ÜNİVERSİTE

11 2 0
                                    

(1 sene sonra)

    Okulumdan ayrılalı tam 1 yıl olmuştu istediğim üniversiteyi kazanmıştım burada hazırlık yapmıştım yabamcı dil için şakır şakır ispanyolca konuşuyordum 19 yaşındaydım artık özgür ve aklı başında bir kızdım. Dönme vakti gelmişti İzmir'e. Bugün ilk uçakla dönücektim ablamla her fırsatta konuşuyorduk bu arada saçlarımı afrika örgüsü yaptırmıştım değişikliği seviyordum

 Bugün ilk uçakla dönücektim ablamla her fırsatta konuşuyorduk bu arada saçlarımı afrika örgüsü yaptırmıştım değişikliği seviyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugünkü uçağım saat sabah 4 teydi. Hemen hazırlanıp çıktım otelden. Hava alanına geldim. Biletimi hostese verip geçtim koltuğuma. İzmire dönmeyi sabırsızlıkla bekliyordum.

     Evet gelmiştim artık canım ülkeme ablama süpriz yapmak için kapıyı anahtarla açtım. Ayak sesleri geliyordu evden.
"KİM O?" ses çıkarmadım bir süre buraya gelmesini bekledim.
"NE NEDEN HABER VERMEDİN DELİ! KORKUTTUN BENİ! ÇOK GÜZEL OLMUŞSUN!"üzerime kollarını açarak koştu. uzun süre sarıldı bana.
"Değişiklik yapmak istedim!" dedim saçlarımı göstererek.
"Abla ben şunları odama çıkarıyım sonra üniversitem için kayıt yaptırmaya gidicem." hayallerimdeki şifa üniverstesine gidicektim.
"Tamam canım!" odama çıkarken banyodan su sesi duydum.
"ABLA BANYODA BİRİ Mİ VAR?"
"EVET CANIM KİRACI!"
"NE KİRACISI YA?"
"EVİMİZDEKİ FAZLA ODALARDAN BİRİNİ KİRAYA VERİCEKTİM YA MERAK ETME TANIDIK ZATEN!" ne neden bahsediyordu ablam ya? Neyse hemen bavulumu odama sokup boşaltmaya başladım.
"Hoşgeldin Su?" kapının ordan bir erkek sesi geldi. Arkamı döner dönöez gördüğüm manzara beni şoke etti. Denizdi bu hemde banyodan çıkmış ve üzerinde havlusu vardı. Kasları çok çok iyiydi.
"SE.. SENİN NE İŞİN VAR BURDA!"
yüzüme bakarak gülümsedi.
"Sakin ya yan odayı kiraladım üniverstem için yakın biryer olması gerekiyordu o ağaç evde ne kadar durabilirdim demi ama!" güldü kıkır kıkır. Ben hala şok içindeydim.
"HANGİ ÜNİVERSİTE?"
"ŞİFA SENİN?" ne? Benimde orasıydı.
"BENİMDE ŞİFA" gülümsedim biraz baklavalarından gözümü alamıyordum.
"Süper tatilden sonra birlikte gider geliriz." o deniz gitmişti sanki yerine kaba bir deniz gelmişti.
"Deniz odamdan çıkarmısın! Çıplaksın yani!" başını sallayıp çıktı odamdan bugün zor geçikcekti hemde çok zor....

MAVİ DENİZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin