-26-

564 51 25
                                    

Ten, ben, Jungwoo , Donghyuck, Johnny, Mark, Chenle, Jaemin ve Jeno toplanıp planımızı yapmıştık erkenden.

"Neden Jaehyun hyunga söylemiyoruz ki? Bilmeye hakkı var."

"Taeyong ona sürpriz yapmak istiyor."

"Evet!"

Jeno'nun sorusuna hafifçe cevap verip başımı eğdim. Mark, Johnny ve Jeno ile bunu konuşmak beni utandırıyordu çünkü Jaehyun ile daha yakın arkadaşlardı.

"Yani şimdi yarın Çin'e gideceksiniz ve bizde burada Jaehyun hyungla kalacağız, öyle mi?"

"Evet ya kırk kere anlattım Mark!"

"Dört kere anlattın bu beşinci oldu ne bağırıyorsun sevgilime?!"

Donghyuck ve Ten kavga etmeye başladıklarında bekledim, Jeno bağırana kadar kavgaları susmadı.

"Ya bir susun da Jaehyun hyungu nasıl oyalayacağız onu söyleyin!"

"Donghyuck'un kafayı yediğini ve akıl hastanesinde kapatmak için gittiğimizi, Mark'ın da Donghyuck'u bulamaması için Çin'i seçtiğimizi söyleyelim."

"Ha ha ve ha hyung. Karnım ağrıdı gülmekten."

"Hyung şakan komik değildi."

Sevgililerin itirazına ve Ten'in lafına güldüğümde Donghyuck koluma vurup sızlandı.

"Hyung sende mi ya?"

"Tatile gittiğinizi söyleyelim."

"Ama o zaman Jaehyun hyung da gelmek ister."

"Sanmıyorum, Mark rahatsız gibi davranabilir."

"Mark rol yapamıyor ve yalan söyleyemiyor, eğer Jaehyun'a yapacaksa asla yapamıyor."

"Of bebeğim çok tatlısın sen ya!"

"Johnny arabayla Mark'ın üstünden geçsin."

Herkes gülmeye başladığında bende güldüm.

"Hyung ben ve sevgilimden uzak dur, kıskanç olduğunu bu kadar belli etme."

"Ben yapamam ama Johnny hyung çok iyi yapar. Lisedeyken lakaplarından birinin 'Yalancı Seo' olduğunu söyledi."

"Ay tam kocam olacak kişi!"

"Öyle miyim?"

Cilveleşmeye başladıklarında ofladım.

"Ne oldu Taeyong hyung?"

"Johnny hasta taklidi mi yapacak şimdi?"

"Önce araba kazası geçirmiş gibi yapalım, sonra da hasta olmuş gibi davranır."

"Olur bence."

"Tamam bizim bavullarımız hazır, bir hafta kalıp ameliyat olup gelelim!"

"Tamam Jeno ve Mark benimle geliyorsunuz ve alçı, sargı ve ilaç gibi şekerler alacağız."

Kapı sesi geldiğinde biri güçlü adımlarla yanıma geldi ve dizime ellerini koydu.

"Gidelim ve görerek geri gelelim."

Kafamı salladığımda saçıma bir öpücük kondu.

"Hadi bavulları kontrol edelim!"

Benim İçin Bak! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin