„Tak se tam mějte," mávali jim teď už bývalí spolubydlící, když pomalu odcházeli s kufry za učitelkou. Jungkook by se vsadil o všechny jeho orgány, že ho teď Tae musí nenávidět. Zavinil si to ale sám. Celý tábor je od chatek zvědavě pozoroval a Taemin se šklebil více než předtím. Když se učitelka nedívala, Taehyung mu naštvaně ukázal prostředníček. Jimin se jen koukal s nevinným výrazem, jako kdyby jeho milý Taemin nic neprovedl a všechno to byla jejich chyba. Dokonce i Jungkook mu měl chuť do obličeje vyřvat, jak moc velký idiot to je a že snad i lituje dobu strávenou s ním, když se ještě bavili. Odvrátil od nich pohled, když se společně rozešli za učitelkou a prošli přes menší říčku do hustého lesa až se zastavili uprostřed všech stromů, které vypadaly v temnotě hrůzostrašně, vybíjející si značný respekt od mladšího. Nebýt chatky stojící přímo u nich, natiskl by se k Taemu nehledíc na to, co dělá.
Už teď nevěděl, jak tady vydrží těch pár dnů s ním. Byl z takových míst vystrašen více, než by si sám přál. Moc dobře věděl, že Tae ho nebude vřele uklidňovat od strachu a pokud ano, udělal by to za účelem udusit ho v procítěném objetí. Starší otevřel rozvrzané dřevěné dveře a co nejrychleji rozsvítil, než by ho v té tmě něco sežralo. Učitelka jim dala pokyn, aby si znovu a opět vybalili věci a nedělali žádné problémy. Poté třískla dveřmi a odešla kdo ví kam. Kook by nevěřil, že by někdy tak moc chtěl, aby se ta učitelka vrátila zpět. Sám nevěděl, co teď dělat. Chovat se jako doma asi nejspíše ne... Jistě že miloval Taeho stále stejně, ale takovou situaci si zkrátka nepředstavoval, kord když věděl, že city jsou neopětované. Chatka byla až moc nudná, koupelana také, avšak se Jungkook málem udusil vlastní slinou, když uviděl manželskou postel. Buď je ta učitelka shipovala nebo jí to bylo zkrátka jedno.
„Beru si tuhle půlku skříně," řekl monotónním hlasem, přičemž dával úhledně poskládané povlečení do poliček. Gguk s kývnutím nervně polkl a začal dělat to samé, co on. Dělat stejné věci jako Tae by ho možná mělo alespoň z poloviny zachránit před podivnými myšlenkami, které by si o mladším pomyslel. Snažil si hledět svého a moc po něm nepokukovat. Nepodařilo se mu to, když ho nutkání podívat se co dělá pochytilo nejvíce. Uviděl, jak si dává trenýrky do nižší poličky, kterou poté zavřel. Nestěžoval by si, kdyby mu Tae nabídl koupit si jedny z nich a čichat k nim každý večer, těsně před spaním.
Starší si s tím nedělal tak velkou hlavu, jak si Kook myslel. Nejspíše jsou jeho myšlenky přehnané a nejspíše ho nezná tak dobře, aby věděl, jak zareaguje. Neobtěžoval se zeptat, jestli může do sprchy první, neřešil to. Asi se opravdu choval jako doma... A pokud si mladší dělal opět a zase mylné představy o dnešní noci, rozplynulo se to tehdy, když oba dva ulehli do postele, udržující si od sebe značný odstup. Takže se stejně za těch pár dní nic nestane...
A proč by si to vůbec tak naivně myslel? Kdyby mu jen tehda neřekl, že na jeho existenci zcela nezapomene a kdyby mu Kook ještě naivněji nevěřil...
~~~~~~~~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.
Luv ya all koťátka. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
Old School
RomanceMěl na něj maličký crush už od první třídy. A jak čas pomaloučku plynul, s každým vyšším ročníkem rostla výše jeho láska k němu. Když zjistil, že jdou oba dva po dokončení základní školy na soukromou konzervatoř, nemohl popsat úžasné pocity ve svém...