~Extra-7~

17.8K 1.3K 113
                                    

"Parenting ဆိုတာထင္သေလာက္မလြယ္ဘူးေလ...ကမ႓ာ..."

ဘယ္လိုပဲသူ႕ဘက္ကဆႏၵရွိပါေစဆိုဦးေတာ့ ကေလးတစ္ေယာက္ကိုေယာက္်ားႏွစ္ဦးတည္းျပဳစုပ်ိဳးေထာင္ႏိုင္ဖို႔ယံုၾကည္ခ်က္မရွိပါ...အမွန္ဆိုတစ္ဦးတည္းေသာသားကိုယ့္ဘက္ကမ်ိဳးဆက္အတြက္စိတ္ပူသင့္တာမဟုတ္ဘူးလား...သူ႕ဘက္မွာအေမြဆက္ခံစရာတူေလးလည္းရွိသလိုတူမေလးကလည္းအဆင္သင့္...

"မင္းနဲ႔အက်ိဳးျပဳလို႔ရလာတဲ့သေႏၶသားအထိကိုယ္လက္ခံေပးႏိုင္တယ္...ပင္း..."

ဘုရားေရ...သူအခုဒီစကားကိုဘယ္လိုအဓိပၸါယ္နဲ႔ေျပာလိုက္တာပါလိမ့္...သားသားမီးမီးေတြလိုခ်င္တာကိုသိေပမဲ့အခုေလာက္ထိစိတ္အာသီသျပင္းထန္ေနမယ္လို႔မေတြးခဲ့႐ိုးအမွန္ျဖစ္သည္...ျဖတ္သန္းလာတဲ့အိမ္ေထာင္သက္တမ္းတစ္ေလ်ာက္သူ႕ဘက္ကစေနာက္ခဲ့တာရွိေပမဲ့အဆံုးက်သားခ်စ္နဲ႔မီးခ်စ္ရွိတာပဲဟုသူကိုယ္တိုင္ပဲေျဖသိမ့္ခဲ့တာမဟုတ္လား...

"ကြ်န္ေတာ့္ကိုအဲေလာက္ထိသေဘာထားေသးသိမ္မယ္လို႔ထင္ေနတာလား...ကမ႓ာ..."

"..."

"ေခတ္မီေဆးပညာနဲ႔မဟုတ္ပဲ ခင္ဗ်ားကိုယ္တိုင္တျခားမိန္းမနဲ႔ကိုယ္လက္ႏွီးေႏွာၿပီးမွရလာမဲ့ရင္ေသြးဆိုရင္ေတာင္...ခင္ဗ်ားေသြးသားဆိုတဲ့အသိတစ္ခုတည္းနဲ႔...ကြ်န္ေတာ့္သားသမီးလိုျမတ္ႏိုးမိမွာပဲ..."

"..."

"အခုကြ်န္ေတာ္ကန္႔ကြက္တယ္ဆိုတာက...ခင္ဗ်ားေရာကြ်န္ေတာ္ေရာကေလးတစ္ေယာက္ကိုဘယ္လိုျပဳစုေစာင့္ေရွာက္ရမလဲဆိုတာေကာင္းေကာင္းမသိဘူး..."

"Parenting Article ေတြဆိုတာအလကားျဖစ္လာတာမွမဟုတ္ပဲ..."

အက်ိဳးသင့္အေၾကာင္းသင့္ရွင္းျပရင္လက္မခံႏိုင္ေတာင္ခ်က္ခ်င္းေစာဒကမတက္ဘူးတဲ့သူကအခုက်စကားမဆံုးခင္တုံ႔ျပန္သည္...ဘယ္လိုအရာေတြကမ်ားဒီေလာက္ေျပာင္းလဲဖို႔အထိလံုေလာက္ေစခဲ့တာလဲ...

"အဲဒါေတြနဲ႔တင္အဆင္ေျပမယ္လို႔ထင္လား...ႀကီးျပင္းလာမဲ့ပတ္ဝန္းက်င္ဆိုတာရွိေသးတယ္..."

"..."

"အေဖႏွစ္ေယာက္ရွိတဲ့ကေလးရဲ႕စိတ္ထဲ...ဒဏ္ရာရမသြားေစႏိုင္ေလာက္တဲ့ပတ္ဝန္းက်င္မွာေနထိုင္ေနရတယ္လို႔ခင္ဗ်ားယံုၾကည္ရင္ေတာင္မွ..."

ကြ်န္ေတာ့္ရဲ႕ကမ႓ာ(ကျွန်တော်ရဲ့ကမ္ဘာ)Where stories live. Discover now