Düğünden sonraki 3 günümüzdü bugün ablamlar hala balayındaydılar. Hiç arayıp rahatsız etmemiştim...
"SEVGİLİM SEZAİ HOCA ARADI BUGÜN KONTROLE GİTMEMİZİ İSTİYOR!"
"TAMAM HAYATIM HAZIRLANIYORUM HEMEN!" deniz içeride haızr bir şekilde otururken bem heöen pijamalarımı çıkarıp bir çırpıda giyinip hazırlandıktan sonra evden çıkıp yola koyulmuştuk bile.
"SU KIZIM HOŞ GELDİN DENİZ OĞLUM SENDE HOŞGELDİN!"
"Hoşbulduk sezai babacım! Ben aslında uzun zamandır emeli göremiyorum nerde o?
" AH ÇOCUKLAR MALUM YAŞLI OLUNCA UNUTABİLİYORUM EMEL KIZIM SÖYLE DİYİVERDİYDİ AMA SİZİN TELAŞ OLUNCA BİR TÜRLÜ KONU ORAYA GELMEDİ. "
" ESTAĞFURULLAH "dedik 2 ağızdan denizle.
" Emel yaklaşık 2. 5 ay öce evlendi 1 ay izin aldı onun yerine ayşe kızım bakıyordu ama onunda abisi vefat edince tek kaldım"
"NE EMEL EVLEMDİ ÖYLEMİİİ! AY İNANAMIYORUM ME ZAMAN GELİCEK PEKİ 1.5 AY ÖNCR GELMESİ GEREKMİYORMUYDU?"
"Bende siz gelmeden onunla konuştum bugün geliyormuş sizi ondan bekletiyorum süprizi varmış!"
"O gelene kadar teda-" kapı aniden açıldı ve içeri Emel geldi.
"SÜPRİZ BABACIM! SÜPRİZ ARKADAŞLARIM!"
"EMEL SEN NE ARA?"
"BUNLSRIN HEPSİNİ ANLATICAM AMA SEZAİ BABA Bİ ARKADAŞIMIN ULTRASONU VARDI DA DOKTORA GİTMEYE KORKMUŞ BENDE BEN BAKARIM DEDİM."
"Tabi kızım bakarız hele bi Su kızımın so-"
"ÇOK ACİL AMA!"
"Tamam kızım ne bu heyecan"
Emel elindeki cd yi sezai babama verdikten sonra hemen önümüzdeki cihaz görüntü verdi. Tamam daha öğrenciydim ama bu ultrasondaki görüntünün rahim olduğu çok belliydi ayrıca bu kişi hamileydi.
"Emel bunda anlamıcak ne var arkadaşın hamile!"
"Cihazın üstünde yazan iame baktınmı?" görüntünğn üstüne bakınca sonuçların emele ait olduğunu anladım ve çığlık attım mutluluktan.
"HAMİLEYİMMM!" Sezai baba ben deniz emel büyük bir coşkıyla sevinirken emel benim yürümeme şaşırmamıştı ama gözlerinin içi parlıyordu.
"Şaşırmadın?" dedim emele bakarak.
"Tabiki şaşırmadım sezai babam her sonucu benimle oaylaştı hatta bugün gelmemin ilk sebebide bugünkü sonuçlarını öğrenmekti." hepimiz sezai babama baktık o an.
"Evet çocuklar öcelikle bi müjdemi isteyim tedavin bitmiş bulunmakta cildini mosmor yspan kalın iğlenerden kurtuldun ancak egzersizlere devam edilicek ani hareketlerden uzak durulucak çok iyisin!" sezai babam gelip hemimize sarılınca o kadar mutlu olmuştum ki. O an denizin telefonu çalınca deniz odadan çıktı aklım onda olsada bozuntuya vermedim.
İşim bittiğinde deniz hala biriyle konuşuyordu ben yaklaşınca kapattı telefonu.
" Kim o sevgilim?"
"Önemli biri değil sevgilim bankadan kredi ile alaklı soruyorlar." dedi ve arabsya binip konunun üstünü kapattık
Gün içerisinde aynı numara denizi arayıp durdu ama deniz açmadı.
"Neden açmıyorsun?"
"Aman sevgilim şimdi beni boş lafa tutucak her zamanki bankalar işte." dedikten sonra saatin kaç olduğunu göstererek.
"Bu saattemi srıyorlar sevgilim seni bankalar?"
"Ne biliyim hayatım" diyip kalktı deniz sofradan telefonunu salonda bırakıp duşa girince telefonuna şöyle göz ucuyla bakmak istedim şifresi yoktu hemen açınca son kayıtlara baktım ve arayan gerçekten de bankaydı yani öyle ksydedilmişti.
O an kendimi düşüncelerimdem arındırıp sirkeledim çünkü düşünürsem işin içinden çıkamazdım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ DENİZ
RomanceYaşadıkları Su'nun aşık olabilmesine izin vericekmiydi. Kiminin denizi mavi kimininki yeşil kimininki pembe kimininki ise saruydı belkide. Ama su'nun denizi maviydi. Açılabilecekmiydi denizine korkusunu yenin atlayabilecekmiydi denize. Deniz ve...