Emel beni büyük bir merkezin içine soktu bir sürü rehabilitasyon aleti vardı öncelikle dosyalarımı son kez kontrol ettikten sonra beni bir tür sedyeye yatırdılar belimin hemen altına ağırlık koydular ve bacaklsrımla destekledikten sonra ayak bileklerimi ağırlığın merkezine bağlarken emel birden durdu anlamsız aynı zamanda üzgün bir şekilde bana baktı.
"Emel bir sorun mu var?"
"Hayır ama bu ayaklarını sen mi bu hale getirdin yoksa kaza sonucumu?"
Ayaklarımda kalan morlukları soruyordu.
"Kaza sonucu!" diyiverdim aniden. Emel gülğmsedikten sonra bana birtakım normalde yapamıyacağım ama bacaklarımı hissetmeden yaptığım hareketler yaptırdı.
Hiçbirşey hissetmeden biten tedavimin ardından eve geldik mutsuz değildim ama mutlu da sayılmazdım. Umutsuzluğumu yitirmeden günüm normal maratonunda devam ederken günün ne kadar hızlı geçtiğini anlamadan yatağıma geçmiştim bile. Emeli düşünüyordum tam 2 yıl tamtamına 2 yıl felç kalmıştı şimdide sapasağlamdı derken uyuyakslmıştım..Sabah tıklanan kapımın ardından deniz girdi içeri.
"GÜNAYDIN SEVGİLİM!"
"Günaydın!" diyerek gülümsedim beni kaldırarak tekerlikliye oturttu ve kahvaltıya indik.
Şoka uğramamı sağlayan görüntü ise ablam ve sevgilisi yaman abi buradaydı. Ablam yüzük parmağını gösterek "EVLENİYORUZZZ!" diye bağırınca kalkıp koşmak sarılmakmistedim ablama ancak yapamadım. O an ne kadsr üzülsemde kucağımı açarak ablamın bana gelmesini sağladım.
"Çok mutlu oldum ablacım. Allahım bir yastıkta kocatsın."
"Vallahi baktık ki siz nişanı taktınız e bizde dayanamadık ve gün aldık 4 ay sonra düğünümüz VAAAR!"
"NEE YAMAN ABİ ŞAKA MI?"
"Doğru valla" gülümsiyerek onaylayan yaman abiyle de sarıldıktan sonra hep birlikte kahvaltıya oturduk.
"Hayatım şimdi biliyosun Su da 1 aya ayaklanır tedavisine başlandı. Ay sonra bizden mutlusu yok valla!" diyen ablam dan sonra aklıma tedavi sürecim geldi.
Doktorum 6 ila 8 hafta arası sonuç alıcağımı söylemişti ancak benim okuluma 1 ay kalmıştı.
Gözüm bacaklarıma indi ister istemez belki hissederim diye elimdeki çatalı sağ bacağıms batırdım ama nafile hissetmedim bile.
İştahımın kaçtığını farkeden deniz elimi tuttu "Sevgilim bi sorun mu var?" sahte bir gülümsemeyle geri çevirdim.
Heyecanlı bir şekilde konuşan ablamlarla kahvaltı faslı bittiğinde ise tedavim için giyinmeye yukarı çıktık. Deniz giyinip çıktıktan sonra biraz duygulanıp gözümden dökülen yaşlara engel olamadım hazırlandıktan sonra burağı çağorıp yola koyulduk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ DENİZ
Storie d'amoreYaşadıkları Su'nun aşık olabilmesine izin vericekmiydi. Kiminin denizi mavi kimininki yeşil kimininki pembe kimininki ise saruydı belkide. Ama su'nun denizi maviydi. Açılabilecekmiydi denizine korkusunu yenin atlayabilecekmiydi denize. Deniz ve...