EVLİLİK TEKLİFİ

14 1 0
                                    

Yaklaşık 3 saattir hastanedeydik, doktor bu sefer bizi taburcu etmemişti. Ablama ulaşamıyordum zaten bu durum ne kadar sinirimi bozsada sakin kalmalıydım. Felç kalmak istemiyordum kararımı vermek için balkona çıktım. O sırada gördüğüm manzara beni şoka uğratmaya yetmişti.

Sevgilim hastanenin önündeki ağaca kemancı koydurtmuş evlilik teklifi ediyordu bana. Ama ortalıkta deniz yoktu. Aniden ağacın arkasından çıkıp bağırmaya başladı.
"PRENSESİM SU! BENİMLE EVLENİRMİSİN? YADA BURAYA GEL LÜTFENN SENİ BEKLİYORUM!" ne yapacağımı bilemeden yavaşça indim aşağı elimden tutup organizasyonun bulunduğu tarafa götürdü beni.
  Aniden yere çöktü elindeki yüzük kutusunu açıp konuşmaya başladı.
"Güzel sevgilim benim. Su sen benim hayatımı değiştirdin ben hayatımda senden başka kimseyi istemiyorum sen benim kalbim oldun sensiz kan pompalayamıyorum. Su ben srni çok seviyorum bir ömür boyu hayatını benle paylaşırmısın.?BENİMLE EVLENİRMİSİN PRENSES!" Etraftan yüksrk alkış seslerini duydum evet şoktaydım evet onu çok seviyordum ama daha çok erkendi. Somra anidrn aklıma yürüyemiceğim geldi ağzımdan kısık sesle kelimeler çıkıyordu." Ben sana layık değilim sevgilim. Evet seni çok seviyorum ama ben yürüyemicem bile.." gözümden dökülen yaşlarla birlikte Deniz oturduğu yerden kalktı elleriyle yüzümü sardıktan sonra göz ysşlsrımı sildi.
"Sevgilim canımın içi ben senin yanında olmak istiyorum seni çok seviyorum evet belki erken ama bırak ta yanında olayım lütfen? Sen çok güçlüsün ve yürüceksin birdaha o lafı apzından duymıcam her saniye ysnında olucam senin Benimle evlen sevgilim lütfen?"
O an o kadar güzel konuşmuştuki dayanamayıp dudaklarına yapıştım bir süre onu öptükten sonra" Evet! Evlenelim! "dedim sadece sarıldık biraz ardından aldığı yüzüğü parmağıma taktı ve o güzel anın tadını çıkarmaya koyulduk...

MAVİ DENİZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin