Hnědovlásek se samým strachem klepal. Nemohl být s ním. Nemohl. Odpadl by jen by si k němu sedl a to má zahrát scénku. S ním. Proto se na poslední chvíli vymluvil, že se mu udělalo obzvláště špatně od žaludku, brzy se pozvrací. Od útlého rána však nic nejedl, ale to nikdo nemohl zjistit. S rychlým tempem v nohách proto co nejrychleji opustil třídu, než ho Tae začne nahánět. Ten jen s nechápajícím výrazem pozoroval situaci, než dostal vysvětlení. Spíše nad tím pokrčil rameny a přidal se do dvojice k někomu jinému.
Takto Jungkook přišel o šanci seznámit se s ním alespoň trošku, ale v hlavě si přehrával momenty, jak by to dopadlo. Špatně. Radši se z toho vykroutil jako největší lůzr. Jimin by ho zabil a asi taky zabije, jelikož Kook nikdy neumí držet jazyk za zuby, vždy se mu musí vyzpovídat za každou cenu. Doběhl na záchody s ujištěním, že ho tady nikdo nebude rušit, ani za ním nikdo neběžel. Oddychl si. Vlezl do jedné kabinky, zavíraje za sebou. Sjel zádama po stěně kabinky až dolů. Zpytoval své svědomí, tiše doufaje, že mu učitelka tu hodinu omluví, nerad by to musel doma vysvětlit. Bylo by to něco jako:
„Promiň mami, málem jsem se pozvracel z mého půvabného crushe, ale na něj jsem to zkratka vyklopit nemohl, tak jsem utekl na záchodky, kde mě to zvracení přešlo.“Pozvracel by se z něj v tom nejlepším smyslu, jakože by na něj místo prázdných slin vychrlil zářivé třpytky. O tomhle zrovna přemýšlel s tvářema naprosto červenýma a rukama zabořenýma v nich. Takto tam proseděl celou hodinu, dokud nezazvonilo na přestávku. Radši od těch hajzlíků vypadl, než ho tam někdo nachytá a přiváže. I to se tady jednomu nebohému prváčkovi stalo, proto si dává velký pozor a radši všude chodí s Jiminem, i když je ještě menší než on. Zaběhl si ještě rychle do učebny, aby si vzal všechny své věci, které tam nechal a ujistil učitelku, že ho to brzy přešlo, je zdravý jako rybička.
Poté se na chodbě sešel s Jiminem, aby ho alespoň pozdravil, jinak by začal vyvádět, že se mladšímu něco stalo. Nestihl mu říct jeho osudnou příhodu, nechal si ji až půjdou společně domů. Avšak již teď věděl, že mu Jimin-ssi velmi vynadá, takže se tak nějak i bál.
Zbytek školy musel mučivě přečkat. Ani si sám neuvědomoval, jak by bylo lepší, kdyby s Taehyungem jednou promluvil. Na to měl ale až moc naděláno v kalhotech.
~~~~~~~~~~~~~~~~~
Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.
Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
Old School
RomanceMěl na něj maličký crush už od první třídy. A jak čas pomaloučku plynul, s každým vyšším ročníkem rostla výše jeho láska k němu. Když zjistil, že jdou oba dva po dokončení základní školy na soukromou konzervatoř, nemohl popsat úžasné pocity ve svém...