KALBİ DURDU

13 1 0
                                    

(denizin anlatımıyla)

     Kapıyı yumrukluyordum açmaları için. En sonumda açılan kapıyla içeri daldım o ölmüştü.
"HAYIR! ÖLEMEZ BENİM SEVFİLİM ÖLEMEZ!"
"Deniz bey elimizden gelen herşeyi yaptık kalbi durdu." yanına gittim prensesimin buz gibiydi teni ellerini tuttum.
"SU! SEVGİLİM...BİZİM HAYALLERİMİZ VARDI ÖLEMEZSİN ŞAKA DE NE OLUR SEVGİLİM ŞAKA YAPTIM DE LÜTFEN!" sarsıyordum su'yu iyice. Sarsdıkça daha da sarsıyordum elini kalbine götürdüm o güzel kalbi atımıyordu.
"ÖLEMEZSİİİİİN! BİZİM AŞKIMIZI BİTİREMEZSİN SUU! BUNU BÜZE YAPAMAZSIN! " o an kendime hakim olamayıp kalbine bir yumruk attım istemsizce. Doktorlar ayırmaya çalıştı beni su'nun cansız bedeninden ama ayrılmıyordum. Ayrılamazdım. Soğuk ellerini yüzüme koydum gözyaşlarım tek tek düştü avuçlarına ama artık çok geçti. Hemşireler beni zorlada olsa kaldırdıklarında o sesi duydum.
Makinadan gelen kalp atışı sesi ve ardından "Denizim.." sessiz çıkan sevfilimin sesi.
"SU UYANDIN BİZİM İÇİN UYANDIN!"
Doktorlar damar yolu açıp refleksleri kontrol ettiler. Doktor çıkmamı söyledi. Ben çıktıktan hemen sonr doktor çıktı peşimden.
"Deniz bey nesıl oldu bilmiyorum ama büyük bir mucizeye tanıklık ettim ilk defa Su hanımın hayati değerleri durmuştu ama siz onu resmen hayata döndürdünüz. Sağlığı gayet iyi görünüyor şu anda. Kısa bir süre daha uyutucaz yarın sabah bütün tetkikleri yapar sizi bilgilendiririz. "
" Neden tekrar uyutuyorsunuz! "
" Vicudu çok yorgun braz daha dinlenmeli kalp atışı düzene girsin yarına daha sağlıklı olucaktır herşey gayet iyi. " başımı salladım onaylarca doktora.
Elim ayağım titriyordu hala hemen telefonumu alıp nehr ablayı aradım herşeyi anlattım 2 gün sonraya alabildi uçağı. Ben yarını iple çekerken gözlerim sevgilimden ayrılmıyor pencereden sürekli olarak onu izliyordum...

MAVİ DENİZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin