KAVGA

22 5 0
                                    

8.30 alarmı çalınca uyandım. Okula gitmek için hazırlanmalıydım bugün 5 ders anotomi vardı. Yatağımdan kalktığımda dizimde bir ağrı hissettim acıyordu. Eğer bununla ilgilenirsem dersi kaçırırdım hemen üstümü giyinip kestane rengi saçlarımı taradım
Bu arada ben size kendimi göstermedim

 Eğer bununla ilgilenirsem dersi kaçırırdım hemen üstümü giyinip kestane rengi saçlarımı taradımBu arada ben size kendimi göstermedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu kıvırcık saçlı kız benim evet. Dün geceden beri aklıma deniz geliyordu nedenini bilmeden

Çok yakışıklıydı sarı saçları mavi gözleriyle aklıma kazınmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok yakışıklıydı sarı saçları mavi gözleriyle aklıma kazınmıştı.
  Saate baktım. 08.50 hemen çıktım ve kapının önünde beklemeye koyuldum bekir beni arabayla alıcaktı. Yaklaşık 2 dk içinde geldi arabaya bindik okula gittik. Dersin başlamasına 5 dk kala sınıfa girmiştim bekirle o an gözlerim denize bakıyordu çünkü o da beni izliyordu. O arada melisa geldi yanına. Zorla sarılıyor gibiydi.
  Ders zili çaldı her kez ayağa kalkmıştı çünkü zeynep hoca gelmişti.
"EVET BUGÜN HEPİNİZ SÖZLÜ OLUCAKSINIZ HABERİNİZ OLSUN!" herkez hayıflanırken benim umrumda bile olmadı herkez kitaplarını incelerken ben hiçbirşey yapmadım ihtiyacım yoktu.
Zeynep hoca ilk keremi, yavuzu, selini sonra da melisayı kaldırdı melisaya uzunca bakarak
" Pelvis boşluğunu alttan kapatan kas ve bağ dokusu nedir?" melisa biraz bekledi ve diyerlerinden yardım istediğini görünce ben atıldım. Elimi kaldırdım ve zeynep hoca "Otur hala bir yere gelemedin!" melisayı azarlayıp bana döndü"Söyle kızım?"
"PELVİS BOŞLUĞUNU ALTTAN KAPATAN KAS VE BAĞ DOKUSU PERİNE 'DİR HOCAM" sert bir şekilde cevabımı verdim hoca bir soru daha sormak istedi.
"Hareket sistemi olarak bilinen ve insan anotomisindr geniş yer tutan bir bölüm olarak tanımlanan sistem genel adıyla nedir?
" LOKOMOR SİSTEM HOCAM"hocs gülüp yüzüme baktı. "ikide iki afferin zor soruları bildin tebrik ederim.!" gülümsedim sadece melisa sinirli sinirli bakıyordu.
"Kızım sen yenisin nerden geldin?"
"HOCAM BEN ANTALYADAN GELDİM 6 SENE ÖNCE. ŞİMDİ İZMİRE TAŞINDIK BURADA ABLAM LA YAŞIYORUZ ANNEM VE BABAM YOK. ADIM SU SOYADIM DEMİROĞLU."
"Anladım canım sevdim seni oturabilirsin" bana doğru bakan denize baktım gülğmsedi bana doğru. O anda ara zili çaldı. Melisa sinrli sinirli yanıma geliyordu
"KIZIM SEN HAYIRDIR DAHA YENİ GELDİN NEYİN HAVASI BU!" diyerek eliyle itti beni korlutmaya çalışarak ani şekilde kolunu kaptım ve ters çevirdim. "AH! NAPIYOSUN SEN MANYAK!" yüzüne yaklaştım iyice.
"BAK MELİSA BURDAKİ TEK DERDİM MEZUN OLMAK BENİMLE UĞRAŞMAYI KES VE DERSLERİNE ODAKLAN BANA GELDİĞİNDE BEN EN ZEKİYİM DEMEYİ BİLİYORDUN! ŞİMDİ BANA BİRDAHA YAKLAŞMA YOKSA KÖTÜ OLUR!" Ters koluyla birlilte ittim onu küçük bir çığlık attı. Kitaplarımı alıp çıktım sınıftan. Ayağımın ağrısı artmıştı koridorda yürürken biri omzuma dokundu elini alıp çevirdim.
" HEY HEY SAKİN BENİM DENİZ!" hemen bıraktım kolunu.
" Üzgünüm ben melisa sandım!"
Gülümsedi. "Sorun değil kantine çıkalımmı bişeyler içeriz."onyalayarak kafa salladım çıkarken topallayarak gittiğimi fark edince durdu.
" Hey yürüyemiyorsun bir sorun mu var ayağında! "hayır der gibi sallafım başımı kantine çıktık ve oturduk deniz 2 kahve söyleyip geldi yanıma.
" EEE ANLAT NERDEN ÖĞRENDİN SAVUNMA HAREKETLERİNİ?" gülümsedim biraz" Babam yüzünden öğrenmek zorunda kalfım çok döverdi ablamı hep ben kurtarırsım onu bu yüzdende doktor olmak istiyorum kısa ve öz!" gülümsedim" Anladım. " anlamamıştı bile ama nezaketen söylüyordu. Tatlıydı aslında
" Sen melisayla çıkıyorsun sanırım?" yüzü düştü birden
" Hayır aslında çıkmıyorum o öyle sanıyor. "kafam karışmıştı.
" Nasıl yani? "
" Şöyleki evet biz çıkıyorsuk ama geçinemiyorduk sonra bi trafik kazası geçirdi ve panik atakları başladı kendini benim yanımda güvende hissettiğini söyledi annesi öyle olunca bu oyunu devam ettiriyor! "üzülmüştü ellerim elleriyle buluştu.
"Üzülme çok düşüncelisin!" ellerimize bakıyordu deniz birden çektim ellerimi." PARDON.. BEN.. ŞEY.. II! "küçük bir kahkahayla durdurdu beni." sakin ya sıkıntı yok ellerin çok güzel. " mahçup olmuştum çok tatlıydı zil çalınca evlerimize dağıldık deniz çok tatlıydı çok....

MAVİ DENİZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin