3.Bölüm

5.4K 153 38
                                    

Korkuyorum bir gün beni terk edip gideceksin diye. Nefessiz kaldım. Sensiz kaldım. En son elimi tutup gittin bu diyarlardan. Tanrım madem alacaktın onu benden neden sevmeme izin verdin?

Bütün isyanım sana! Sen onu benden aldın.Çaresiz gecelerde sevmediğim adamın kokusuyla uyandım. Sen gibi kokmadı hiç, belki senden çok sevdi ama sen gibi olamadı.

Kaç gece daha özlemem gerek? Kaç gece daha kokunu aramam ve seni bulmam gerek ?
Özür dilerim sevgilim ben başka birinin soğukluğunda uyuyorum. Beni benden alan gülüşlerin yok.
Kalbimi alıp götürdün ama anıların hâlâ başımın ucunda. Seni özlüyorum gel de al beni.

Bana doğru gelen Cihan'a bakıp geri geri adım atmaya başladım. Ta ki sırtım duvara değene dek. Gittikçe yaklaşıyordu bana. İçmiş olmalıydı. Leş gibi kokuyordu çünkü.

Elimi avuçlarının arasına aldı. "Bu ellerle mi dokundun Akın'a ? " Nefes bile alamıyordum. Eve nasıl girdi onu bile bilmiyorum.
"Sana benden başkasının olamazsın demedim mi ha? Yok sen güzellikten anlamıyorsun. Sırf inadın yüzünden bok çukuruna batıyorsun. "
Inat mı ? Inat yüzünden Akın'la sevgili olmadım ben. Ağzımı açıp bir şey söyleyecekken elini susmam için dudaklarima degdirdi.

"Şş. Sessiz ol sevgilim . Bir şey söyleme. Bu geceyi mahf etme . "
Elini bacaklarımda gezdirmeye başladı. Kendinde değildi. Onu itmeye çalıştım ama başarılı olamadım.
Gözü dönmüş olmalıydı resmen taciz ediyordu beni.
"Benden neden korkuyorsun? Şu an bacaklarını okşayan kişinin Akın mı olmasını isterdin ha? "

Hayir anlamında kafamı salladım. Elini bacaklarımdan çekti. Yatağıma doğru ilerleyip oturdu. Yorulmuş gibiydi. " Bu gece burda kalabilirsin. Ama benden uzak dur lütfen. " deyip bende koltuğa yerleştim.

"Yanıma gel. Bakma bana öyle Elvan yanıma gel ." Korksam da yanına gittim. "Beraber uyuyalim. Senin yüzünden acı çekiyorum. Bu acımı sen dindirebilirsin. Korkma sana zarar verecek bir şey yapmam. " 

Yorganı çekti içine girdi. Bende üzerimi değiştirmek için yanından ayrıldım. Banyoda yüzüme su serptim. Ne yapacağım ben şimdi? Nasıl uyurum onunla?
Kardeşiyle sevgiliyken hemde . Biraz daha zaman kazanmalıydım. Yarım saatin ardından " Elvan iyi misin? Çekil kapıyı kırıyorum." diye bağıran Cihan'ın sesiyle irkildim. Uyumasini bekliyordum. Kapıyı açmamla onun benim üzerime düşmesi bir oldu. Hadi ama hiç romantik değil . Bir doksanlık adam düştü üstüme. Cihan gülmeye başladı. Tabi ezilen sen değilsin gül sen!
"Tıpkı filmlerdeki gibi oldu Elvan."

"Filmlerde karşı cinsler birbirine aşık olurlar ama biz de böyle bir şey söz konusu değil ." deyip ittim onu. Üzerimden kalkıp "Belli mi olur? Belki sen de beni seversin ha? "dedi. Yorulmuştum. Yatağa doğru gittim. Peşim sıra o da geldi ardımdan. Uzandım. Kaskatı kaldım öyle. Yanıma geldi; o da yanıma uzandı. Belime sımsıkı sarıldı. Kendimi çekmeye çalışsam da " Debelenme kendimi zor tutuyorum zaten seni öpmemek için . Yanlış şeyler yapmamı istemiyorsan rahat dur. " dedi. Sustum. O gün ilk defa sustum. Kokumu içine çekti. Ne olurdu sanki şu an onun yerine Akın olsaydı?

Ben şimdi onu aldatmış mı oluyordum. Abisiyle yatmış gibi oldum. Rabbim sen beni biliyorsun. Düzenli nefes alışverişleri geldiğinde uyuduğunu anladım. Ne kadar çok uykum olsa da yabancısı olduğum bu adamın kokusuyla rahat uyuyamıyordum.

"Elvan." Adımı sayıklıyordu. Yalan değilmiş. Gerçekten de adımı sayıklıyormuş. Normalde sevinmem gerekirdi. Yani her kız böyle yapardı. Ama ben onun kardeşine karşı bir şeyler hissediyorken bunu nasıl yapardım. Ben seçimi mi yaptım. Akın benim kaderimdi. Kaderimden vazgeçemezdim.  Bir iki saat bunları düşünüp; zorda olsa sabaha karşı uyumayı başardım.

Krizantem(Wattys 2019)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin