21. Bölüm /Saklı

965 120 116
                                    

      Sabah gözümü açtığımda, içimde kontrol edemediğim bir heyecan vardı. Uzun zamandan beri ilk defa mutlu ve huzurluydum. Chad ile onun odasında yaşadıklarımızdan ve onun bana aşık olduğunu söylemesinden sonra yüzümdeki sırıtışı silemiyordum.

      Yataktan doğrulup dolaba doğru giderken annem de bu sırıtışımı kaçırmadı.

       "Hayrola Lana? Bugün çok mutlusun?"

      Annem gülümseyerek bana bakıyordu. Bir an için ona her şeyi anlatmak istedim ama yapamazdım. Annem Chad'i bilse hem kızar hem de benim için endişelenirdi.

        "Özel bir sebebi yok anne, sadece uykumu iyi aldım."

       Annem yanıma gelip elimi tuttu ve sıcacık gözleriyle bana baktı.

       "Ben de aşık oldum Lana. Aşık bir insan gördüğümde anlamayacağımı mı sanıyorsun?"

        Ah kahretsin. Şimdi ne yapacağım?

        "Chris mi? Ne zamandır aranızdaki çekimin farkındayım. O iyi birine benziyor Lana. Sizin için çok mutluyum."

        Şaşkınlıkla yüzüne baktım. Bunları farkettiğini düşünmemiştim. Chris olmadığını söylersem peşini bırakmayacaktı. Hem zaten Chris'e söz vermemiş miydim?

     Yine de cevap vermedim sadece uzanıp onu yanağından öptüm ve iş kıyafetlerimi giymek için dolabıma yürüdüm.

      Arkam dönük olsa da annemin bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum, bu yüzden aceleyle giyinip vaktinden önce çalıştığım yere gitmek için bölmemden ayrıldım.

Tam bloktan çıktığımda sokakta Mia ile karşılaştım.

"Ah Lana, erkencisin. Ben de tam seni görmeye geliyordum."

"Selam Mia, seni görmeyi beklemiyordum. Nasılsın?"

"İyiyim Lana, teşekkür ederim. Biraz vaktin varsa konuşabilir miyiz? Sana iş yerine kadar eşlik edeyim."

Kafamla onayladığımda beraber yürümeye başladık.

"Konu Simon. Onu hiç dün geceki kadar üzgün ve çaresiz görmemiştim. Bana olanları anlattı. Yaptığı doğru demiyorum ama seni korumak istediği için oraya çağırmış. Sana çok değer veriyor."

"Bunu gösteriş şekli biraz garip ama. O benim en güvendiğim insandı Mia. Bana yalan söyledi, oyun oynadı. Canımın yanacağını bildiği halde, beni sevdiğim adamın nişanında garsonluk yapayım diye çağırdı. Söylesene bu nasıl değer vermek?"

İçimde tuttuğum her şey bir anda patlamıştı. Sesim sonlara doğru yükselince Mia'nın yüzünde endişeli bir ifade oluştu.

"Seni korumak için yaptı Lana, başına bir şey gelmesinden, daha da kötüsü infaz edilmenden korkuyor. Hayatın için endişeleniyor. Bunda haksız olduğunu söyleyebilir misin? Eğer duyulursa başına gelecekleri biliyorsun. Simon seni bundan korumaya çalışıyordu. Eğer onun başka biriyle nişanlandığını kendi gözlerinle görürsen ondan vazgeçeceğini düşündü."

Ondan vazgeçemezdim. Mia dün gece Chad ile olanları bilse acaba ne düşünürdü? Artık Chad'den asla vazgeçemezdim. O adımı dün gece aşmıştık.

Mia sessiz kalmamdan cesaret alarak konuşmaya devam etti.

"Seni kıskanmıştım Lana, biliyor musun? Simon ile ilk tanıştığımızda sürekli senden bahsediyordu. Benim hakkımda senin ne düşüneceğini, annesinin düşüncelerinden daha fazla merak ediyordu. Beni sevmeni istiyordu. Bunun onun için ne kadar önemli olduğunu gördükçe içten içe kıskanıyordum seni."

DÖNÜŞÜM SERİSİ 1 / SIRADAN (TAMAMLANDI) #Watty2020Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin