Bir kaç gün boyunca sürekli aynı numara yani banka aramaya devam etti ama deniz sürekli başks biyere gidip konuşuyordu tamam henüz evlenmemiştik ama sevgiliydik merak ediyordum.
Okuldan geldikten sonra denizi ek dershaneye bıraktım benim ihtiyacım yoktu ancak o an titreyen telefon ile denizşn telefonunu düşürdüğünü anlayınca hemen yol kenarına parkedip telefonu aldım. Arayan yine bankaydı ama açtım hopörlöre üstelik." ALOOH ALOOH! SEVGİLİM YA AMA AÇMIYOSUN SONRA ZAMANIM YSNLIZ GEÇİYO LÜTFEN AMA GEL ARTIK KENDİ İŞİMİ KENDİM GÖRMEKTEN BIKTIM. AH BAK ÜZÜLÜYORUM. O KIZDAN KURTUL NE ÖYLE İNEK GİBİ BANA GEL EĞLENELİM YİNE HADİ!" duyduklarımı hazmedemeyip kapattım ben ne dinlemiştim Deniz beni aldatıyormuydu?
Kendimi olmaz olamaz diye kandırırken akşam denizi dersaneden almaya gittim aldımda.
" Sevgilim ya telefonumu bulamıyorum arabada bıraktım galiba? " diyince bozuntuya vermeyerek.
"Farketmedim bi bak istersen?" dedim telefonu koltuğun arasına sıkışmış bulunca cevapsız aramaları gördüm daha yüzsüz gibi sramıştı bide.
"Ne çok hayranın bu banka senin?"
"Sorma hayatım. Da sen iyimisin solgun gibisin?"
"İyiyim." dedim sakince oysa iyi değildim bide sorma diyordu .
O an ani korna sesinye freni kökledim az daha başkasına çarpıyormuşum.
"BİLADER KUSURA BAKMA Panik OLDU!" Diyerek beni yolcu koltuğuna oturttu deniz.
Eve gelince direkt duşs girdim bi ayılmak için . Öyle ağlıyordum ki fıskiyeden çıkan su miktarı gözkerimden daha azdı.
Duştan çıkıp üstümü giyinir giyinmez yatağıma geçtim. 10 dk sonra deniz girdi içeri.
" Sevgilim iyimisin Su beni kokrutma iyimisin?" başımı salladım sadece.
"Ben sana bugün çok güzel bi haber vericektim bence 2 hafta sonraya nişanımızı yapalım sonrada evleniriz ne dersin hayatım?"
Nasıl söyleyebiliyordu bunu bana üstelik aldartırken kendime hakim olamamıştım.
"İYİ TEBRİKLER SİZE." dedim sezsizce.
"Ne?"
"BANKACIYLA DİYORUM ALLAH Bİ YASTIKTA KOCATSIN!"
"Bankacımı? Sevgilim ne bankacısı?"
"BAK DENİZ İYİ DEĞİLİM ŞUAN KONUŞMAK İSTEMİYORUM BAŞKA ZAMAN ODAMDAN ÇIKARMISIN?"
deniz bişey demeden odadan çıkınca hıçkırıklarıma gömülmüştüm yine...
Kapı açılma sesiyle uyanmıştım saat gecenin 4 üydü. Çıkan deniz olmalıydı hemen sessizce yatağımdan kalktım ve denizin peşimden gittim evimizin 2 sokak arkadına gelmişti yürüyerek. Elinde telefonla birini aradı ve 5 dk geçmeden sarışın bi kadın geldi. Deniz birkaç kelime söyledikten sonra kadın denizi kendine çekip öpünce. Gözümdeki yaşlar dökülmeye başladı sonra hıçkırıklara dönüşünce ayakta duramıyordum sanki koşarak eve gittim kapıyı üstünden kilitledim nerde kalırsa kalsın umrumda değildi bunu bana nasıl yapardı ki hemde bu kadar severken?
Eve geçerken DANYEL e mesaj attım üstüne aradı tabi dzeldiğimi ve onunla görüşmek istediğimi söyledim hemen kabul etti ilk uçakla ispanyaya gidiyordum. Ani bir kadar olsada gece bütün ne var ne yoksa bütün eşyalarımı topladım ve gitmeye hazırdım. Bilet çok sorun olmamıştı çünkü kısa bir davet için gidiyordum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ DENİZ
RomanceYaşadıkları Su'nun aşık olabilmesine izin vericekmiydi. Kiminin denizi mavi kimininki yeşil kimininki pembe kimininki ise saruydı belkide. Ama su'nun denizi maviydi. Açılabilecekmiydi denizine korkusunu yenin atlayabilecekmiydi denize. Deniz ve...