Buraya kadar gelen, destek veren herkese çok teşekkürler. Umarım beğenmişsinizdir. Fikirlerinizi, önerilerinizi ve şikayetlerinizi buraya alabilirim 😊 Beğendiyseniz oylamayı unutmayın lütfen. Hepinize çok teşekkür ederim.
Multimedia'da çok sevdiğim bir şarkı ve Chad var. Elitimizi çok beğenenler yeni fotoğrafına bakabilirler ya da kendileri hayal edebilirler :) Bölümü okurken şarkıyı dinleyebilirsiniz 😊
——————————————————————
Revirin kapısında beklerken, Chris'in tanıdık, derinden gelen sesini duydum.
"Ne yapmamı bekliyordun ? Bütün dikkatleri üstüme çekmemi mi ? İşin içine bir tane Elit karıştı, riske atamazdım. Hem bütün bunlar senin suçun, karşıma geçip benden hesap soramazsın."
"Sen de karşında kimin durduğunu unutma. Bunu yapmaya mecburdum, çok fazla şey biliyordu. Buna izin veremeyiz Christopher. Daha zamanı gelmedi. Yapman gerekeni biliyorsun."
"Bunu yapamam."
"Uğruna yıllardır çalıştığım şeyi senin yüzünden kaybedemem. Her gün nefret ettiğin insanlarla bir arada olmak, yüzlerine gülmek ne demek biliyor musun sen! Ben bu plana çok emek verdim. Bunu yapmaya mecbursun."
"Yoksa ne yaparsın ? Beni de mi öldürürsün?"
Duyduklarımı kafamda birleştirmeye çalışıyordum ama neler olduğunu bilmiyordum. Tek bildiğim Chris'in konuştuğu kişinin bir katil olduğuydu. Birini öldürmüştü ve gerekirse yine yapacaktı.
Kapıya yaklaşan ayak seslerini duyduğumda, geri geri gitmeye başladım. Adam onları dinlediğimi anlarsa beni de öldürürdü. Saklanmam gerekiyordu. Revir kapısının çaprazındaki doktor odasına sessizce girerek, kapıyı aralık kalacak şekilde kapattım. Nefesimi bile yavaşlatmaya çalışıyordum duyulacağından korkarak. Hızla atan kalbim ise hiç yardımcı olmuyordu.
Revir kapısı açıldığında içeriden çıkan kişiyi çok merak ettiğim için kapının aralığından gizlice baktım. Arkası bana dönüktü.
"Chris sana iki gün süre veriyorum. Bu işi sen halletmezsen ben yapacağım."
Adam gitmek için döndüğünde panikle geri çekildim. Söylediği şeyler beni öyle korkutmuştu ki tekrar bakmaya cesaret edemedim. Arkadan gördüğüm kadarıyla uzun boylu, siyah saçlı bir adamdı. Kıyafetleri bir Sıradana göre fazla şıktı. Bir Elitin, Sıradan bir doktorla ne işi olurdu anlamıyordum. Bu adam kimdi ve Chris'ten ne yapmasını istiyordu ?
Bir süre olduğum yerden ayrılamadım. Ayaklarım sanki yere yapıştırılmış gibiydi. Adam geri dönerse diye çok korkuyordum. Hem bu şekilde Chris'in yanına gidemezdim. Kalp atışlarım ve nefes alış verişim çok hızlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÖNÜŞÜM SERİSİ 1 / SIRADAN (TAMAMLANDI) #Watty2020
FantasiLana Adams Sıradan'lardan biriydi. Yeni kurulan bir dünyada doğmuştu. Bu yeni dünya Elitler denilen, özel güçleri olan insanlar tarafından yönetilen , Sıradanların ise çalışmak zorunda olduğu bir yerdi. Lana kendiyle ilgili büyük bir sırrı ke...