Policista si unaveně promnul oči a podíval se na Jungkooka, který seděl naproti němu v bílé místnosti.„Víte, že je to trestné?" řekl policista s šedými, na krátko ostříhanými vlasy v modré uniformě, na které se třpytily odznaky. Mohlo mu táhnout na padesát. Kook zahanbeně sklopil oči.
„Myslel jsem, že žije..."
„Takže vás ani nenapadlo, že někdo mohl zjistit heslo na jeho účet a napsat ten komentář?" Jungkookovi to trhalo srdce na malé kousíčky. Cítil se tak špatně, jako kdyby v takové situaci neuměl používat mozek. Slzy se mu draly do očí, on se však silně zakousl do rtu, aby malé pohárky vody zahnal pryč. Neměl co říct. Aby toho nebylo málo, do místnosti vtrhl nechápající a uřícený Taehyung v kožené bundě, kterou doplňovalo bílé tricko a černé kalhoty. Nejspíše běžel pěknou dálku, aby se dostal až sem.
„Jungkooku?! Co se stalo, jsi v pořádku?" zcela ignoroval policistu v místnosti, který na něj upíral zrak a ujišťoval se, že Jungkook nemá žádná zranění. Fyzicky na tom byl skvěle, jeho psychika však byla zasažena hlubokými ranami.
„Pane Taehyungu, prosím posaďte se vedle vašeho přítele." pokynul policista. V jeho očích byl vidět velký zmatek.
„Váš přítel obdržel na sociální síti zprávu od zemřelého Parka Jimina, jakýmsi způsobem se poté dostal na hřbitov, snažící se odhrnout náhrobní desku. Za tento čin mu dáme 72 hodin veřejně prospěšných prací. Můžete být rád, že to nezašlo ještě dále. Chápeme váš smutek, ale ani to se bohužel neomlouvá." Jungkook si schoval tvář do dlaní.
~~~~
Tae byl na cestě domů rozzuřen. Obdarovával Jungkooka nenávistným pohledem. Když se zavřeli dveře od Kookova domu, obdržel mladší také fyzické rány a spoustu nenávistných komentářů na jeho osobu. Tu noc to ale zašlo daleko. Vše se to začalo rozpadat jako domeček z karet.
„Prosím, už ne! Už dost," vzlykal mladší a choulil se v klubku u kuchyňské linky. Taehyungovy city jako kdyby se rozplynuly. Viděl jen červeně rudou a krví mu probíhal vztek, který dělal kopance do Jungkoova břicha intenzivnější a bolestivější. Jungkook jen marně zaznamenal zvuk foťáku předtím, než všechno utichlo a ocitl se sám doma. Odešel. Bzučení jeho mobilního telefonu udělalo celou situaci ještě horší. Bílá obrazovka pohltila jeho načervenalé tváře od slz.
(1) Nové upozornění.
@uwu.mochi
📖🖋
Komentáře zakázány.
„Už ne, už ne,“ odhodil telefon co nejdál od sebe. Celý zdrcen proplakal celou noc na zemi.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Omlouvám se vám za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby
Luv ya all ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥
ČTEŠ
Old School
RomanceMěl na něj maličký crush už od první třídy. A jak čas pomaloučku plynul, s každým vyšším ročníkem rostla výše jeho láska k němu. Když zjistil, že jdou oba dva po dokončení základní školy na soukromou konzervatoř, nemohl popsat úžasné pocity ve svém...