463 35 39
                                    

Yuta ve Sicheng'in evlenmesiyle bizde birkaç ay sonra düğün hazırlıklarına başlamıştık. Aslında biz onlardan önde evlenmek istemiştik fakat Yuta ilk kendilerinin evlenmek istediğini söylemişti. Jaehyun benim zorumla olmak üzere biz de kabul etmiştik. Çünkü onlar bizden önce evlenmeye karar vermişlerdi ve Yuta defalarca aramızda ilk evlenen olmak istediğini söylemişti. Eh, bizde -ben Jaehyun'un zoruyla olmak üzere- bunun intikamını almıştık. Sabahın ilk ışıklarında evlerine gitmiştik, eh tahmin ettiğimiz gibi Yuta bağırarak küfür etmiş ve bizi almamaya çalışmştı. Sicheng'in sayesinde eve girdiğimizde Jaehyun gülerek bana yaklaşmıştı.

''Sicheng düzgün yürüyemiyor, getir bakayım kalbini.''

Jaehyun son zamanda bir filmden gördüğünü söylerek kalbimi -göğsümü- öpmeye başlamıştı, bu da beni utandırdığı için bir anda iddiaya girmiştik. Sabah yapacağımız baskında Sicheng topallarsa kalbimden, topallamazsa yanağımdan ve dudağımdan öpecekti. 

Ama ben düzgün yürüyememeyi düğünde yorulduğu için olduğunu sanmıştım, masumluğumu ise Jaemin koluma vurarak ve gerçeği bağırarak bozmuştu. Benden küçüktü fakat benim bilmediklerimi biliyordu.

Ona dönüp kollarımı yanıma koyduğumda bana gülümseyip kollaarını belime sardı ve beni kendisine çekti. Göğsüme bir öpücük kondurduğunda geri çekilmeye çalıştım fakat bıraktı ve biraz daha kendisine çekti. Yanağımı ve dudağımı da öptüğünde gülümseyip geri yerime utandım.

''Neden evinizde cilveleşmiyorsunuz?''

Omuz silktiğimizde Yuta derin bir nefes aldı ve kahvaltı hazırlamaya devam etti. Jaehyun koltukta biraz öne geldiğinde bir şey yapacağını anlamıştım.

''Benden utanma Taeyong, ben kalbini sevdiğim için öpüyorum. Ben Yuta değili-''

Bir tahta kaşık atıldığında hızla geri çekildim. Yuta sinirle bağırdığında yatak odasından gelen Sicheng'e bakıp kafamla kocasını işaret ettim.

''Kocana bir şey söyle, sevgilimi yaralayacak!''

Bana bıkkınlıkla  bakıp mutfağa gitti, bizde Amerikan mutfaktan izliyorduk neler olup bittiğini. Sicheng kollarını yumurta yapan Yuta'nın boynuna sardı ve kafasını boynuna gömdü. 

''Neyse uyandırdık gidelim biz.''

Sicheng hemen ayrılıp ayaktaki Jaehyun'a döndü.

''Olur mu öyle ya, oturun yemek yiyelim.''

Jaehyun bana baktığında ona gülümsedim, bana kafa sallayıp Sicheng'i onayladı.

''Taeyong istiyor madem, bir yemeğinizi yeriz.''

Sicheng mutfağa geçtiğinde mırıldandım.

''İlk gün kahvaltıyı sen hazırla, olur mu?''

''Tabi ki olur bebeğim, gel buraya!''

Bana kollarını açtığında yaklaşıp göğsüne yattım. Bana sarılıp mırıldandı.

''Ben seni çok seviyorum.''

''Bende seni çok seviyorum!''

''Sizin düğün hazırlıklarınız ne oldu?''

''Hazır, bir saate gideceğiz hazırlanmak için.''

''Lan kerata adam olmuş da evleniyor!''

Yuta Jaehyun'un kafasını sıkıştırdığında gülümsedim.

''Hadi yemek yiyelim gideceğiz biz!''

''Tamam gelin hadi!''

Yemek yedikten sonra hızla dışarı çıkıp yola koyulmuştuk. Yuta arabayı sürerken mırıldandım.

Benim İçin Bak! Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin