25.

1.3K 102 20
                                    

„Bad hair day?" Jen co se Kook probudil, lépe řečeno byl probuzen ostatními, viděl před sebou vysmátou tvář Hobiho. Těžce otevřel oči, aby je hned poté zase zavřel a jen tiše vnímal okolí kolem něj. To rozesmálo Hobiho ještě více a ječel na celý pokoj, jak moc je nejmladší roztomilý, když jen nevinně sedí na poschoďové posteli, kterou sdílel s Taem a protírá si rozmrzelá očka, přičemž únavně zívá s pochucanými vlasy.

„Mhm,"zamumlal.

„Tohle stojí za fotku!"zakvílel Jin.

„Jak ji chceš udělat, když nemáme mobily?" konstatoval Namjoon a objal Jina zezadu, nasávající jeho neodolatelnou vůni. Jin posmutněl při pohledu na tu roztomilost před ním. Opravdu by mu někdo chtěl nalhávat, že nikdo o tuto roztomilost nestojí?

„Idioti..." Taehyung vytáhl z kapsy mobil a podal to překvapenému Jinovi. „Schoval jsem si ho do kufru ještě než učitelka přišla a vymluvil se, že jsem ho nechal doma." Zřejmě se nepotřeboval dívat na jejich udivené pohledy déle, než je potřeba, proto to vysvětlil aniž by se ho někdo mohl ptát. Přece jen, výmluva to nebyla těžká. I tak bylo pro Hobiho porušení pravidel podivné a párkrát mu z toho přejel mráz po zádech i když to jeho problém tak úplně nebyl. Taehyung Vlastnoručně mobil zapnul a vlastnoručně fotku také vyfotil.

~~~~~~~~
@kimtaetaebaby

~~~~~~~~@kimtaetaebaby

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Mood.

------------
556779 ❤
80432 💬
------------

@PapajosKajos: can relate.

@Taemininie: Namáhavá noc? ;)

@uwu.mochi: @Taemininie Jestli se to učitelka dozví, zabije vás.

@Taemininie: @uwu.mochi A tebe zabije s námi, koťátko. ;)

@ Dyghejjožka👩🏾: furt čekame na ty alymenty milacku. 💸💸

@Dyghejjožo 👦🏾: Jaaj ješte se nedali dohromady.

@Peeltheavocado🥑: Guacamole je avokádový pokrm, který pochází od Aztéků. Slovo guacamole pochází ze slova „ahuacamolli" z jazyka nahuatl, což v překladu znamená „avokádová salsa". Používá se jako pomazánka a jako přísada k dalším jídlům. 🥑

@Twiceisnotfancyyou: @Peeltheavocado🥑 A jsme zase o něco chytřejší.

@Mytaekookshipisnotshipping: Aww, že by boyfriend materiál? 👀

@YumyYum: Nechápu jak může tolik lidí ignorovat jeho krásu. I spill facts, not tea.

Kook měl přinejmenším malé štěstí, že při sobě neměl mobil a nedostala se mu šance přečíst si všechny komentáře. Speciálně ty od Taemina... Taehyung se k fotce ani nijak nevyjádřil, hned poté, co příspěvek přidal, zamkl mobil a schoval ho někam, kde ho učitelka nebo kdokoli jiný jen tak nenajde. Celý den proběhl seznamováním s místní farmou a zvířaty, která je měla silně u zadních částí a jen tiše přežvykovala trávu či seno, popřípadě nějakou podivnou oves. Poté chvilku pracovali, ale jelikož to byl první den, místní farmáři, kteří měli za úkol je kontrolovat, jim to prominuli. Jungkook se stále ptal sám sebe, k čemu mu to bude a proč musí dělat něco takového zcela zdarma? Byl tímto přístupem silně uražen a vypadalo to, že nebyl jediný. Sem tam pokukoval po Jiminovi s Taeminem, kteří teď pravděpodobně tvořili couple goals. Bylo mu z toho lehce na zvracení, nehledě na to, že ho Taemin nemusí nutně milovat, ale zneužívat. 

K večeru se starší hyungové rozhodli po večeři projít, jelikož měli volnou zábavu a nic je v momentální situaci netížilo. Těžko říct, jestli se Tae s Jungkookem domluvili, aby zůstali na pokoji, nebo byla shoda náhod, že se jim nikam nechtělo. Poté, co nejstarší odešli, bylo v pokoji podivné ticho mísící se s trapným. To, že u sebe přespali a párkrát se setkali přece neznamenalo, že spolu budou sdílet konverzaci a mrhat slovy. Po těch malých vzpomínkách byl Kook i tak nervózní v jeho přítomnosti. 

„Vážně strávíme celý večer na chatce, mezitím co se ostatní baví?"Zamumlal Tae zezdola, jako vždy s kapkou nezájmu v hlase. Kook jen pokrčil rameny, náhle poté si ale uvědomil, že to Tae zřejmě neuvidí.

„Máme jinou možnost?"Snažil se kopírovat nezájem, aby nebylo zřejmé, že touží po jeho hlase a přítomnosti ještě více. Taehyung se k němu ve chvílích choval, jako kdyby neexistoval, city jsou však silnější a zrádnější. Jungkook zavřel oči s tichým povzdechnutím.

„Možná by tady jedna zajímavá byla..." Kapka nezájmu nahradila zvídavý tón hlasu. Jako by sám sebe ujišťoval, že se to bude líbit jemu i Kookovi. Jako by byl najednou nejistý, jestli se mu to bude vůbec líbit. Odkdy se staral o to, co se komu líbí? Jungkook pootevřel oči, zvedl se z postele, jen aby mohl navázat hluboký oční kontakt s Taem a očima se ho ptát, co tím vlastně myslí.

Odkdy se staral o jeho názor?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Omlouvám se za jakékoliv gramatické či pravopisné chyby.

Luv ya all košišty. ( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥( ˘ ³˘)♥



 Old School Kde žijí příběhy. Začni objevovat