Trust - פרק 3

12K 577 23
                                    

זה היה יום שבת,שכבתי במיטה,השמיכה עטפה אותי מכל צדדי. הזרוע שלי הייתה מקופלת בוי וכף היד שלי נחה 6 סנטימטרים אחרי ראשי.

אור עמום נכנס מבין התריסים של החלונות שבחדרי. הרמתי את גופי לתנוחת ישיבה בעצלנות,הרמתי את השמיכה מעלי וקמתי מהמיטה,מתייצבת מול הארון הוצאתי שורט שהגיע עד אמצע הירך בירוק וגופית סבא שחורה. הוצאתי גם חזיה שחורה למקרה שאחי יופיע..

אח שלי היה אלכוהוליסט, הוא שלט בבית ותמיד השתמש באלימות וצעקות. התגעגעתי לאח שהיה לי לפני האלכוהול.. לקמרון המתוק הבישן והמגונן..

אבל כבר לא נשאר מאותו קמרון שום דבר.

נכנסתי למקלחת,מתקלחת במהירות,יבשתי את עצמי בעזרת המגבת והתלבשתי,יוצאת מהאמבטיה "ברוק!" האמא שלי קראה לי מלמטה,סירקתי את השיער שלי,לא משיבה

"ברוקלין" קולה היה כעוס, היא פתחה את דלת חדרי ואני זרקתי אליה מבט "אח שלך פה, בואי לקבל את פניו" היא דברה ברוגע ירדתי איתה ביחד למעלה,הוא חייך אלי חצי חיוך "בואי תביאי לאח הגדול שלך חיבוק" הוא פרס את זרועותיו,על שתי כפות ידיו היו שקיות צהובות עם שישית בירה בתוכן, מהרתי לעברו מחבקת אותו בפחד "התגעגעתי אליך אחות קטנה" הוא נתן לי נשיקה בלחי ואז התיישב על הספה,פותח את בקבוק הבירה שלו ומתחיל לשתות

קמרון כבר שתה 4 בקבוקים ואני ואמא פחדנו שהוא יקיא כבר.. היו דפיקות בדלת ואמא שלי נעלמה במסדרון כדי לפתוח את הדלת..

"ברוקלין!" אמא צעקה לי "יש פה בחור צעיר שמעונין לדבר איתך" אמא קראה, התהלכתי בשקט במסדרון,לא מבינה איזה בחור יתקרב אלי,הצצתי, רואה גוף גדול ושרירי יושב על הכסא הגבוה במטבח. אמא שלי ניהלה איתו שיחה, מוזגת לו מיץ תפוזים ומתיישבת "מי הבחור שבא בשביל אחותי?" קמרון חלף מולי במהירות,הבחור הסתובב.

חרא. זה טאן.

"בואי ברוק" הוא הושיט לי יד , שמתי את ידי בידו ברעד,משפילה את ראשי,שנאתי מגע עם אנשים. אבל הודתי לאלוהים שזה היה יום טוב של קמרון , ככה שרק בלילה אני אצטרך להתמודד איתו,כנראה שהוא ירביץ לי. "אתה לא..?" טאן קטע אותו "אני כן" הוא חייך בשחצנות

"מה יש לך לחפש באחותי?" הוא גיחך,בלעתי את הרוק,בבקשה קמרון אל תדבר שטויות! "סליחה?" הוא הרים גבות בפליאה "היא בת 16 אחי" הוא מושך כתפיים "ואתה בן כמה.. 20? אתם לא רוצים את אותם הדברים" אז הוא ממש דיבר שטויות.אולי כדי שהוא ימשיך ככה הוא יוריד אותו מהגב שלי. "אה כן? ומה אני רוצה?" טאן חייך לעברו חצי חיוך ידעני "סקס" קמרון אמר בפשטות, אמא שלי נאנקה מגסות הרוח שלו ואני נרתעתי מהאחיזה ביד שלו ונעמדתי ליד המשקוף של המסדרון, טאן צחק "אני יכול לחכות עם זה גבר" הוא ליקק שפתיים,שותה את שאריות המיץ מהכוס ומניח אותה חזרה על השיש "היה נחמד להכיר אותך, אתה באמת משעשע,אולי תבוא ואני אסדר לך עבודה אצלי" הוא מושיט לו יד ללחיצה וקמרון מגחך לוחץ את ידו "מה אתה מוצא בי לנכון?" האמת שגם לי בא באותו הרגע לצחוק.. מי יקח אלכוהוליסט לעב...הוא התכוון לעבודה אחרת.

"אתה כריזמטי שנון ויש בך מידה של צלילות למרות ששתית 4 בקבוקי בירה" הוא מחייך "אני יכול להוציא אותך מזה ולהפוך אותך להצלחה" הוא מחדיר בו תקוה "אני אחשוב על זה" קמרון ממלמל "קח" הוא מושיט לו את כרטיס הביקור שלו "תתקשר כשתרגיש בטוח בעצמך,יש לי המון משרות פנויות ואין לי בעיה לסדר לך" הוא מחייך אליו, קמרון מהנהן אליו "נחמד החבר שלך" הוא מחייך "הוא לא החבר שלי" אני ממלמלת בזמן שהוא עוקף אותי,חוזר לסלון..הראש שלי עדין מושפל ואני שותקת מהמבוכה "למה שלא תשב לאכול איתנו?" אמא שלי מחייכת אליו בחמימות "אני אשמח גברת.." הוא מצפה ממנה להשלים "פירס, גברת פירס, אבל אתה יכול לקרוא לי גם קציה" היא מנהנת לעברו מסתובבת ומתחילה להכין פסטה.

TrustWhere stories live. Discover now