„Cože jsi sakra udělal?!" vykřikl Kook zděšeně s mobilem u ucha.
„Nechal jsem si dát ptáčka do mého hnízd-" ani tu větu nestačil dokončit, jelikož ho mladší rychle přerušil, ať neříká tak odporné věci.
„Já nechci podrobnosti ty idiote!Myslel jsem si, že máš alespoň trošku rozumu," povzdychl si frustrovaně. Byla pravda, že jeho fotky na instagramu nebyly nikdy rozumné a Jungkookovi se z nich mnohdy dělalo špatně, kvůli počtu úchylů, kteří mu do komentářů psali všelijaké nemravnosti a touhy, nikdy však nevěřil, že by to mohlo zajít tak daleko. Jimin rád vzrušoval smutné teenagery na škole svým vzhledem a chováním, ale vždy si s nimi jen bez styku pohrál, poté šli k vodě. Nejhorší bylo, že do toho Jungkooka mnohdy zatáhl také, ač nechtěl. Totiž, byl tak roztomilý, až to bylo nemravné, jenže on si to mohl jen těžko uvědomovat. Takové věci nedělá, nedělal a v brzké budoucnosti ani dělat nebude. Po minutovém tichu v jeho hovoru se konečně ozval.
„S kým?" špitl tiše.
„Taemin..." Mladšímu se na malou chvíli obrátil žaludek, moc dobře věděl, co je ten člověk zač. Típnul hovor a mobil odhodil někam dál od něj. Pamatoval si na ty jeho debilní zprávy typu: „Babyboy, po škole?" Nevěřil, že by se s ním opravdu někdy sešel a nabídl mu něco tak cenného, jako je jeho tělo. Zkrátka, Taemin ohl všechno, na co si ukázal.
~~~~~~~~
@Taemininie@uwu.mochi Kdyby se ship Taemin x Jimin spojil, byl by jeho název Taemin nebo Jimin? 🌸 ͡° ͜ʖ ͡°
------------
985421 ❤ včetně @kim.taetaebaby
59345 💬
------------
@Hornyboi🍼: Šukací stroj. ͡° ͜ʖ ͡°@Bigmarvel: Whats hapeniin.
@BunnyKook: Ty hnusný úchyláku!!! 😡
@Taemininie: @BunnyKook Chtěl to sám miláčku. To je tak, když mu nedáš dlouhou dobu uspokojení, které alespoň stojí za to. ͡° ͜ʖ ͡°
@BunnyKook: @Taemininie Já s ním nic nemám a hlavně nevyužívám lidi jako ty, jen abych se s nimi vyspal. Jdi se zahrabat, idiote. 😡
@kim.taetaebaby: Uh.
@Taemininie: @kim.taetaebaby Klidni si toho Kooka honey. (¬_¬)ノ
@kim.taetaebaby: Kook není můj.
@Taemininie: @kim.taetaebaby Ale notak, všichni moc dobře víme, jak moc bys to s ním chtěl. :))
@Dyghejjožo👦🏾: Gejové hnusny, na socyalku s váma!
@JesusChrist 🌟: Nechť vám žehná bůh , chlapci. Amen. 🙏🏼
@Jolanda: Pes, je přítel člověka!
@JacksonWang: @Jolanda Dobře.
~~~~~~~~~
Jungkook ani nezaregistroval zprávu od Taehyunga pod tím slizským příspěvkem, už vůbec ne Taeminovu narážku. Jimin tam radši nic nepsal, možná se k tomu nechtěl vyjádřit vůbec, ale je to jeho chyba. Byl smutný. Možná kvůli Jiminovi, možná že se mu Tae neozval o tom pátku. Souhlasil, ale měl takovou divnou nejistotu, že se mu do toho něco vloudilo. Taehyung se sice s Taeminem občas bavil, někdy je zastihl na chodbě, jak spolu mluví, ale v hloubi duše doufal, že to není nic vážného.
~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.
Co byste na této knize změnili, upravili nebo vytkli? Prosím, napište mi to do komentářů upřímně, ať vím, co bych měla zlepšit. Děkuji. :,> ❤
Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
Old School
RomanceMěl na něj maličký crush už od první třídy. A jak čas pomaloučku plynul, s každým vyšším ročníkem rostla výše jeho láska k němu. Když zjistil, že jdou oba dva po dokončení základní školy na soukromou konzervatoř, nemohl popsat úžasné pocity ve svém...