HİSSETMEK

16 1 0
                                    

Gözlerimin ucunda gördüğüm beyaz ışık öldüğümün işareti olmalıydı. Ölürken bile yanımda denizi istiyordum ben sanki onunla yıllar geçirmişimde aylarca yıllarca onunla kalmak istiyormuşum gibiydi...
  Birden bire kesildi o beyaz ışık her taraf karanlığa büründü. O anda kulağıma gelen sesle aslında ölmediğimi anladım ama gözlerim açılmıyordu.
"Su Demiroğlu beni duyabiliyormusun?" duyabiliyordum ama gücüm yoktu konuşmaya vücudumu hareket ettiremiyordum. Aklıma parmağımı kıpırdatmak gelince yaptım bunu.
"Duyabildiğine sevindim su bi yarım saat içinde uyanıcaksın merak etme!"...

     Gözlerimi araladığım anda elimde bir el hissettim gözlerimi elimi tutan kişiye çevirdim ve onu gördüm sevgilimi...
"deniz...." diyebildim kısık bir sesle
"Sevgilim iyisin!" aniden doktor girdi içeri
"Evet Su! Öncelikle günaydın yaklaşık 2.5 haftadır komadasın yeni uyandın. Nasıl hissediyorsun?"
Ne koması o an aklımd oluşan soru işaretiyle anlamaz bir ifadeyle baktım doktora.
"Anlamaman hatırlamaman bi anlık hatta bir süre için gayet normal. Ancak merak etme bu geçici bir durum." başımı salladım onaylarca.
" Ben... Neden ameliyat olmuştum?"
" Beyninde oluşan baloncuk nedeniyle ama şiödi bunları konuşmak kafanı daha da çok yorucak. Şimdilik gayet iyi görünüyorsun. Sana birkaç soru sormama izin verirmisin? "
" Tabi "
" Öncelikle nasıl hissediyorsun?"
"Yani biraz başım ağrıyor"  o an hafifçe doğrulmak için yataktan destek aldım ancak yapamadım. Ayaklarımı kendime çekemiyordum. Birdaha denedim ve birdaha... Bacaklarımı hissetmiyorum nalet olsun.
"BACAKLARIM! BACAKLARIMI HİSSETMİYORUM!"
"Tamam sakin ol bi bakalım. Ameliyattan sonra olabilen birşey."
Doktor yüzüme öyle tuhaf bakıyordu ki sanki sonuçtan oda korkuyor gibiydi.
Ayağımın ucuna geçip pikeyi kaldırdı ve elindeki demir çubuğu ayağıma sürttü.. Ancak bunu hissedemiyordum.
"HISSETMIYORUMMM KAHRETSİN NE YAPTINIZ BACAKLARIMA!"
O an deniz girdi araya elimi tuttu ilk önce.
"Sakin ol su bişey olmıcak." sesi o kadar tedirgindi ki bişey olucağı kesinleşmişti artık.
Doktor bu sefer hemşireden iğne istedi. Topuğuma batırdı ancak yine hiçbirşey hissedemiyordum.
"HISSETMIYORUM İŞTE NALET OLSUN BIRAKIN KALKMAK İSTİYORUM BEN BIRAKIN BENİ N'OLUR! DOKTOR BİŞEY YAP AYAKLARIMI KULLANAMIYORUM!"
Öyle çıldırmıştım ki doktor sakinleştirici yapmak zorunda kaldı... O qn kendimi sadece yatağa bırakabildim...

MAVİ DENİZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin