SÜREÇ

12 1 0
                                    

-2 hafta sonra-

   Tam 2 hafta olmuştu koskoca 2 hafta ama ben hala hiçbirley hissedemiyordum günden güne umutlarım tükensede emel hep yanımdaydı. bu süreçte ise herşeyi konuşur dertleşir olmuştuk sanki diğer bir kız kardeşimdi.
Günden güne üzüldüğümü farkeden sezai bey ise amerikaya gidip gelmişti bu süreçte . Bugün yeni bir planlama yapılacaktı bu yüzden sezai bey odasına çağırdı beni.
"AH GÜZEL KIZIM NASILSIN? NASIL DA ÖZLEMİŞİM SU GİBİ ADI GİBİ GÜZEL KIZIM!" söylediği iltifatlar yüzümü güldürsede içimdeki üzüntüyü oda farkındaydı.
"Bugün Deniz gelmemiş?"
"Evet üniversite mize yaklaşık 3 hafta kaldı çalışıyor malum son sınıf öğrencisiyiz iyi tutmak gerekiyor" o anki yaptığım sçıklsmsdan sonra öyle üzülmüştüm ki gözlerim dolunca gözlerimi bacaklarıma diktim.
" Bak güzel kızım sana açık olucam ne kadar üzüldüğünü inan farkındayım farkındayız emelle hergün konuşurum her hastamla alakalı bilgi alırım. İlk hafta bu kadar zorlamasada 2. hafta seni çok zorlamış hals birşey hissetmiyorsun ama bakıcaz bunlar zamanla oluyor akışına bırakmak gerek ama inan iyileşiceksin güzel kızım. Bu hassas dönemde seni psikoloğa yönlendirmemi istermisin? "
Gözyaşlarımı silip doktorumun gözüne bakarken bana duygulu bir şekilde bakması benim değerli olduğumu gösteriyordu.
" Yok hayır gerek yok. Yani buna karşı olduğumdan değil ama bunu kendim başarmak istiyorum. "
" TAMAM KIZIM ŞİMDİ O GÜZEL YAŞLARI SİLELİM VE SENİ SEDYEYE ALALIM BİR KONTROL EDELİM." emelin yardımıyla sedyeye uzanırken sırt kısmımda büyük bir acı hissettim ve inledim ister istemez
" Ah su biyerini mi acıttım? "
" yok sadece bilmiyorum sırtımda bir ağrı hissettim. " doktor sezai gülümsiyerek hatta gülerek yanıma gelince sinirlendim
" Gülücek bişey mi vardı?"
"YOK GÜZEL KIZIM BUNLAR BEKLEDİĞİM SEPTOMLAR"
"Nasıl yani?"
"Ayakların sırtına baskı yapıyor buda ayaklarını hissediceğin anlamına geliyor"
"GERÇEKTENMİİİ?" o sn nasıl mutlu olucağımı bilemezdiken doktorum araya girdi.
"Evet ancak bu hemen olucağı anlamına gelmiyor önce bi kontrol ve testlerine bakayım. Emel kızım hastamızın filmleri ve test sonuçlarına bakarmısın?"
Emel hemen bilgisayara girdi latince birşeyler söyledi ancak anlamadığım gibi doktor sezai açıklamada bulundu.
" Öncelikle bu günden sonra iğneli tedaviye geçiyoruz yani artık herşeyin normalken his kaybının ortadan kalkmasını sağlıcak bu iğneler belinden dizine dizinden ayak bileklerine haftada 3 gün uygulanıcak" o an mutluluktan ne diyeceğimi bilmez halde ilk sorum "NE ZAMAN YÜRÜRÜM PEKİ?" oldu.
"Bu soru için biraz erken ama tahminimce yaklsşık 7 hafta gibi bir sürede tamamen  yürüyebilirsin diye düşünüyorum."
" Ama bana tedavimin 6 yada 8 hafta süreceğini söylediniz ve şimdi 2 ay daha yürüyemiceksin diyorsunuz neden?"
Emel araya girerek " senin tedavin ilk tedavi süreci ve asıl süreç diye 2 ye ayrılıyor ilk süreç 2 hafta sürdü bundan sonraki haftalarda birşeyler hissediceksin ama ayağa kalkman zor zaten ancak 2 ay gibi bir süreçte tamamen yürüyebilirsin "  o an kendimi tutamıyarak ağlamaya başladım.
" Ama benim üniversitem var nasıl gidicem son senem ve çok önemli nasıl yapıcam 3 hafta kaldı başlamasına! "
" Sakin ol güzelim deniz seni bırakır. Bu süreçte de çalışabilirsin. "
O an hiçbirşey söylemek istemedim iğnelerim vuruldu tedavim bittikten sonra deniz beni aldı ve eve girdikten sonra direkt yatmıştım.
Deniz benim elim ayağım olmakla yetmemiş artık ona yük oluyormuşum gibi geliyordu neden bilmiyorum ama eskisi gibi bana yakın da değildi sadece tedaviye bırakıp dönüyordu  bazen bunlara anlam veremezken elimdeki yüzüğe takıldı elim o an çıksrtmak istedim çıkarttımda. Gecenin 4 üne kadar düşünüp dursamda daha fazla dayanamamış ve uykunun pençesine bırakmıştım kollarımı...

MAVİ DENİZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin