1.

2.1K 160 61
                                    

@kim.taetaebaby

Po vystoupení

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po vystoupení. ╥﹏╥ Někdo kdo by si se mnou dal sušenky a mlíčko v posteli?
ヽ(*⌒∇⌒*)ノ

-------------
10345 ❤
2679   💬
-------------
@uwucatty: Oh bože ano! Chci do tvojí postele. *-*

@destroyer_nammie: Každým dnem krásnější. ͡° ͜ʖ ͡°❤

@ilovecandies.fromsexyboys: Nádherný ( ˘ ³˘)♥

~~~~~~~~
„Awuuu,“ málem omdlel mladší při cestě do školy. Koukal na tu fotku asi dalších pět minut a u toho si potajmu kousal ret, div ho neprokousl. 

„Co zas vyvádíš?!“ Jimin by kvůli něj skončil na zemi, jelikož Jungkook si smyslel, že při infarktu bude padat na něj. A při vší upřímnosti, kdo má ty zašpiněné uniformy stále prát. Hned co nakoukl růžovlásek do jeho mobilu, pochopil. Vlastně tento zvuk vydává jen když vidí toho pablba na fotce, když ho potká na chodbě, umírá s hlasitým pištěním. Jimin proti němu nic nemá, avšak mu je trošku pan Tae nesympatický. I tak stále věrně podporuje svého kamaráda.

„Už zase? Bože Kooku, nechápu proč za ním prostě nezajdeš a nezeptáš se ho jestli by s tebou nešel do kavárny.“

„Když jsi takovej borec, tak pozvi Yoongiho nebo Hoseoka nebo Taemina nebo kolik že těch crushů máš sakra a potom mi tady něco povídej. Seš stejně posranej jako já,“ srdíčkoval fotku jako pominutý dokola.

„Jsme posraní oba, ale chci, aby to aspoň někomu vyšlo. Taemin je hroznej fuck boy, ten přetáhne všechno co uvidí. Suga zas divnej introvert but I like it a Hoseok až moc hlasitý, jestli to pozemské slunce někdy sbalím, chci slyšet jak vzdychá. Nezlom si ten prst.“ nakrčil obočí nad počínáním Kooka.

„Vždycky se zamiluješ do takových idiotů, vem si příklad ze mě,“ málem ten mobil olizoval. Dokázal kvůli jedné fotce udělat velké halo. 

„Jakože se mám zamilovat do Kima Taehyunga a jen tiše vlhnout nad každou jeho fotkou od první třídy?“

„Ne, ten je můj. A hele! Já to nedělám od první třídy,“ bouchl ho.

„Tak to seš velkej kluk.“ Došli až před školu, která se zrovna otevírala vstříc dalším nudným zkouškám. Né že by to Kooka nebavilo, jen je to po pár měsících stále dokola unavující. Na Jiminův komentář už radši neodpovídal, jelikož by se začali takto popichovat dalších deset minut. Se smutným povzdychem vypl mobil a v hlavě se mu uležela ta půvabná fotka. Při tom štěstí (možná neštěstí, jelikož posliní všechno) chodil s Taem do třídy. Avšak jeho teplý kamarád ho radši vždy táhne pryč, než se udělá jen z pohledu na něj.

Všichni na sobě měli modré hedvábné uniformy s bílou kravatou a holky k tomu sukně, pod které se jim koukali maximálně největší zoufalci, jelikož to prý nestojí za nic a jelikož je polovina na škole stejně přiteplených jako radiátor.

Né že by to tedy někdy někdo zkoušel, samozřejmě.

~~~~~~~~~~

Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.

Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥

 Old School Kde žijí příběhy. Začni objevovat