi bir arkadaştık sonra bana çıkma teklifi falan edince işler sarpa sardı. Ve bir daha konuşmadım zaten. Neyse mesaja girdim.
Bana aşık Aytaç
Nefes, nasılsın?
Nefes
Nefes uyudun mu?Yok daha uyumadım, efendim?
Ne yapıyorsun?
Aytaç boş yapma ne oldu?
Peki.
Yarın benim doğum günümde
Gelir misin?
Partime yani.Tamam
Saat?5 falan
Evi biliyorsun değil mi?O kadar mal değilim
Biliyorum.Estağfurullah..
Şey Nefes benimle çıkar mısın?Boş yapma amk
Geliyorum işteTamam.. ❤
💩💩💩
Görüldü attı. Of birde bu çıktı. Neyse bedava pasta ehehe. Telefonu şarja takıp Banu'ya sarılarak uyudum.Sabah birinin beni dürtmesi ile uyandım. Tam Banu'ya sövecekken karşımda Tahir'i görmemle afalladım rüya mı görüyorum lan ben? Gözlerimi ovuşturarak yerimde doğruldum. Yan tarafıma baktığımda Banu yoktu. Tahir'in seslenmesi ile ona döndüm.
T: Günaydın
N: Senin ne işin var burda?
T: Seni uyandırmaya geldim, kötü mü oldu?
N: Of senin şu hiçbir şey olmamış gibi davranmandan nefret ediyorum.
T: Ben de seni seviyorum.Birden şaşkınca ona baktım. O da durumu anlayınca ona döndüm.
T: Yani şey olarak, dalga için.
Kafa salladım. Yüzümü sıvazladım ve esnedim. Tekrar düzelince Tahir'in bana baktığını gördüm. Ama bu normal bakış değildi. Bu çok farklıydı..
N: Bir şey soracağım
T: Efendim.
N: Cidden artık beni kardeşin olarak görmüyor musun? Tamam çok saçma oldu soru ama ne bileyim işte..
T: Ben de kendime açıklayabilirsem sana açıklarım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KankAşk
ФанфикRuh öküzüm dediğim insan nasıl oldu da ruh eşim olabildi?! . . . . . Dipnot: Küfürden rahatsız olanların okunması tavsiye edilmez.