-24-

608 50 29
                                    

Yavaşça dudaklarımız ayrılırken gülümsedim. Kafasını boynuma gömerken ona sıkıca sarıldım.

"Ya tamam anladım şuan çok mutlusunuz da, aile var burada be!"

Yuta kısık sesle konuşmasına başlayıp sonunda bağırdığında Jaehyun güldü. Hafif bir huylanma hissederken kafasını geri çekti ve beni ayağa kaldırdı.

"Masa hazır!"

Jaehyun beni çekiştirerek  bir yere götürdü ve yanıma oturdu. Dizine elimi koyduğumda kolunu omzuma dolayıp beni kendine yasladı. Etrafta yemeğin kokusu yayılırken Ten'in gülme sesi, Johnny'nin oflama sesini duydum.

"Çocukların bu anında fotoğraflarını mı çektin? Gerçekten mi?"

"Tabiki, bunu anı defterinin ilk sayfası yaptım!"

"Yuta bizim neden anı defterimiz yok?"

"Sen iste ben sana en güzelini alırım Sicheng'im."

"Jaehyun Taeyong'a yedirmeye başlasana!"

"Tamam yahu ne bağırıyorsun?"

Dudaklarımda hafif bir dokunuş hissettiğimde ağzımı açtım. Ilık yemek ağzıma girerken Lucas'ın sesini duydum.

"Çocuklar bu sosis varya, bu mükemmel bir şey. Dünya harikası!"

"Tamam sallama şunu özgürlük heykeli gibi!"

Jaehyun kızdığında dizindeki elimi sıktım.

"Tamam, sakinim."

Kulağıma fısıldadığında gülümsedim.

"Yemeğimizi yiyip çadırlara geçelim."

"Tamam."

Herkes sessizce yemeğine devam ettiğinde bizde sessizleştik. Doyduğumu hissettiğimde hafifçe mırıldandım. Hepsi kalkmaya başladığında bizde kalktık ve Jaehyun'un rehberliğinde çadıra ilerledim.

"İlk fotoğrafınızı koydum!"

"Bakayım."

Jaehyun'un sesi geldiğinde yutkundum.

"Oha ama ya!"

"Ne ya? Dur tarihi de yazayım!"

Jaehyun beni bir yere soktuğunda çadır olduğunu anladım. Beni boynuna yasladığında gülümsedim. Sıkıca sarıldığımızda kulağımın dibindeki nefes sesine güldüm.

"Seni seviyorum, gerçekten."

"Bende seni çok seviyorum."

Daha sıkı sarıldığımızda üzerimize bir şey örttü.

"Bir varmış, bir yokmuş. Günün birinde Kore kralının oğlu Lee Taeyong, hizmetkarı Jung Jaehyun'a aşık olmuş. Bir gün Taeyong ve Jaehyun, büyük Lee konağında gezinmeye başlamışlar..."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Benim İçin Bak! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin