36.

1K 92 47
                                    

„Tae? Ty s námi nebudeš sedět vzadu?" Taehyung pomáhal dávat Kookovi zavazadlo do kufru, jelikož mladší nejevil po týdnu náznaky síly. 

„Ne," odpověděl skupince kluků v jeho věku. Ti si prohlédli mladšího vedle něj od hlavy až k patě a ušklíbli se. 

„Už si stihl najít další hračku a obarvit ji na blond," zašeptal jeden druhému. Bohužel ne dost potichu. Jungkook věděl, že Taehyung si s lidmi nehraje jako s nově koupenými panenkami nebo autíčky, neměl takovou pověst, přesto byl populární. Věděl, že potupné komentáře musí vždy ignorovat i když to bylo tak těžké, vrývalo se mu to do hlavy lépe, než učivo matematiky. Zachytil pohled Jimina, který stál u Taemina jako poslušný pejsek, za těch několik dní chytal jeho pohledy jako pokémony do sbírky. Možná to Jimin dělal schválně nebo ho snad jejich situace trápila, Jungkooka to ale nezajímalo. Už ne. Má Taehyunga, nic jiného nepotřebuje. 

Učitelka se podezřívavě podívala na dva žáky, kteří nevypadali tak, jako obvykle. Ty tmavě zbarvené odstíny křoví teď vypadaly až nápadně světle. 

„Jeon, Kim, co jste si probůh udělali s vlasy?" Gguk nervózně polkl.

„Chtělo to změnu, nemyslíte?" Taehyung provokativně prohrábl Jungkookovy vlasy. 

„Mhm, mhm, zajímalo by mě, kde jste vzali tu barvu," přimhouřila oči. Naštěstí byla moc vyčerpána na to řešit, kdo si co udělal s vlasy a tak nad tím jen mávla rukou. 

Za několik minut už byli na cestě ke škole. Jungkook se bál. Bál se, že Taehyung se těch pár dní na jejich malém výletě s prasaty nudil natolik, že si rozhodl z někoho udělat... Hračku? Zatřepal hlavou. Ty pomluvy nejsou pravdivé... Proč by ho jinak držel za ruku? Vždyť věděl, že Tae je školní andílek. Kook se sám pro sebe usmál. Úšklebek opustil také rty staršího poté, co se nějakou dobu díval do mobilu, samozřejmě stále nenápadně, kvůli přítomnosti učitelky. Uvědomoval si Jungkook, s kým vlastně randí? Stále se mu to zdálo jako sen a rozhodně si nepřál, aby ho vzbudil budík do školy. Nevěděl, jak na to budou reagovat ostatní ze školy. Celou dobu byl jen schován za růžovláskem, o kterého teď stejně nejeví zájem.  Věděl ale moc dobře, že Taemin si ho dobírá už teď... A není sám. Musíš to ignorovat, pomyslel si a podíval se na jejich propletené prsty. 

„Jungkookie, sedni mi na klín," zašeptal mu Tae po chvilce cesty. Mladší zrudnul jako čerstvé jahody. Co. To. Právě. Teď. Řekl. Dýchej. Dýchej, nechceš ho snad zklamat, teprve nedávno jste spolu urovnali velmi dobré vztahy, nesmíš odmlouvat... Říkala mu jedna strana. Ta druhá však silně odporovala z nedostatku sebevědomí a převahy stydlivosti. Nemůžeš ho zklamat... Vždyť je normální sednout si na klín partnera nebo ne? Ale vždyť jsme v autobuse. S rudými tvářemi kývnul. Nejistě si sedl na klín staršího a cítil, jak Tae ochranářsky obmotává ruce kolem Jungkookova úzkého pasu a přitahuje si ho blíže, ruce nenápadně putující více dolů a dolů. Kook měl adrenalin v žilách, jelikož to nebyla zrovna nenápadná pozice. Jestli právě učitelka vidí jeho blonďatou hlavu vykukující ze sedadla, je po něm. Taehyung se mu zadíval do očí a vypustil z úst pár zahihňání, jelikož moc dobře věděl a viděl, jak moc se mladší stydí. Oh, ano, hihněj se dál, pomyslel si Kook. Asi už mu myšlenky nepracovaly tak, jak by měly. Tae přemístil pohled na ostatní a spokojeně si oddychl když viděl, že všichni buď spali nebo poslouchali depresivní kávu písniček ve sluchátcích. Nenápadně vytáhl mobil a aniž by Kook stačil vyjíknout či protestovat, zmáčkl mu zadnici a vyfotil fotku, kde bylo značně vidět, jak mladší sedí na starším, přičemž mu Tae sahá tam... Kam vlastně sahat může. 

„P-proč-"

„Promiň králíčku, Taemin a Jimin nám vyhlásili instagram válku." Při jméně Jimin se mladší kulišácky ušklíbl. 

„Podej mi ten mobil." Bez odpovědi Taehyunga si přebral mobil sám, na malou chvíli znejistěl, ale pokud to chce Jimin takto.... Má to mít. Přitáhl si Taeho k sobě a dravě ho políbil. Taehyung na polibek nereagoval, jelikož byl překvapen a po stydlivých výstupech mladšího rozhodně neočekával tohle. Jungkook se odtáhl, ignorujíc staršího. Jediné co chtěl, bylo vidět tu fotku, kde jim šly vidět rty přilepené na sobě. Bez výrazu ve tváři najel na instagram a fotku sdílel, přičemž se hrdě podíval na Taeho.  

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.

Někdy si nejsem úplně jistá, jestli to psaní není moc uspěchané, popřípadě jestli to dává smysl. Doslova se bojím mých psacích schopností, jelikož se obrací proti mně. :DD 

Luv ya all košišty. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥




 Old School Kde žijí příběhy. Začni objevovat