Bölüm müziği :
Taladro - Kelebek
( eskimeyen ,etkisi büyük şarkı )●🖤
Elimdeki telefondan bakışlarımı almamla , afallamış bakışlarım sınıftaki boşluğu buldu. Herkes, havanın güzel oluşu ile bahçeye çıkmış , ben ise yine aynı yalnızlığımla kalmıştım. Bazen, ben bile kendimden kaçıyordum , insanların benden uzak durmasına şaşırmıyordum. Yürüyen bir acı görebilir miydiniz ? Ya da yürüyen keder . İşte o bendim , mutluluğumu en küçük şeylerde bulup kendime saklarken , kederimi etrafıma salıp , herkesi uzaklaştırıyordum.
Yönümü daha iyi bulabilmek için..
Şimdi ise , o beni istiyordu. Gerçekten beni merak ediyordu belkide . İstemsiz heyacanlanmamla yüzümde belli belirsiz bir gülümseme oluştu, düşüncesi bile insanı nasıl böyle heyecanlandırabilirdi ?
Sevmek .... Bana göre sevmek , iki göz , bir kalp ile başarılabilecek bir şey değildi .
Sevmek, öyle bir şekile girerdi ki , tüm sebeplerin sonucunu onda bulurdunuz .Bu görsellik ya da hislerle alakalı değildi , bu geçmişe dayanan küçük kalbi iyileştirendi.
İşte benim sevgim vefaydı , benim sevgim umuttu , benim sevgim , sessizliğim tek fısıltısıydı.
Barlas benim fısıltımdı.
Dalgınca boş sınıfa bakan bakışlarımı , elimdeki telefondan gelen titreme böldü. Yine kalbime yapan o tatlı baskı ile , titrek bir soluk verip , telefonu açtım.
PamirBarlas:geleceksin Platonik
PamirBarlas:inanıyorum..
Görüldü
Sana inanıyor ..
Elimdeki telefondan bakışlarımı almamla sıkıntıyla soluk verdim. Şu anda ne Cem engeli ,ne de başka bir engel vardı . Sadece bir kaç sınıf ötemde sevdiğim çoçuk beni bekliyordu , bana inanıyordu. Benim ona inanıp , yaşamımı sürdürdüğüm gibi..
O anda zihnim geçmişe savruldu ve gözlerim kısa bir an bileklerime kaydı. Boğazımda devamlı yerine koruyan yumru canımı yakarken , sağ elim, sol bileğimin içine dokundu usulca.
Parmak uçlarım acıyla gezindi bileklerimde , gezindikçe hissetti kederi. Hissettikçe kalbim zihnime fısıldadı.
Sana inanıyor..
Düşünceler kalbime baskı yapmasına izin vermeden silkinip kendime geldim ve kararımı verdim. Sıramın altından bol hırkamı alıp hızla üzerime geçirdim . Telefonumu da iki elimin arasına hapsederken , kulağıma 'yapma' diyen fısıltılara susturmak adına gözlerimi yumup derin bir nefes aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
U Turn || Texting
Teen Fiction-''Nefesinin sıcaklığını merak ediyorum Sessiz...Yüzümü ılık ılık mı okşar ,yoksa cayır cayır yakar mı ?'' Elimde tuttuğum kart, parmaklarımın arasına zımbalanmış gibiydi , öyle ki kaskatı kesildiğimin , nefeslerimin hızlandığının bile farkında deği...