YOK!

13 1 0
                                    

Senin bacakların artık yok!
Onları birdaha kullanamıcaksın!
Hissedemiyorsun bile!
Şu haline bak herkeze muhtaçsın!
Bacaklarını birdaha asla kullanamıcaksın!
"Hayır hayır kullanıcam! Bacaklarımı istiyorum ben! Ne olur! Gitmesinler benden nolur!"
O an başımda hissettiğim el irkilmeme neden olsada düşünceler beni yiyip bitiriyordu bu bir kabus muydu yoksa rüyamı yada bitkisel hayata mı girdim bilmiyordum çünkü uyanamıyordum.
O an sevgilimin sesini duydum.
" SU! SEVGİLİM KALK LÜTFEN RÜYA GÖRÜYORSUN! SAKİN OL BEBEĞİM YANINDAYIM. UYAN LÜTFEN!"
Rüyada olmamı söyleyen deniz beni sarsarken gözlerimi açmaya çalışsamda sayıklamaya devam ediyordum gözlerim hiçbir şekilde açılmıyordu çünkü.
Denizin ellerini sırtımda hissettim bir süre sonra ardından biryerden biryere taşındığımı anlayabiliyordum. Sert ve buz gibi bir zeminle karşılalınca ister istemez titredim. Sonrasında su sesi... Ve buz gibi suyla vicudum buluşunca zorda olsa gözlerimi aralayabildim banyodaydım. Tirtir titriyor üşüyordum.
"Sevgilim sakin ol geçti yanındayım. Kötü bir rüyaydı sadece!"
Deniz başımda saçımı okşarken titreyerekde olsa konuşabildim.
"Üş...üşü..üşüyor..um"
Tuttuğu gibi kaldırdı sevgilim beni güçlü kollarıyla ancak yaz ayımda olmamıza rağmen hava öyle soğuktu ki donuyordum.
Beni tekerlikli sandalyeme oturttu. Gardırobumdan yeni giysiler çıkardı. "Sevgilim üstünü çıkarmamız gerek." halim yoktu ki üstümü çıkarayım deniz de bunu anlamış olcakki beni yavaşça soydu. Vicudumda her çıkarılan giysi beni öyle üşütüyorduki anlatamam.
İç çamaşırlarıma eli gittiğinde durdurdum elimle zorda olsa.
"Ama iç çamaşırların da ıslak sevgilim olmaz böyle"
"Be... Ben  ya...p..arım  a..arka.nı  d..dön" giysilerimi bana uzattıktan sonra giyinmeye başladım altımı giymiştim ama sütyenimin kopçasını takamıyordum titremekten.
"Uzun sürücekmi? Üşütüceksin!"
Anlamış olucakki tek hamleyle sütyenimi taktıktan sonra beni giydirdi. Yatağıma taşıdıktan sonra elini anlıma koydu.
"ATEŞİN ÇOK YÜKSEK! HASTANEYE GİTMEMİZ LAZIM!"
Öyle yorgundum ki hastaneye gidicek mecalim kalmamıştı. Olumsuzca salladım kafamı.
"SU AMA OLMAZ Kİ BÖYLE!"
"İ...is..istemiyorum  lü..lütfen."
"Tamam o zaman ben ablanı çağırayımo ne yapılıcağını bilir."
"O..olmaz! Ab..ablama s..söy..leme."
Apar topar deniz aşağı inince gözlerim fırsattan istifade kapanmıştı uyumak tek ilacım olmalıydı...
        
                BİR ZAMAN SONRA

"Ne zaman uyanıcak?"
"Birazdan uyanır deniz bey acele etmenize gerek yok ateş düşürücü iğne işe yarar korkmayın! Ama beni çağırmakla çok iyi yaptınız ateşi 39,5 tu her an havale geçirebilirdi. Güçlü bir ilaç verdim iyi gelicektir telaşlanmayın."
"Çok korktum ona bişey olucak diye. Neden oldu peki böyle saatler önce hiçbirşeyi yoktu? "
" Islak saçla yatmış. Üzüntü sıkıntı stres derken halsiz kalmış vicudu direnç sağlıyamadığı içinde ateşlenmiş. "
" Anladım teşekkür ederim "
" Rica ederim görevim. Ancak size verdiğim ilaçları saatinde içirirseniz iyi olur"
"Tamamdır doktor hanım iyi günler"
Kapı sesinin ardından neler olup bittiğini anlasamda gözlerimi yorgunluktan  açamıyordum.
Yanıma ağırlık çöktüğünde denizin geldiğini anladım. Elimi tuttu ve konuşmaya başladı.
"Çok korkuttun beni sevgilim.."
"Deniz..." arrık titremiyordum sesim yorgun ve kısık olsada denizin dikkatini çekmişti.
"SEVGİLİM! UYANDIN!"
"Noldu bana?"
"Odana geldiğimde sayıklıyordun korktum bende kabus görüyordun. Uyandırmak istedim ama beni duymadın. Çok ateşin vardı o yğzden ne yapıcağımı bilemedim, seni hemen küvete yatırdım vicudunu yıkadım. Öyle titremeye başladın ki çok korktum bilincin gidip geliyordu. Doktor çağırdım bende. "
"Anlıyorum ama bişeyim yoktu benim sadece bi kabus işte"
"Neyse sen biraz dinlen ama uyuma ben sana yemek hazırlıcam"
"Yok teşekkür ederim canım hiç istemiyor"
"İlaç içmen için yemen lazım üzgünüm hayatım ayrıca çok halsizdin vitamin alman lazım. Hadi bakalım sen dinlen ben gelirim yarım saate itiraz istemiyorum.."
Deniz o kadar ilgiliydi ki bana karşı sanki bu iyikik bana fazlaysı ben onu haketmiyorum gibi geliyordu bazen. Öyle halsizdimki yatmaktan başka hiçbirşey yapamıyordum, aniden yatak titreyince telefonumun çaldığını anladım hemen yanımdaki telefona zorda olsa uzandım. Danyel arıyordu. Hemen açtım tabi bende.
"Hola DANYEL!"
"¡Oh Dios mío! ¿Estás bien?" (Aman tanrım iyimisin?)
"Estoy bien. Que pasó?"(ben iyiyim ne oldu?)
"Tu novio me despidió!"(sevfilin beni yanından kovdu)
"Como sucedió esto?"(bu nasıl oldu)
"Tuvimos una pelea mientras estabas en cirugía. El me acusó." (sen ameliyattayken kavga ettik beni suçladı)
"¡Dios mío danyel! realmente no puedo creer esto! ¿Como hace esto?( aman tantım danyel buna inanamıyorum. Bunu nasıl yapar?)
" No lo sé, pero estoy tan roto contigo." (bilmiyorum ama sana çok kırgınım)
"Danyel Te amo tanto por favor no me rompas así" (danyel seni seviyorum. Lütfen beni böyle kırma)
"No fue tu culpa.Lo siento" (senin suçun değildi. Üzgünüm.)
"No hay problema. Tuve una cirugía mayor y ahora estoy discapacitado." (sorun değil. Büyük bir ameliyattan çıktım ve şuan engelliyim)
"En serio?" (sen ciddimisin?)
"Si danyel. No puedo usar mis piernas." (evet danyel. Bacaklarımı kullanamıyorum.)
"¡Oh Dios mío! Lo siento mucho por esto. Pero ahora me tengo que ir. Nos vemos más tarde." (aman tanrım buna çok üzüldüm. Ancak şimdi gitmem gerekiyor. Sonra görüşürüz.)
"Bien hasta luego" (peki sonra görüşürüz)

    Teledonu kapattığım sırada aslında bu konuşmanın beni zdüğünü farkettim. Çünkü danyel resmen engellendiğimi duyunca telefonu kapatmıştı. Okulun açılmasına 1.5 ay kalmıştı ama danyel beni yeni aramıştı.
Öyle yorgundumki kulağıma slow bir müzik sçtıktan sonra gözlerimi kapayıp kendimi uykuya bıraktım...

MAVİ DENİZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin