(6 ay sonra)
Okulun bitmesine çok az kalmıştı biz denizle çok iyi arkadaştız melisayı sorcak olursanız hasetinden çatladı. Okulun Erasmus için yurtdışı eğitimi kaldı çok heyecanlıydı çok uğramıştım ve yurt dışına çıkmak istiyordum. Bugün kazanan kişiler açıklanacaktı. Bizlerde ona göre eğitim alacaktık. Okadar heyecanlıydımki Deniz titreyen elimi tuttu. Gülümsedi bana doğru. "Sakin ol Su bunu sen hakettin gidiceksin canım!" teşekkür ettim gülümseyerek. Ve açıklama zamanıydı. Gidenleri Hale hoca açıklıcaktı.
"EVET ARKADAŞLAR BUGÜN ARAMIZDAN 3 ZEKİ ŞANSLI VE BAŞARILI ARKADAŞIMIZ ERASMUS PROGRAMIMIZ İÇİN YURT DIŞINA ÇIKICAKLAR. ÇOK HAZIRLANDILAR BUGÜN İÇİN HADİ BAKALIM BAŞLAYALIM!" Of çok heyecnlıydım kalbim yerinden çıkıcaktı. Deniz hala benim elimi sıkıp bana destek veryordu canım knkam benim.
" EVET İLK ARKADAŞIMIZ ÇOK BAŞARILI BULDUĞUM BİR ERKEK ÖĞRENCİ.... BULUT DAĞCI... ALKIŞ ALALIM ARKADAŞIMIZA! "gözlerim dolmuştu ya ben olamazsam...
" İKİNCİ ÖĞRENCİMİZ KIZ ÇOK ZRKİ VE ÇOK BAŞARILI... EDA COŞKUN... ALKIŞ! "herkez alkışlarken birkez daha umudum kırılmıştı...
" ÜÇÜNCÜ ÖĞRENCİMİZ HEM OKUL BİRİNCİSİ HEMDE TÜRKİYE İLİNDE İKİNCİ OLDU BAŞARILI ZEKİ VE ÇOK GÜZEL BİR KIZ.... SU DEMİROĞLU.... BÜYÜK BİR ALKIŞ İSTİYORUM SUYA ARKADAŞLAR! "deniz beni sarsmaya başladı.
" Sen kazandın hadi çık oraya koş!" ayaklarım yerden kesile kesle çıktım kürsüye hoclarımız tekrar tebrik ederek bana 2 madalya taktı bu çok gurur vericiydi. Şimdi gideceğimiz ülkeler açıklanıyordu. Hayalimde iki yer vardı İSVİÇRE YADA İSPANYA...
"TEKRAR TEBRİK EDERİM ARLADAŞLAR ŞİMDİ GİDECEĞİNİZ YERLERİ TEKER TEKER BELİRTEYİM.
..... EVET BULUTCUM SEN İNGİLTEREYE GİDİYORSUN TEBRİK EDERİM BAŞARILARIN DAİM OLSUN.
..... GELELİM EDAYA, EDACIM SENDE ALMANYAYA GİDİYORSUN HAYIRLISI OLSUN GÜZELİM...
...... EVET BENİM EN GÖZDE ÖĞRENCİME GELDİ SIRA! " heyecanla nereye gideceğimi düşünürken hale hoca konuşmasına devam etti.
" EVET TATLIM SENDE... İSVİÇREYE GİDİYORSUN HAYIRLISI OLSUN BİTANEM! "Aman tanrım ne diyor bu kadın hayalim olmuştu isviçreye gidicektim yaşasın! Hale hoca bizi kürsüden indirince koşarak denizin kucağına atladım..
" Kazandım Deniz kazandım Kankam hepsi senin sayende teşekkür ederim sen hayatımda gördüğüm en iyi dostsun! "deniz bana sarıldı ve buruk bir sesle" Tabiki biz dostuz... "dedi.
Yaklaşık 2 saat sonra tören bitti. Denizin bana bir süprizi olduğundan koşa koşa buluşms yerimize ağaç eve gittim. Beni gördüğüm manzara şok etti ağaç evin yanındaki ağaca masa kurmuştu çünkü bufün benim doğum günümdü çok tatlıydı
" Hoşgeldin güzellik! Doğum günün kutlu olsun!" anında boynuna atlamıştım knkamın. "Ya Deniz teşekkür ederim me gerek vardı bu kadar hazırlığa!" bana bakarak yanağımı okşadı tatlı tatlı.
"Çünkü sen benim değerlimsin!"
Bana ne kadar çok değer veriyordu.
"Teşekkür ederim hadi oturalım bari.!"
Konuştuk saatlerce sohbet ettik.gözlerime bakarak konuşmaya başladı.
"Canım, güzelim benim tekrar iyi ki doğdun seni çok seviyorum ben... Ben seni çok seviyorum Su ilk geldiğin günden beri.!" anlayışla kafamı salladım.
"Bende canım teşekkür ederim herşey için!"koltuğundan kalkıp ayağa kalkmamı sağladı yanıma geldi." Bak canım arrık 18 yaşındasın özgrsün ve ben... Ben seni çok seviyorum çok farklısın daha fazla bunu saklayamazdım SU DEMİROĞLU! BEN SANA ÇOK AŞIĞIM! "anlayamadığım şekilde afallafım yüzümü yüzğme doüru çekti ve zorla öptü beni. Dudaklarını kendiöden ayırıp tokat attım sertçe.
" NE YAPTIĞINI ZANNEDİYORSUN SEN YA! BEN BEN SRNİ KANKAM OLARAK GÖRDÜM HEP DOST UM GİBİ VE SENİN YAPTIĞINA BAK DELİRDİNMİ SEN BİRDAHA SAKIN BUNU DENEMEYE KALKMA ARAMIZDAKİ HERŞEY BİTTİ ÜZGÜNÜM DENİZ!" o anda kalbime giren acıyla elimi göğsüme götürdüm.
"İyimisin? "çok sinirliydim.
" BİRDE SORUYORMUSUN EN GÜVENDİĞİM ARKADAŞIM BANA KARŞI DUYGULAR BESLERKEN BUNDAN HABERİM OLMUYOR VE BEN YARIN GİDİYORUM ANLADINMI BUNU BANA NASIL YAPARSIN SEN YA BEN SANA GÜVENMİŞTİM!"
yüzme baktı uzunca. Tekrar konuşmaya başladı.
" HEPİMİZ BİLİYORUZ AŞKTAN KORKTUĞUNU BİRGÜNE BİRGÜN SANA KNKA DEMEDİM DOSTUM DA DEMEDİM HEP UMUDUM OLDU İÇİMDE BELKİ BİRGÜN KENDİÖE AŞIK EDERİM DİYE MA BAK GEÇ KALDIM VE YARIN GİDİYORSUN! "
" Aşktan korksaydım kendime bu kadar acı çektirmezdim Deniz!" ağlıyarak çıktım ağaç evden. Evet bende ona aşıktım ama olmaz ben yapamam daha önce kimseyle çıkmadım bu olmaz olaöaz heleki denizle hiç olmaz onu seviyorum hatta çok seviyorum ama bunu ona yapamam üzgünüm deniz çok üzgünüm ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ DENİZ
RomanceYaşadıkları Su'nun aşık olabilmesine izin vericekmiydi. Kiminin denizi mavi kimininki yeşil kimininki pembe kimininki ise saruydı belkide. Ama su'nun denizi maviydi. Açılabilecekmiydi denizine korkusunu yenin atlayabilecekmiydi denize. Deniz ve...