35.

1.1K 95 34
                                    

Jungkook plakal celou cestu, když ho Tae nesl v náruči. To ale nebyl ten důvod - tedy možná ano. Stále měl před obličejem pofňukávajícího Elia před krbem. Do postele poté ulehl celý uplakaný s vysušenými slzami na tváři. Zarážel ho ten fakt, že to staršímu nevadilo a ani nic nenamítal nebo se ho snad nesnažil uklidnit, avšak to rychle hodil za hlavu. On sám by na sebe neměl nervy, utěšovat se slovy, že to je jen film, by stejně nepomohlo.

~~~

Byl poslední den na farmě. Jungkook už od rána pofňukával, přičemž ťapal v ušpiněných holínkách bahnem. Taehyung se mu tiše smál a tajně ho natáčel, kontroluje jestli je náhodou nepozoruje učitelka.

„Jungkookie, řekni nám, jak se ti líbí být mezi prasaty,“ zahihňal se Tae a přiblížil objektiv telefonu blíže ke Kookovi. Slunce mu osvětlovalo tvář.

„Je to hnus a doufám, že se přežerou k smrti, proč to vůbec točíš?“  Jungkook namířil pohled přímo do objektivu a pousmál se. Taehyung už nám dělá vzpomínky, pomyslel si.

„Protože jsi rozkošný.“ Taehyung se podíval přes mobil na mladšího. Jeho tváře nabíraly jahodový odstín, jako kdyby se snažil být jedno z prasat.

„Přestaň!“ Vyjíkl Kook a se smíchem běžel ke staršímu, bahno létající do všech stran. Další záběry z videa už byly jen šmouhy a zběsilé dýchání Taeho, který utíkal od zabahněného Kooka co nejdál.

Na uklízení prasečích výběhů asi nebylo nic zajímavého. Jungkook poté prosil dvacet minut Taeho, ať to video smaže, jelikož mu to s těmi prasaty v pozadí nesluší tolik, jako obvykle. Tae, ač tedy nerad, video smazal. Samozřejmě ho předtím nezapomněl ukázat Jinovi, který z toho samým pobavením čistil okna.

K večeru zabaloval svůj kufr a stále nemohl uvěřit tomu, co vše se za těch pár dní odehrálo. Taehyung ho ignoroval, nechtěl jeho pozornost ani přítomnost a najednou se stane tohle... Cítil na sobě pohled staršího. Otočil se, ale v tu chvíli se stihl Tae podívat někam jinam. Roztomilé. Nikdy by ho nenapadlo, že by to osud chtěl takhle. Byl to jeho crush, velmi populární crush, neměl ani pár procent šance, ale díkybože za tenhle výlet, za tuhle chatku... Školní drama, které vždy tak rád pozoroval v seriálech se mu stalo skutečností.  Porozhlédl se kolem sebe.

„Tae?“

„Mhm?“

„Máš rád změny?“ Taehyung se na něj nechápavě zamračil. V tu dobu ho mladší chytil natěšeně za ruku.

„Nabarvíme si vlasy!“ Měl jiskřičky v očích, „na blond,“ dodal.

„Společně?“

„Společně!“ Než se stihl Tae ptát na otázky, kde vůbec seženou barvu na vlasy, mladší ho táhl z chatky ven.

„Nejbližší obchod by měl odtuď být jen pár metrů. Nejsme zas na takové pustině, jen si musíme dávat pozor na ostatní.“ Mluvil a přitom se koukal okolo sebe. Taehyung se podíval na jejich propletené ruce a to, jak ho mladší táhne přes les. Bylo to nebezpečné, ne kvůli jejich učitelce nebo ostatním, kteří by to mohli říct, ale kvůli nebezpečí tam venku. V tuto hodinu nebylo neobvyklé potulování drogově závislých, psychicky  narušených lidí.

„Bojíš se?“ Koutkem oka na něj Jungkook mrkl, jako by vycítil, že se něco děje s Taeho pocity.

„Kdyby nás někdo přepadl, musíš mě zachránit,“ zahihňal se.

„Oh, takže já se pro tebe musím obětovat?“ nadzvedl hravě obočí. Kook přikývl.

„Musíme to celé obejít lesem, přes chatky by to bylo moc nebezpečné.“ Jungkookovi se noční procházky lesem zdaleka nezamlouvaly, jak by také mohly. Zpívání sov tomu také nenapomáhalo a nejistý Taehyung tím tuplem ne. Proč musím mít tak debilní nápady? Pomyslel si. Oh ano, abychom měli rodinné vzpomínky do budoucna, ušklíbl se sám pro sebe.

Les vůbec nebyl tak strašidelný, jak se zdál. Stále by je mohl někdo přepadnout, ale baterka z telefonu jim napomáhala vidět lépe. O několik minut později došli na betonovou cestu, kudy projížděla auta co dvacet minut a kousek odtud už svítil obchod, kde už jistě netrpělivě stály barvy na vlasy. Otázky typu 'Ty se nebojíš, že se to dozví učitelka?' Kook házel za hlavu jako jeho problémy. Zisk je mít obarvenou hlavu na blond.

Minuty v obchodě se táhly jako hodiny, než vybrali správnou barvu a věci určené k barvení, svým pohledem je popoháněla starší prodavačka. Raději rychle zaplatili a zmizeli jí z dohledu dříve, než by je snědla pohledem. Rychle přešli přes cestu, kde v dáli zachytili někoho velmi namol, pokřikujícího všude okolo. Jungkookovi div srdce nevypadlo, Tae nic neříkal a popoháněl mladšího dříve, než je začne daná osoba pronásledovat. Les po vzpomnění si na osobu na cestě vypadal o to strašidelněji a pocit, že je někdo sleduje byl nezastavitelný.

Naštěstí dorazili na chatku živí a zdraví, s barvou v ruce.

~~~~~~~~

@kim_taetaebaby

Odvahu to chtělo, větší, než jak to vypadá

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Odvahu to chtělo, větší, než jak to vypadá. ;) #matchingtaekook

------------
88730 ❤
------------

Komentáře zrušeny.


~~~~~~~~~~~~~~~~~

Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.

Kredit za fotku dávám Hisasihun, jelikož mi vadí, jak kradu fotky z pinterestu a nedávám tady ani kredit autorům. Tímto se omlouvám. :'D

Luv ya all košišty mé. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥


 Old School Kde žijí příběhy. Začni objevovat