Okulumun ilk günüydü tatilden sonra 12.sınıfa geçmiştim ama okulumu mecbur değiştirip özel bi okula gidiyordum. Tıp okumak istediğim için iyi bir başlangıçtı. Herkezle kaynaşmaya başlamıştım bile zaman akıp giderken öğretmenlerimle tanıştım bu okuldaki kızlar baya bi süslüydü. Yanıma gelen kızıl saçlı kızın adını bilmiyordum ama yakın arkadaşım olan Bekirin söylediğine göre çok popiymiş okulda. Kim 12.sınıftayken popi olmak isterki ya?
Ha bekir kim diyorsanız çocukluk arkadaşım onun tavsiyesitle gelmiştim bu okula..
Bekirin kulağıns doğru eğildim. "Bekir bu kızın adı ne bana doğru geliyor!" Hızlıca kulağıma fısıldadı. "Melisa!" tamda melisalık tip vardı kızda. Melisa iyice bana yaklaştıktan sonra yanıma oturdu bekirin kalkmasını sağlayarak.
"Hoşgeldin öncelikle melisa ben bu sınıfın en zekisiyim ve en güzeli tabiki bırdaki bazı erkekler sahipli canım haberin olsun önceden uyarıyım! Bak şu gözlüklü benim iremin. Şurdaki barış selinin ki şurdaki ise benim yakışıklı sevgilim DENİZ! bu üzünden uzak dur yoksa seni yeriz haberin olsun! "Neydi bu böyle okulun popi kızı beni mi kıskandı anlamadım. Erkeklere bakıyordum Gösterdiği erkeklere ve Denize. Aman tanrım gördüğüm en yakışıklı erkek olabilirdi deniz zorba erkekler gibi olmalıydı kesin melisa gibi biriyle çıktığına göre. Ama cidden inanılmazdı mavi gözleriyle okyanusumu bulmuş gibiydim. Ne? Ne diyorum ben ya? Saçmalama Su kendine gel. Bekirin dürtüsüyle irkildim.
"Oha kızım melisa sana uyarı yaptıysa bu güzel olduğuna işarettir" hemen ardından melisa kankilerini etrafına topladı sonra kankileri geldi yanıma.
"Fondatenin güzelmiş dövme kapatıcı filanmı? Gerçi doğru anca kapatmıştır sivilcelerini!" dedi irem ardından kahkaha attılar tepem atmıştı.
"Yüzümde ne fondöten nede herhangi bişey yok anladınızmı beni!"
"Ah çirkini sinirlendirdik neyse boşver gel gidelim selin!" mors olmuştu salak ne olcak! İlk günden başlamıştık derslere çünkü önümüzde üniverste vardı ilk gün hocanın hiçbir sorusuna el kaldırmadım. Okul zili çalınca hızlı adımlarla çıkıcaktım kapıdan ki önüme bakmadığım için biriyle çarpıştık." AH! "dizim acımıştı kitaplarım düştüğü sırada bakabildim karşımdakine bu denizdi melisanın sevgilisi.
" ŞEY IYIMISIN KUSURA BAKMA ÇARPTIM SANA! "ne o özür mü diliyordu yok artık nerde o popi kızın sevgilisi ama kesin oyun oynuyordu bana bu yüzden kesin olmalıydım." Sorun değil izninle!" hafifçe gülümseyip çıktım sınıftan arkama bsltığım sırada denzin bana baktığını gördüm hemen bakışımı geri çevirdim. Tam okuldan çıkıcakken biri bağırdı arkamdan "ŞEY BEKLE!" durup arkamı döndüm şok olmuştum denizdi bu.
"Bilekliğini düşürmüşsün. Önemli gibi geldi." gülümsedi bana bakarak
"Teşekkür ederim Deniz."şaşırmış gibi bakıyordu bana.
"Nasıl yani sen benim adımı biliyorsun ama ben senin adını neden bilmiyorum?"
"..." susuyordum sadece çünkü komuşmaya devam ediyordu.
"Ah dur tahmin edeyim melisa söyledi dimi?" başımı salladım olumsuzca.
"Ne kim söyledi peki?" melisanın söylediğini söyleyemezdim beni güçsüz görürdü.
"Bekir. Benim çocukluk arkadaşım tıp okumak istediğim için geldim buraya iyi bir lise!" gülümsedim.
"Evet öyledir! Şey ama sen hala bana adını söylemedin"
"Adım Su. Su Demiroğlu."gülümsedi tekrar" Çok güzel bir ismin var su! "
" Teşekkür ederim ama gitmeliyim"
Çabucak çıktım okuldan heyecan basmıştı taksi çağırıp eve gittim ablam beni bekliyordu.
"Hoşgeldin canım."sesi mutluydu.
" Hoşbuldum çok yorgunum odama geçiyorum! "deyıp odama çıktım. Büyük bir gündü. Bakalım yarın neler bekliyordu beni...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ DENİZ
RomanceYaşadıkları Su'nun aşık olabilmesine izin vericekmiydi. Kiminin denizi mavi kimininki yeşil kimininki pembe kimininki ise saruydı belkide. Ama su'nun denizi maviydi. Açılabilecekmiydi denizine korkusunu yenin atlayabilecekmiydi denize. Deniz ve...