31. Bölüm

2.3K 227 170
                                    

Nefes'ten

Tahir'in dediği şey ile bir dakika şu an bilincimi kaybettim sanırım. Ne dedi o? Aşk mı? Aşk? Hani şu aşk manasında ki aşk? Wtf? Nasıl yani? nE? Ellerimi belime koyup tek kaşıma kaldırıp 'şaka yapıyorum mk salağı' demesini bekledim. Allah'ım lütfen lütfen desin.

T: Şaka yapmıyorum. Seni seviyorum, sana aşığım!
N: Bana?
T: Aynen.
N: Bana bana?
T: Aynen aynen.
N: Lan sen iyi misin! Bana nasıl aşık olursun kendine gel karşında yirmi bir yıllık kankan var mal!
T: Ben zaten kendimdeyim! Sana aşık olduğum için beni suç-la-ya-maz-sın!
N: Tahir tamam artık boku çıktı haydi şaka de yalvarırım
T: Nefes anla artık yalvarırım seni sevdiğimi anla!
N: Boş yapma!

Allah'ım sen beni ne ile sınıyorsun? Gelmiş bana seksen yıllık kankam sana aşık oldum diyor! Of of!

N: Tamam şimdi sakin ol, madem malca duygulara kapıldın otur şuraya bana hangi ara aşık oldun onu bari anlat! Pacumun aşkı!
T: Nefes kırıcı oluyorsun.
N: Umrumda mı?! Otur şuraya haydi.

Göz devirip oturdu! Bak yine düştüm. Neyse yanına oturdum ve 'anlat' bakışı attım. Of Allah'ım delircem!

T: Hani o gün Dilay'ın orda beni öpmüştün ya, işte o zaman senden etkilendim. Ama umursamadım geçici bir şey dedim. Neyse işte içimde sana karşı bir duygu her gün, her saat, her dakika her saniye, her sali-
N: Boş yapma anladık amk
T: Neyse işte böyle böyle artıyordu duygularım sanki. Ama yediremiyordum kendime sonuçta kankamsın, yani kankamdın. Ne ara aşık oldum bilmiyorum ama, sen benim kankaşkımsın.
N: O ne la kankaşk ne arkadaşk değil miydi o?!
T: Of Nefes cidden bu kadar şeyin arasından ona mı takıldın?
N: Bak Tahir içinde bana beslediğin duygular bir heves ben seni sevmiyorum bunu anla sen de beni sevmiyorsun.

Tahir yüzüme acı acı baktı, ve ayağa kalktı. Biraz volta atıp bana döndü.
T: Sana aşık olduğumu kanıtlıyacağım, sen de bana aşık olacaksın. Ki bence bana aşıksın.

Kahkaha atıp sinirle kalkıp karşısına dikildim. Ellerimi yine belime koydum.
N: Sen benim kardeşimsin! Kardeş.
T: Sen de benim sevdiceğimsin! Sevdiğim.

Allah'ım yarabbim. Gazamız mübarek olsun. Hayrı şerifler hayrolsun. Bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete. Ve son olarak yarabbim sen benim aklıma mukayyet ol.

*****

Banu'gilin evinde ben, Banu ve Asiye oturuyorduk. Ve onlara her şeyi anlatmıştım. Verdikleri tepki:

A-B: NEEEEE! BİZİM TAHİR! NASIL YANİ SANA MI AŞIK BEN ŞOK!
N: Sabahtan beri aynı tepkiyi veriyorsunuz biraz özgün olun amk
A: Ama kanka şimdi Tahir lan Tahir kırk yıllık kardeşin sana aşık lan
B: Ensest duygular.

Banu bunu dedikten sonra karşımdaki iki mal kahkaha attı. Ben de onların yaptığı berbat alakasız espriye göz devirdim. Bir de işim gücüm yok şu şeylerle uğraşıyorum. Sabır!

N: Boş yapmayın amk saksıları ben ne yapacağım nasıl bu çocuğu kendine getireceğim taktik verin.
A: Kanka neyin taktiğinden, kendine getirmekten falan bahsediyorsun ki? Çocuk sana abayı yakmış sen de ona yakacaksın, işte mutlu son!
N: İşti mitli sin senin ağzına sıçarım ne mutlu sonu lan o benim kardeşim ben ona nasıl o gözle bakarım?!
B: Kanka bence çok yakışıyorsunuz.
N: Siz kafayı yemişsiniz! Yemin ederim sinirden ağlamak üzereyim!
A: Ağlama ama teyzesi

Diyip karnını okşadı. Ofladım.

B: Kanka bir aşık olmayı denesen?
A: Aynen.
N: Lan mallar! Tahir lan Tahir! Başka biri olsa neyse ama Tahir lan bu! Hem Tahir'in neresine aşık olacağım ki alt tarafı uzun boylu, yakışıklı, bal gözlü, ipek saçlı, mis kokulu teni, yardımsever, iyi niyetli, komik, tatlı, o gülünce yanağında oluşan çizgileri, bal gibi yanakları, çenesinde ki izi, boynu- ayy noluyor bana be! Of iyice kafayı yedim!
B: Oha o neydi lan öyle
A: Kanka cidden hiç aşık olamazmışsın. Ben bile düştüm lan. Ama benim Mustafa'm var ayy canım kocişimm..
N: Daha birkaç gün önce abi dediğin kocişin? Hmm iyiymiş.
A: Nefes benim Mustafa'ya aşık olduğumu bir sen bilirsin bir de Banu. Hem bize kankamız aşık olmuyor yani.
B: Ama sana bacım diyen insan aşık oluyor?

Banu bunu diyince kahkaha attık ve ellerimizi çaktık. Asiye yüzünü buruşturup kalktı.

A: Sizinle daha fazla muhattap olup seviyemi düşüremeyeceğim. Ben kocişimi aramaya gidiyorum.

O kıvırta kıvırta giderken arkasından bağırdım.
N: Kıvırtma hatun! Ayrıca kocişim ne ayol?
B: Ayol ne be.

Banu'ya güldüm ve ben de kalktım.
N: Neyse kanka ben de gideyim acıktım bir şey yemem lazım.
B: İyi hadi defol git
N: Gel buraya mal.

Onunla gülerek sarıldıktan sonra oradan ayrıldım.

****

Bir restoranda gelmiş yemek yiyordum. Tek başıma olanları düşünerek. Sahi neden böyle bir şey yaşıyoruz ki şu anda? Neden yani neden kardeşim dediğim insan bana aşık oldu ki.. biliyor musunuz biz küçükken Tahir ile öyle büyük piçlikler yapardık ki.. insan dokuz yaşında yaşlı bir kadının evini yakar mı? Yemin ederim şu an utandım. Resmen küçük ibneymişiz. Neyse. İç çekip yemeğime devam ederken dürtülmem ile o tarafa döndüm. Tahir?! Ne işi vardı bunun burada?

N: Senin burada ne işin var lan?
T: Seni kaçırmaya geldim.
N: Ha?
Şaşırmama fırsat vermeden beni omzuna aldı ve restoranttan çıkardı. Lan şu an Tahir'in o güzel götü ile bakışıyorum. Aferin mal Nefes adam seni kaçırıyor sen adamın götünü övüyorsun. İyice terbiyen bozuldu senin terbiyesiz ahlaksız püü! Neyse bağırmam gerekir değil mi benim?

N: Lan bırak! İmdaaat! Kaçırılıyorum tınlar mısınız lan beni! Lan sende boş boş şeyler yapıp durma kaçıncı devirde kaldık be ne böyle adam kaçırmalar falan?! Hem en fazla nereye kaçırırsın ki beni? Sen hesabı ödedin mi lan?
T: Evet.
N: İyi bari sana girmiş. Lan yarım kaldı yemeğim! Bunun için ayrı sıçacağım ağzına.

Beni indirip arabasına bindirdi ve hemen bir saniyede yan koltuğa geçip sürmeye başladı, kapıları kilitledi.

N: Ya sen iyice delirdin beni kaçırma hakkına nereden sahipsin ki sen hem beni nasıl kaçırırsın ki sen kendini ne sanıyorsun acaba tamam eskiden kankalık şeyimiz vardı ama artık o da yok çünkü sevgili kankam bana aşık oldu neyse lan beni niye kaçırıyorsun sen beni nereye götürüyorsun lan bak-
T: Lan bir sus! Bir sus lan! Kes çeneni! Gidince görürsün ne çene ve nefes varmış sen de! Baş bu da! İyi ki bir sevdik lanet olsun!
N: Bağırma bana! Bana mı sordun lan severken hıyar herif!
T: Bak oraya gidene kadar konuşma tamam mı? Lütfen.
N: Okey.

Başımı cama yaslayıp beklemeye başladım.

Sonunda dağ evi gibi bir yere gelmiştik. Tahir indi ve kapımı açıp beni de indirdi. Meraklı bakışlarımı ona çevirdim.

N: Neden buraya geldik lan?

Belimden tutup kendine çekti, oha nefes alamıyorum bir saniye zalımın oğlu! Nefesini yüzüme vurarak konuşmaya başladı.

T: Senin aşkımı anlayacağın, bana aşkını da anlayacağın yere geldik sevgilim...

.
.
.
.

Naber kalfjelfjdlvkdg

Bu bir geçiş bölümüdür asıl şeyler diğer bölümde .d

Bu arada diziyi izleyebilen varsa hâlâ cidden büyük başarı nasıl bir kralsınız.

Ben soğudum da, neyse haydi iyi geceler ❤❤

KankAşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin