37.Bölüm

1.4K 64 45
                                    

Bölüm Şarkısı: Gökşin Derin-Dolunay-

Paragraf başı yorum bekliyorum. Yorumlara göre bölümler daha sık gelecektir!

Eve geldiğimde aklımda delice sorular vardı. Akın'ın gerçek anne ve babasını bulmaya karar verdiğimde hava iyice kararmış düşünceli bir halde üzerimde sadece bol ,krem renginde kazağımla salonda oturuyordum.

Kapının açılıp kapanma sesini duysamda bir milim bile kımıldamadım. Akın ışıkları yakmış yanıma bile gelmişti. Ama ben hâlâ tek bir yöne bakıyordum. Şakaklarımdan öpen Akın "Neyin var, güzelim?" Diye sordu.

Yüzümü ona çevirdim ve kahverengi gözlerine baktım. Yorgun gözüküyordu. Ellerimi dağılmış saçlarına götürdüm ve parmaklarımın arasında hapsolan saçlarını serbest bıraktım.

Akın beni dikkatlice izliyordu. Önce dudaklarıma bir buse kondurdu, belimden tuttuktan sonra hafifçe beni kaldırdı ve kucağına otturttu.

"Neden tek başına burada oturuyorsun? Canını sıkan bir şey mi oldu?"

Başını boynuma koydu ve derince iç çekti. Ona omuz silkttikten sonra saçlarını okşamaya devam ettim.

"Neden konuşmuyorsun Elvan?"

İşaret parmağımı dudaklarına götürdüm ve "Bu gece biz değil bedenlerimiz konuşsun." dedim.

Sesim kısık ve kışkırtıcı çıkmıştı. Bunu Akın'ın koyulaşan gözlerinden anlayabiliyordum.
Kaşlarını havaya kaldıran Akın dudaklarını kıvırdıkttan sonra beni kucağından indirmeden havaya kaldırdı. Üzerimde sadece siyah dantelli kilodum ve kazağım vardı.

Dudaklarını dudaklarımdan ayırmadan beni odamıza getirdi. Elleri sırtımdan sonra göğüslerime ulaştıktan sonra inledi ve dudakları hâlâ dudaklarımdayken gülümsedi.

"İşimi kolaylaştırıyorsun bebeğim" diyen Akın, kazağımın ucundan tutup bir çırpıda çıkardı. Önüne serilen göğüslerim yutkunmasına sebep oldu.

Başını göğüslerime gömen Akın kıvrılmama sebep oluyordu. Kesik kesik inlememle daha da şehvetlenen Akın, ısırmaya ve okşamaya kalçamı sıkıp beni delirtmeye çalışıyordu.

Bu gece bütün benliğimle onun olacaktım. Sadece onun...

Bedenimde sadece onun dokunuşları olacak beni sadece o böyle mutlu edecekti.

***

Sabah kalktığımda yanımda Akın'ı göremesemde huzurluydum. Üzerimde sadece iç çamaşırlarım vardı. Uyandıktan sonra bana giydirmiş olmalıydı. Uykum yoktu ama dünün yorgunluğu vücudumda az olsa kendini hissettiriyordu.

Gerinmeme rağmen yataktan kalkmadım ve yorganı üzerimden attıktan sonra sırtüstü uzandım. Kapının aralanma sesini duyduktan sonra yanıma gelen Akın hemen üzerimi örttü.

"Ya biri gelse. Hiç dikkat etmiyorsun."

Ona dönüp üzerimden yorganı attım.

"Burası yatak odamız Akın, kapıyı çalmadan kimse girmez. Hem neden uyandığımda yanımda seni göremiyorum."

Eğilip dudaklarıma bir buse kondurduktan sonra "Olsun sen yinede üzerini ört. İşim vardı merkeze gittim kusura bakma. Saat on olmuş hâlâ yatıyor musun sen?"
dedi yanıma otururken.

"Sürekli işin çıkıyor. Haftasonu beraber vakit geçirelim diyorum telefon görüşmelerin yüzünden benimle ilgilenmiyorsun."

Gözlerimin içine bakan Akın derin bir nefes aldı. "Kahvaltıyı hazırladım. Üzerini değiştir aşağı in kurt gibi açım." Sesi oldukça soğuk çıkmıştı.  Konuyu bu şekilde kapatması beni huzursuz etsede üzerinde çok durmadım.

Krizantem(Wattys 2019)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin