Nefes'ten
Y: Hani şu Sanem varya ona.
Derin bir nefes alıp Yiğit'e döndüm.
N: Hangi Sanem Yiğit?
Y: Sanane lan yalak.
T: Hangi Sanem Yiğit?
Y: Ya bizim okulda dördüncü sınıfa gidiyor siz ne anladınız ki?Derin bir nefes verdim. Salak Sanem beynime nasıl kazınmışsa.
T: Boşver yiğit boşver.
Y: Of boş yapmayın acıktım ben yemek falan yapın.
N: Paşama bak lan sen yoo yapmıyorum yapmayacağım.
Y-T: Yapamayacağın için.
Tahir ve Yiğit birden ellerini de çakınca sinirle göz devirdim.
N: Aman aman şunlara bak lan Tahir git pizza döner bir şeyler sipariş et lan haydiTahir uzanıp telefonunu aldı
T: Ne istiyorsunuz?
Y: Hamburger
T: Ben de pizza istiyorum, Nefes?
N: Şimdi, başlangıç yemeği olarak bir pizza, ara sıcak olarak hamburger, ana yemek olarak döner, son olarak da tatlı olarak sufle.
Y: Pardon ben bir an ablamın öküz olduğunu unutmuşum.Yiğit'e sinirle baktıktan sonra göz devirdim, Tahir ise gülerek kafa salladı ve yemekleri sipariş etti.
Yemekler geldikten sonra afiyetle her şeyi yiyip süpürdüm ve karnımın şiştiğini hissettiğimde soda alıp afiyetle içtim.
Sodamı bitirince yarın için ne giyeceğime karar vermeye karar verdim.
N: Ben yukardayım yarın için elbise ayakkabı falan seçeceğim, Tahir annemgil gelirse selam söyle.
T: Tamam.Odama çıkınca dolabımda ki daha etiketi üstünde olan tam tamına kırk beş elbiseme baktım. İlk olarak sarı, diz kapağının hafif üstünde biten, askılı hafif göğüs dekolteli elbiseye baktım ve anında vazgeçtim. İkinci olarak uzun, ayak bileğimde biten ve sırt dekolteli eflatun elbiseye baktım ve biraz düşündükten sonra bundan da vazgeçtim. Bir kaç tane daha elbise düşünüp vazgeçtikten sonra sonunda gözüme çarpan elbiseyi alıp üstümde denedim. Ve evet! Bunu giyeceğim. Elbiseyi tekrar astıktan sonra odadan çıktım, biraz önce kapının kapanma sesi gelmişti yani yiğit gitmişti. Ben de aşağı indim ve koltukta telefon ile oynayan Tahir'in yanına oturup başımı omzuna yasladım.
Saçımı okşamaya başlayınca elini ittirdim
N: Ya huylanıyorum yapma.Tekrar okşayınca yine ittirdim, yine yine ve yine. Artık sabrım tükenmiş bir vaziyette ondan tamamen ayrıldım.
N: Ya Tahir seni sekiz kere atıp üç kere mi tuttular! Yapma diyorum anasını satayım yapma!
T: Ama napayım kızınca çok tatlı oluyorsun.
N: Sus lan.
Güldü, ben de ayağa kalktım.
T: Nereye
N: Mutfağa
Giderken birden başımın dönmesi ile duvara tutunmam bir oldu. Tahir'de direkt yanıma geldi.
T: İyi misin?
N: İyiyim iyiyim. Bir an başım döndü.
T: En son başın döndüğünde kansızlık teşhisi konulmuştu hatırlatırım.
N: Tahir doktor iyiye gidiyor diyince ben de B12 hapı içmeyi bıraktım.
T: Gerizekalı sen iyiye gidiyor ile tamamen düzelmenin anlamını bilmiyor musun?Dudaklarımı ısırıp Tahir'e masum masum bakışlar atmaya başladım.
T: Kalk doktora gidiyoruz haydi.
N: Hayır ya kan alacaklar hayır hayır asla gitmem asla!
T: Aşkım biliyorum fobin var ama gitmemiz lazım doktor ilerlerse büyüyünce daha büyük sorunlara yol açar demişti, yaşlanınca her gün en az beş tane serum mu yemek istersin ha?Serum kan aldırmaktan daha kötü olduğu için kafa salladım.
N: Ya belki öylesine dönmüştür yani kansızlıkta alakalı değildir?
T: Haydi Nefes of ne çok konuştun lan!Söylenerek ayakkabımı giymeye başladım.
N: Lan bir başım döndü diye damar yollarımın mı delinmesi lazım bıktım lan bıktım annem bir yandan, Tahir bir yandan çevrem ne kadar pimrikli insanlarla dolu yeter yeter yeter!
T: Sus be hadi ayol.
Göz devirdim ve evden çıkıp arabaya bindim. Tahir de binince hastaneye doğru gitmeye başladık.Hastaneye geldiğimizde sıra alıp beklemeye başladık.
N: Tahir
T: Ha?
N: İnşallah kansız çıkarım da boşu boşuna kan aldırmış olmam yemin ederim eğer çıkmazsam seni senin dilinde çelik çömlek yapar döndürürüm!
T: He he sen kansız çıkma da istediğin kadar döndürebilirsin.Bu dediğine mutlu olmuş bir şekilde gülümsemiştim. Şapşal şey ya hemen bir başım dönsün, karnım ağrısın endişeye kapılır. Yerim.
Sıra bize geldiğinde doktorun yanına girdik. Doktorun karşısına oturduk.
D: Buyrun şikayetiniz nedir?
Tam konuşmaya başlayacakken Tahir atıldı.
T: Eskiden Nefes'in yani eskiden dediğim bir kaç ay önce B12 eksikliği, yani kansızlığı vardı. Doktor Nefes'e iyiye gidiyor diyince benimki de bıraktı tabi. Bugün de başı döndü ben de gel bir kontrol ettirelim diye getirdim.
D: Bugün hapı bıraktıktan sonra ilk defa mı döndü?
N: Ev-
T: Evet.
D: Anladım. Ben size bir tüp vereyim, sonuçlarınız yarın çıkar. Yarın gelip alabilirsiniz.
N: Iı yarın müsait değiliz de cumartesi alsak olur mu?
D: Olur.
Kafa salladım ve doktorun odasından çıktık.Kan aldırma sırası geldiğinde korku ile gerilip yutkundum. Kan aldırmaya karşı fobim vardı.
N: Offf
Tahir iki eline de omuzlarıma koyup sıvazladı.
T: Haydi gülüm.
Kafa salladım ve üstümde ki hırkayı çıkarıp Tahir'e verdim, çantamda zaten onda olduğu için oturdum.
N: Ben gözlerimi kapatsam?
H: Tabii ki.
Gözlerimi sımsıkı kapatıp sol kolumu uzattım.
H: Elinizi yumruk yapıp açın.
Hemşirenin dediği şeyi yaparken koluma bişey bağlayıp sprey diye tahmin ettiğim bir şey sıktı. Sonra orayı temizleyip iğneyi geçirdi. Ben kendimi kasmamaya çalışıyordum. İşi bitince kolumda ki şeyi aldı ve pamukla kan aldığı yere baskı yapıyordu. Gözlerimi açtım.
H: Pamukla şuraya biraz baskı yapın. Geçmiş olsun.
N: Sağolun.
Hemşirenin dediği yere biraz baskı yapıp pamuğu çöpe attım.
T: Acıdı mı?
N: Acımadı. Ama tuhaf hissediyorum.
T: Tamam neyse al şu hırkanı.
Hırkayı giydikten sonra Tahir'den çantamı alıp, çantamdan da telefonumu aldım ve gördüğüm saat ile gözlerim fal taşı gibi açıldı, o sırada da hastaneden çıkmak üzereydik.
N: Vay be saat dokuz olmuş ya la.
T: Bugün erken yatmamız lazım.
N: Niye?
T: Yarın parti var ya hani
N: Haa bak onu doğru dedin.Arabaya bindik. Sol kolum sızlıyordu.
N: Tahir kolum sızlıyor
T: Hayır kolun sızlamıyor sen psikolojik olarak sızlıyor sanıyorsun.
N: Sen nereden biliyorsun?
T: Biliyorum işte.
Gülümsedim ve kafamı koltuğa yaslayıp kafamı cama çevirdim.Eve geldiğimizde Tahir arabayı park edince arabadan indik ve eve girdik. Yukarı çıkınca odalarımıza girmeden önce,
N-T: İyi geceler.
Tahir'e öpücük atıp odama girdim. Banyoya girip elimi yıkadım ve tekrar odama girince üstüme pijamalarımı giyip üstümde ki kıyafetleri kirli sepetine atıp kendimi de yatağa attım. Telefonumu şarja takıp yarın erken saate alarm kurup gözlerimi kapattım. Bakalım yarın parti de neler, kimler olacak..
.
.
.
.Selaamm..
Bu bölümü saçma bulmuş olabilirsiniz ama altında ince bir mesaj yatıyor..
Bu arada benim gerçekten kan aldırma fobim var jdkcnsjckdx o kan alma sahnesini yazarken elim falan titredi, ve lanet olsun kansızlığım olduğu için dün kan aldırdım..
İnşallah yarın üşenmezsem bölüm gelir.
Haydi hoşçakalın 🍁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KankAşk
FanfictionRuh öküzüm dediğim insan nasıl oldu da ruh eşim olabildi?! . . . . . Dipnot: Küfürden rahatsız olanların okunması tavsiye edilmez.