ÖLÜM

12 1 0
                                    

(denizin anlatımıyla)

    Aniden gözümün önünde düşmüştü kafasını vitrin sehpasına çarpmıştı kulağından gelen kanla kucağıma alıp hastaneye götürmek istedim ama hareket ettirmemem gerekiyordu. Çantasından boyunluğu çıkararak yavaşça boynuma geçirip doktoru aradım.
"Alo Deniz bey"
"SU DENGESİNÜ KAYBEDİNCE KAFASINI SEHPAYA ÇARPTI KULAĞINDA VE BAŞININ ARKASINDA KAN VAR! BOYUNLUĞUMU TAKTIM GETİRİYORUM NE OLUR BİŞEY YAPIN!"
"Sakin olun deniz bey ben ameliyathaneyi hazırlıyorum umarım kötü birşey yoktur!"
"HAZIR OLSUN HERKEZ LÜTFEN ONA BİŞEY OLURSA BEN YAŞAYAMAM BU SEFER!" telefonu kapattıktan sonra aynadan arka koltuğa bakıyordum hayala kulağı kanıyordu.
     Hastaneye vardığımızda Su'yu sedyeye alıp ameliyathaneye götürdüler. Ona bişey olursa kendimi affedemezdim o benim prensesimdi aşkımdı!
     Kaç saat geçti bilmiyorum ama en az 4 saat sonra ameliyathaneden çıkan doktor bilgilendirme için geldiğinde bütn halsizliğimle kalkıp ayakta durmaya direniyordum.
"İyimi!" diyebildim buruk sesle.
"Malesef durumu çok ciddi geldiğinde kafasındaki boluncuk patladığı için beyin kanamasına sebep olmuş. Kanalları açtık. Şuan yoğun bakıma alıcaz ancak yarın bir ameliyata daha giricek....
Kendini herşeye hazırlamalısın deniz... Durumu çok kritik..."
Durumu çok kritik!
Durumu çok kritik!
Durumu, çok kritik!
Bu üç kelime beynimde yankılanırken hayatımın aşkının solup gidebiliceğini söyliyen doktora daha ne kadar dayanabilirdim ki...   Yoğun bakıma çıkarırlarken tutrum prensesimin elini" yaparsın sen prensesim yaparsın benim için lütfen! Aşık olduğun adam için! "
    Yoğun bakım kapısının ardından ona bakarken omzumda bir omuz hissettim. Arkamı döndüğümde onunla karşılaştım DANYEL la...
" ¿Está bien mi bebé? ¿Morirá él?" (bebeğim iyimi ölecek mi?)
Ne dediğini anlamasamda çok sinrliydim ona yakasına yapışıp duvara yapıştırdığımda güvenlik araya girdi.
"SENİN BURDA NE İŞİN VAR LAN KİM HABER VERDİ SANA!KİM!"
"Ben... Ben özür diliyor."
"Hala özür diyo bide! Birakın beni ya!"
Güvenlik beni oradan usaklaştırınca kafeye girip oturdum hemen telefonumu çıkarıp Su nun ablası Nehir 'i aradım. 3 çalmadan sonr açabildi fakat sesi boğuktu zor çekiyordu.
"Alo Deniz! Su iyimi? Ameliyat olucakmı!"
"Nehir abla sakin ol ama su hiç iyi değil! Dengesini kaybedip başını sehpaya çarptı beyin kanaması geçirdi doktor durumu kritk kendinizi herşeye hazırlayın dedi." Nehir ablanın ağlama seslerini duyuyordum ama yapabilecek hiçbişeyim yoktu çünkü benim de sevdiğim kadın ölüyordu...

MAVİ DENİZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin