13.Bölüm

1.8K 86 20
                                    

@glsmekici bu bölümü sana ithaf ediyorum canım kardeşim. Bana hep destek olduğun ve beni sıkılmadan dinlendiğin için sana minnettarım. Iyi  ki varsın güzel kız.

Bugün kızın ilk defa mutlu anne. Ilk defa yüzü gülüyor , ilk defa iştahla yiyor yemeğini. Ilk defa başım dik , ilk defa bu kadar güçlü hissediyorum kendimi.
Çünkü bugün ben iki seveni kavuşturdum.
Geçenlerde gittim Mardin'e. Hatırlıyor musun , hep doğu illerini merak ediyordum da bir türlü gitmek nasip olmuyordu. Okul gezisi düzenledim. Hep hayalim olan açtığım okulun ilk okul gezisi. Kura Mardin'e çıkmıştı.
Hafta sonu hep birlikte gittik Mardin'e. Çok güzel bir şehirdi. Tarihi mistik havası ve o güzel Mardin evleri beni benden aldı. Okulca gezdik şehri. El ele koşan iki çift takıldı gözüme.
Önce nefes nefese yaslandılar duvara. Arkalarına bakıyorlardı sürekli. Birilerinden kaçıyorlardı muhakkak.
Çok gençlerdi. Kız güzeldi oğlan yakışıklı. Yanlarına gittim. Önce şaşırdılar. Sonra anlatmaya başladılar. Oğlan askere gidecekmiş ve kızı çok seviyormuş. Ama ailesi kızı başkasıyla evlendirmek istiyormuş.
Ne kadar dil sökseler de babası berdel için vermek zorunda kalmış kızı.
Gittim konuştum kızın ailesiyle , çok iyi ağırladılar beni.  Babası başta karşı çıksa  da kızına kıyamadı. Baba yüreği işte. Kızını bağrına basıp öptü. Evlenmek istediği oğlana askerliğini yap gel kızımı usulüne göre iste dedi. Iki sevdalı genç bana teşekkür ettiler ve düğüne davet ettiler.

Şu an masada oturmuş birazdan evlenecek o iki gence bakıyordum.
Bugün benden mutlusu olamazdı.

O gün gelip çattı ve Sedef ile Cihan bugün  evleneceklerdi.
Sedef heyecandan ne yapacağını bilmiyordu. Sürekli eli ayağına dolaşıyor ağzı kulaklarında ne kadar mutlu olduğunu söyleyip duruyordu.

Benim için kırmızı bir elbise almıştı. Beni düşündüğü için bir kez daha minnettar kalmıştım .
Canım arkadaşım . Elbise çok güzeldi. Güzel olduğu kadar da iddalıydı. Hem bacak hem de sırt dekoltesi vardı.

"Çok güzel oldun Sedef."
deyip sandalyede oturan Sedef'e sarıldım.
"Sende çok güzel olmuşsun Elvan."
Ona sımsıkı sarıldım. Içimde tuttuğum gözyaşlarımı tekrar içimde tuttum. Umarım mutlu olurdu.

"Cihan nerede kaldı acaba? "
Makyaj masasında duran siyah çantasına uzandı. Içinden telefonunu çıkartıp Cihan'ın numarasını tuşladı.

"Neredesin hayatım. Bizi almaya gelmeyecek misin?"
"..."
"Tamam seni bekliyoruz."
deyip telefonu tekrardan makyaj masasının üzerine koydu.
"Geliyor . Nasıl olmuşum.? Kırmızı ruj fazla mı olmuş? Pembe ruj daha iyiydi sanki ha?"
"Sakin ol güzelim. Çok güzel olmuş."
Benim aksime Sedef oldukça mutluydu.

Bir kaç saat sonra Cihan geldi. Gelir gelmez bana baktı. Ayakkabılarımdan başlayıp saçıma kadar inceledi beni.
Sinirlenmisti. Tabi gördü bacak dekoltemi. Kızarsa kızsın o benim hiçbir şeyimdi.
Siyah smokini ona pek bir yakışmıştı  doğrusu. Jilet gibi duruyordu üzerinde .
Yalan söyleyemezdim yakışıklı olmuştu. Saçını geriye atmış kestirmediği kirli sakallarıyla her kızın hayalini süslerdi.
O her kızın rüyası benim kabusum olmuştu. Karabasanım. Senden ölene dek nefret edeceğim.

"Çok güzel olmuşsun Sedef." dedi bir bana bakıp bir Sedef'e bakarken Cihan.
Kime söylediği belli değildi.
"Sende çok yakışıklı olmuşsun kocacım. "
Sanki bana inat elini tuttu Sedef'in. Kıskanmadığımı ne zaman anlayacaktı bu adam. Cihan'la Sedef önde ben arkada çıktık güzellik merkezinden. Etilerdeydik. Bir kaç tane ünlü görmüştüm sokakta. Kış olduğu için onları görüyorduk ara sıra.

Krizantem(Wattys 2019)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin