7.

1.6K 140 13
                                    

„No kurv-" utišil Jimina Jungkook, když se otočil za sebe a uviděl dvě velmi známé osoby.

„Drž hubu a nemluv sprostě!" seřval ho potichu mladší, ignorujíc překvapený výraz jeho hyunga. Hnědýma očkama hledal místo, kde by se mohli schovat, jelikož jestli je tady objeví, můžou si za prvé nadělat do kalhotek a za druhé, mají nevyřízené účty v podobě neodepsání na zprávy. Tedy spíše Jimin má. Nejenže má crush na polovinu školy, polovina školy má crush na něj.

~~~~~~~~
Upozornění (1)

4.6. 2018
14:20

_Taemininie_
Babyboy, po škole? Daddy potřebuje uspokojení. <3

_Taemininie_
Fuck, promiň, to byl omyl. Dělej, že jsi tohle nikdy neviděl.

Zobrazeno.

17:46

_Taemininie_
Uhm... Ale abych pravdu řekl, vypadáš šukézně. Nechtěl by ses taky někdy sejít po škole?? ͡° ͜ʖ ͡°

Zobrazeno.

~~~~~~~~

„Vždyť ty sám si teď řekl sprosté slovo!" okřikovali se navzájem šeptem.

„Já můžu," popadl ho za ruku a snažil se je odvléct do nejbližšího keře. Poprvé, kdy růžovláska nechce nikdo znásilnit tímto způsobem, ale zachránit. Pod nosem si ještě zamumlal něco jako: „Jistě, proto jsem starší."

Doufali jen v to nejlepší. Viděli jak ti dva drží skoro provokativně ledové tříště s neznámými třpytkami na ozdobu. Nezapomněli třikrát zakopnout. Jungkook se stíhal tak tak koukat, jestli je postřehli. Neměli možnost narvat si kapuci ani roušku. Kdo by nosil v teple kapuci. (Překvapivě hodně lidí. Nevím, jak to děláte, ale tleskám.) Hold ještě roušku. Z jiné perspektivy to mohlo vypadat, že od sebe mají jen kousek a mohli by do sebe vzájemně s provokatéry naproti nim narazit. Od pravdy to nebylo zas tak daleko, ale díky Jiminově výšce to naštěstí zachránili a spadli za nejbližší keř. Ve skutečnosti to bylo díky lidem, kterých bylo v parku víc než dost. Ale verze malého Jimina je zkrátka lepší.

„Doufám, že se těmi třpytkami otráví," zašklebil se na ty dva, když byl v bezpečí. Teď ze sebe dělal frajera s růžovou hlavou jako barbínka a Jungkook byl jeho Ken, zdá se. Akorát Ken by ohnul Barbie v křoví hned- Skončil s těmito přiblbými myšlenkami, než to zajde jak je u Jungkooka zvykem dále. Představa by to nebyla nejhorší, co si budem.

„Idiote, je tam Taehyung, to odvolej!"

„Tak doufám, že se jimi i přinejmenším udusí." Schytal velký a bolestivý pohlavek. V jeho tváři se utvořila bolestná grimasa. Cukrkandlové ruce začaly přidržovat to bolavé místo a v hloubi duše toho mladšího spratka nenáviděl, ale stále měl rád.

„Já bych se s někým rád jednou oženil, tak mi s tím miláčkem nedělej katastrofické pohromy." Jimin protočil oči. O ničem jiném ani nemluvil, pořád jen svatba, Taehyung, svatba, Taehyung, jeho daddy, svatba. To nevyjmenovával ty největší perverzní představivosti jeho zvrácené mysli. Růžové lístečky posvátných stromů jim padaly na hlavu, zatímco se krčili za keříkem a čekali, až ti dva projdou nebo jak by řekl Jimin, až se udusí třpytkami.

„Ty se budeš vdávat. Seš bottom, ne?" Dostal další velký pohlavek, přesně na to samé místo. Neštvěte Jungkooka, dopadne to špatně.

~~~~~~~~~~~~

Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.

To si tak v pohodičce jdete, nalít si pití, když skoro všichni spí. Na chodbě tma, tak si stále v klidu jdete... Dokud nešlápnete na pískací hračku od vašeho skvělého psa, čímž vzbudíte všechny protože to píská více jak Vkook při se- Uhm, no. Končím.

Luv ya all. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥

 Old School Kde žijí příběhy. Začni objevovat