Deniz odadan çıktıktan sonra bende hemen ona görünmeden çıkmıştım yola şifa üniversitesine kayıt yaptırmaya gidicektim.
Üniversiteye girdiğimde müthiş bir ortam gördüm burda çok güzeldi burası hemen danışmaya gidip kaydımı yaptırdıktan sonra dönen kapıya yöneldim fakat telefonum çaldı. Arayan yabancı numaraydı ama açtım.
"Efendim?"
"Su nereye kayboldun 2 dk da ya!"
"Kimsiniz?"
"Deniz ben!" arayan denizdi bu ne kabalıktı böyle resmen benden hesap soruyordu çok tuhaftı bu halleri.
"Deniz şimdi işim var sonra ko-" araya girdi hemen
"Olmaz nerdesin? Çok sıkılmıştım zaten bende geliyim hem gezeriz biraz!" o kadar emrivaki konuşuyordu ki birşey diyemedim.
"Tamam konum atıyorum!"denize konum attıktan sonra br kafeye geçip beklemeye koyuldum.
Yaklaşık 25 dk sonra bir arabayla geldi deniz arkadaşı bırakmıştı sanırsam. Bana iyice yaklaştı sarılmak için" Tekrardan hoş geldin Su! Seni çok özledik! "küçük bir tebessüm ettim." Bende."dedim sadece.
" Bak ne dicem burası baya güzel bi ortam birşeyler içelim diyorum ne içersin? "çok hevesliydi deniz.
" Sanırım soğuk bi çilekli limonata alıcam. "seçimimi söyledikten sonra birden yüzü düştü denizin.
" Saçmalama gerçektenmi! Bi bira içelim bari 19 yaşındasın ve hala alkol Kullanmıyorum deme bana! "
Küçük bi kahkaha atrım içimden ama öyleydi alkol sevmiyordum.
" Sevmiyorum diyeyim. Ama eğer sen içeceksen bende Alkollü bir meyve kokteyli alayım!"
"Süper! Bende bi bira!" garsona sparişleri verdikten sonra birşey söylemek ister gibi baktı yüzüme.
"Koskoca bir yıl geçti. Nasıldı İsviçre?"
"Güzeldi eğitim için gittiğimi biliyorsun zaten. Orda çok tatlı bir ailenin yanında kaldım Oliveire ailesi çok tatlılardı bana çok şey öğrettiler. Hem eğlenceli geçti hemde zor öyle! Sen ne yaptın?" moreli biraz bozuldu aniden.
"Ne oldu?"
"Bişey yok sen gittikten 3 ay somra kendimi toparladım ve hiçbirşeyi umursamıyarak ders çalıştım etüt dersane derken kazandım üniversteyi!"kulaklarıma inanamamıştım deniz aşk acısı çekmişti üç ay boyunca bozuntuya vermemek için konuyu değiştirdim.
" Melisayla aranız nasıl? "
" İyi. Gayet iyi çok değişti resmen kankam artık! "işte bunu beklemiyordum sevgili olması gereken kızla kanka olmuştu.
" İyiymiş. "o an telefonuma Danyel dan mesaj geldi. Ha danyel kim derseniz çok yakın arkadaşım. O bir İspanyol erkeği 23 yaşında ve çok yakışıklı." Deniz 1 dk buna bakmalıyım! " telefonu hemen açıp kulağıma koydum.
" Hola bebe! "(selam bebeğim)
" Hola Danyel! "(selam danyel)
" Como estas mi corazon?" (nasılsın canım)
"Soy muy buena. Extraño mucho mi casa!"(çok iyiyim evimi çok özledim)
"No me extrañaste!" (beni özlemedinmi?)
"Por supuesto. te extraño tanto!" ( elbette seni çok özledim)
"Puedes hacerlo sin mí allí?(orada bensiz yapabilecek misin?)
" Nunca puedo. Deberías venir aqui" (asla yapamam buraya gelmelisin)
"Ya voy para allá!" (geliyorum zaten)
"Oh dios mio es realmente!" (aman tanrım gerçekten mi?)
"Sí, estaré allí pronto!" (yakında orada olacağım.)
"Me has hecho muy feliz!" (beni çok mutlu ettin!)
"Llámame cuando vengas aquí!" (o zaman geldiğinde ara beni!)
"Tamam bebeğim geldiğinde seni arayacağım.)
" Esta bien bebe Te llamaré cuando vengas! " (tamam bebeğim geldiğimde seni ararım!)
" Ten cuidado guapo! "(dikkatli ol yakışıklı)
" Esta bien bebe Veré! "(tamam bebeğim görüşürüz!)
" Nos vemos! "(görüşürüz)
Aman tanrım danyel buraya geliyordu mutluluktan herkezi öpebilirdim.
" Vay canına çok iyi ispanyolca konuşuyorsun!"
"Teşekkür ederim deniz. İspanyol arkadaşım danyel bana süpriz yapmaya geliyormuş buraya çok mutluyum!" o an deniz biraz bozulmuş gibi oldu.
"Erkek mi?"
"Evet neden ki?
" sevgilin sanırım! "evet deniz bozulmuştu.
" Hayır arkadaşım yani birazcık flörtüz ama sevgili değiliz zaten çıkamayız çünkü o isviçrede yaşıyor 23 yaşında! "o an denizin suratını görmeliydiniz. Resmen şoka uğramıştı.
" Hala aşktan korkuyormusun?" ama asıl şok olan bendim bu soruyu hiç beklemiyordum.
" deniz...... B.. Ben.... Şey-"o an telefon çalmıştı aratan danyel dı.
"Şey Danyel arıyor onu almam lazım üzgünüm Deniz! "masadan kalktım. koşar adımlarla danyeli almaya gittim arabama bindim. Ha bu arada size arabamın olduğunu söylememiştim kendi paramla almıştım. Turkuaz Bir mini copper.Yaklaşık yarım saat sonra havalimanına vardım. yakışıklımı gördüm. Sarıldık muhabbet ettik derken onu biraz gezdirdim ve oteline bıraktıktan sonra eve döndüm. Eve girdiğim anda gördüğüm manzara beni şok etti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ DENİZ
RomanceYaşadıkları Su'nun aşık olabilmesine izin vericekmiydi. Kiminin denizi mavi kimininki yeşil kimininki pembe kimininki ise saruydı belkide. Ama su'nun denizi maviydi. Açılabilecekmiydi denizine korkusunu yenin atlayabilecekmiydi denize. Deniz ve...