Bölüm 13

539 25 0
                                    

İyi okumalar ❤️

Türk ordusunun yedi özel aslanı, taburun dinlenme odasında oturuyor, bir operasyon çıkmasını bekliyordu. Herkes kendi halindeydi. Avcı kitap okuyordu. Yanında oturan Hafız sessizce zikir çekiyordu. Çaylak Su'yla mesajlaşıyordu. Karabatak ise Nazlı'yla olan fotoğraflarına bakıyordu.

Oda dışarıdaki hava kadar sessizdi.

Sabahtan beri Feyzullah'ı izleyen Keşanlı nihayet konuştu.
"Ben Çaylak'ı Su'yla mesajlaşırken izlemeyi çok seviyorum ya. Yüzü şekilden şekile giriyor, çok komik."
"Senin de Leyla'yla konuşurken yüzün pek farklı olmuyor komutanım."dedi Aşık.
"Evet abi, hiç inkar etme."

Mücahit ciddi olunması gereken bir anda gelen gülmeyi tutma gülmesi gibi güldü.

"Yok öyle bir şey."

Kimse inanmamıştı.

Mücahit inkar etmeye devam edebilirdi. Ama daha dün Leyla'ya evlenme teklifi ettiğini hatırlayınca vazgeçti.

Her şeye rağmen en nihayetinde o da bir insandı. Birine aşık olması dünyanın en normal şeyiydi.

"Ya tamam; aşk işte, geldi bizi de vurdu." Gözlerinin önüne Leyla'nın silüeti gelince gülümsedi. Ne kadar masumdu.

"O günden beri yaralı kalple geziyoruz."

Herkes 'Ooooo'laşıp Keşanlı'nın şairane cümlelerini taktir ederken kapı açıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Herkes 'Ooooo'laşıp Keşanlı'nın şairane cümlelerini taktir ederken kapı açıldı. Erdem Yarbay'ın görünmesiyle herkes ayaklandı.
"Ateş. Beş dakika gel."
Karabatak ciddiyetle kapıdan çıkıp Erdem Yarbay'ın yanına gitti.
"Çolak ve Yılan'ın son zamanlardaki hareketlerini rapor olarak istiyorum. İstihbarattan yardım al, geniş çaplı bir araştırma yap. Dikkatini çeken bir şey olursa özellikle belirt."
"Emredersiniz komutanım."
"Şimdilik kimseye bir şey söyleme. Tamam mı?"
"Emredersiniz komutanım."

🍃

Leyla yavaş yavaş akıl sağlığını kaybediyordu sanki. Saatler geçmişti ama bulunduğu odanın dışındaki dünyadan hiçbir haber alamamıştı. Odada yalnızdı. Oda öyle sessizdi ki delireceğini düşünmeye başlamıştı. Facebook'ta 'Bunları Biliyor Musunuz?' temalı bir sayfada okuduğuna göre aşırı sessizlik insanı delirtebilirdi. Bunun gerçekliğine şahit olacak olması cidden çok ilginçti.

Geçen o kadar saat boyunca Leyla oturduğu yerden kalkmamıştı. Kıçı uyuşmuştu ama umurunda değildi. Bu pis yerde çürüyüp gidecekse, son gördüğü manzaranın pencere niyetine küçük bir oyuktan seyrettiği gökyüzü olmasını isterdi.

Ürkütücü bir kahkaha attı.

Eğer YouTube'da gördüğü 'Kaçırıldığınızda Hayatınızı Kurtarabilecek İpuçları' konulu videoları izleseydi, belki de şimdiye kurtulmuş olurdu. Belki de bu duruma hiç düşmezdi.

ÖĞRETMEN HANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin